NOD augustus 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lisje86, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @nina ik ben eens benieuwd....

2. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    boh wel jammer dat ik hier alleen ben maar goed hoop zo snel mogelijk jullie kant op de te komen. bedoel dus juli....juni ga ik niet meer halen....

3. Nina1983

Nina1983 Actief lid

9 mei 2007
    156
    0
    0
    Utrecht
    Hoi Dimmel,

Ik zie net dat je een cyclus heb gehad van 31 en 60 dagen, dat valt alles mee. Misschien heb je de pech dat je nog 1 of 2 lange cyclussen zult hebben, maar ik denk dat het snel zal stabiliseren.
    Na te zijn gestopt met de pil (jan2005) heb ik eerst drie cyclussen gehad van meer dan 3,5 maand. Daarna begon het bij mij pas te stabiliseren (van de 7 cyclussen nog 2 van rond de 50 dagen en de rest tussen de 28-35). Augustus 2006 heb ik nog een extreem lange cyclus gehad van 87 dagen, maar dat was een extreem stressvolle periode omdat ik net bij mijn exvriend weg was, terug naar Nederland verhuisde, daarna nog een verhuizing, nieuwe baan en afstuderen opgepakt. Nu alweer 8 goede cyclussen gehad en nu hopelijk nog snel zwanger (zit pas net in ronde 2)
    Mijn situatie was vrij extreem, maar volgens mij gaat het bij jou allemaal snel goedkomen, klinkt vrij normaal. Maak je vooral niet te druk, spanning is zeker niet goed als je een kortere cyclus wilt.

Wat je kan doen is je temperatuur bijhouden op fertilityfriend.com, op basis daarvan kan je tijdens je cyclus ook al redelijk inschatten hoe lang die gaat duren. Als mijn temperatuur na een dag of 20 nog alle kanten op bleef gaan wist ik al dat het een lange cyclus zou worden.

Ik hoop echt voor je dat je begin juli met een positieve zwangerschapstest in je handen staat en iedereen op dit forum flink verast! ;)

Liefs Nina

4. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Hey Nina,

Nou das ook niet fijn wat jij hebt gehad...ik baalde al van een cyclus van 60 dagen maar 3,5mnd niet ongi zijn boh zou ik gek worden...ik temp nu al mijn 2e maand dus had het wel in de gaten dat het een lange cyclus word maar ja mijn vriend had geen werk, ik was overtijd,stress op het werk en nog vanalles en nu heeft mijn vriend werk en ik werd floep ongi dus ben wel blij eigenlijk. maar vind het fijn dat je mij ervoor waarschuwt en zal er ook wel nog een paar krijgen al hoop ik van niet...maar we wachten af...

thnx voor je berichtje

Liefs Dimmel

5. Nina1983

Nina1983 Actief lid

9 mei 2007
    156
    0
    0
    Utrecht
    Hoi Dimmel,

Misschien heeft de stress wel meer gezorgd voor de lange cyclussen dan het ontpillen. Fijn in iedergeval dat je vriend weer werk heeft, dat geeft weer een stukje rust en regelmaat voor allebei. Ontspan je, geniet van elkaar en focus je niet teveel op het zwanger worden, werkt waarschijnlijk het best, en trouwens je bent nog lekker jong, dat werkt in je voordeel, tijd en kansen in overvloed.
    Toen ik stopte met de pil zou ik een half jaar daarna pas bij mijn ondertussen dus exvriend intrekken, in het buitenland. Nadat mijn eerste cyclus van ruim 3,5 voorbij was ben ik wel even bij de huisarts geweest, maar die zei dat het kan voorkomen na het stoppen met de pil, je cyclussen langzaam aan steeds korter duren en dat het zelfs een jaar kan duren voordat er weer wat regelmaat inzit. Maakte me daarom niet zoveel zorgen en wist het eerste half jaar dat ik sowieso niet zwanger kon zijn, toen ik ging samenwonen was mijn cyclus ook al ruim 2 maanden gaande en de kans dat je dan nog een eisprong krijgt is heel minimaal. Toen de derde cyclus ook zo lang duurde ben ik naar de gyneacoloog geweest en die heeft medicijnen gegeven om een menstruatie op te wekken. Daarna begon er aardig regelmaat in te komen (4 rondes gehad, niet zwanger geraakt).
    Dat is ook een optie, mocht je cyclus langer duren dan 60 dagen om medicijnen te vragen aan de huisarts om je menstruatie op te wekken, dan kan je in iedergeval door naar de volgende ronde. De kans dat je een eisprong hebt in een cyclus van 60 dagen is al heel klein, laat staan als je cyclus nog langer duurt.

Je komt gewoon nog om je juni lijst terecht, hopelijk in het ROZE, ;)

Nina

6. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Nou we gaan rustig aan weer ons best doen.

Na een half jaar te hebben moeten wachten door mijn schildklierbehandeling :(

Ik hoop nu dat dat vervelende ding goed zijn werking blijft doen en dat ik nu ook snel eens op die roze wolk kom te zitten, net als iedereen hierzo :D

7. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Passagierslijst

www.peteykins.com/sparklepics3/BusPink2Small.jpg

1:
    2:
    3: Dimmel
    4:
    5:
    6:
    7:
    8:
    9:
    10:
    11:
    12:
    13:
    14:
    15:
    16:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

1 passagiers voor de extra large ROZE BUS
    ongi.... zwanger.... negatief... twijfel....

de bus is weg :(

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Passagierslijst voor de bus

1:
    2:
    3: Dimmel
    4:
    5:
    6:
    7:
    8:
    9:
    10:
    11:
    12:
    13:
    14:
    15:
    16:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

1 passagiers voor de extra large ROZE BUS
    ongi.... zwanger.... negatief... twijfel....

Hier is de bus weer! Je moet vervangen door ;)

9. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    oh ok thnx meid!

10. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares

Haha een XL bus! Goed zeg! Mijn nod is 1 juli en dat vind ik nog vreselijk lang, maar augustus.......lieve help!

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    dimmel meid augustus jezus wat klinkt dat nog ver weg zeg, hoop dat je met wat geluk nog in juni of juli komt meid ik zal wat geluk jouw kant uit blazen, blaas blaas blaas blaas

12. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    thnx meid! hoop dat het helpt...

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    graag gedaan meid ik weet dat je het nu beetje duister inziet maar geloof me ook jij komt aan de beurt

14. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    oh ja dat weet ik...maar met een cyclus van 60 dagen heb je soms geen hoop meer haha maar goed we wachten af!

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ja kan me voortellen dat je hoop wat minders is had ik ieders x na mijn nod ook moe ik zeggen dan had ik echt zoiets van kom ik dan nooit aan de beurt maar je ziet ook ik kwam aan de beurt, meid ik duim voor je dat ook jij snel lekker in het roze mag

16. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    thnx meid maar we komen allemaal wel aan de beurt! moeten alleen afwachten

17. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    nog steeds gelukkig alleen blijf maar iedereen weg hier en word roze pleasse doe het voor mij?

18. Clau24

Clau24 Niet meer actief

Ik hoop dat ik ook mee mag met de grote roze bus!
    Ik heb vorige week een curretage gehad, hopelijk komt mijn ongesteldheid snel, want ik wil mee met de bus!
    Ik schijn nu wel extra vruchtbaar te zijn!

19. Clau24

Clau24 Niet meer actief

Jeetje dimmel ik zie dat je een super lange cyclus hebt!
    Hopen dat het raak is volgende keer!

20. Niet meer actief

Mmmm dimmel is / gaat vandaag op vakantie!

Ik hoop dat ze zwanger terug komt!

Deel Deze Pagina