Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essie & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas & yolandabenny & Mamafaye 02: Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Hster 03: Dimmel & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje & Djam 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Linda & bloempje79 05: mark en maria & Kellox & Lovelymirrie & Nikitje 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 & enomis & Leentie & Diddl & Steen & Barbeestenboel & Mammieloves & Noukie 07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 & oOMissCOo & Marian26 & Meisje78 & Blondie & paycootje 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & MissyZuilen & Shartje & isabeau & Gertje 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & & Yvetje1982 & lauwtje & valhalla & Essie downunder & Heidimaus 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 & Claudia21 & Hansje & Erannick 12: Suzy28 & MarielleB & Kareltje & Beastie & vlinder79 & Luna73 & Pixieprincess 13: Marieke15 & Pluys & Melanietje & CynthiaB & Wies31 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & amy82 & Tezz & Sabien99 15: Wieffie & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko& Renate2511 16: Jessejaime & Floddertje & Go4baby & Kolibri 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 & newstepinlife & Visje83 & Kim85 & Dayenne 18: Danjo & Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi & Fairy Tale & Maudi 20: Pluisje79 & Mari & miss butterfly & Sssassskia & Juulsrulez & Lola1982 21: Afina80 & Britt28 & Twister & Miepie80 & marieke21 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 & HoopGeluk & Lot23 & Enise & Zoe1976 23: mamajanneke & Fenne1985 & Cassanie & Sann & Heidi77 24: marieke1610 & Karine & Jo13 & weethetwel 25: Barbie79 & Bianca75 & LadyZorra & Katsas & Nicootje & Blondsteenbokje & Jusi 26: martjemar & Jale & Derona & Moedergans & Yuntje & guusje30 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel & Gerda1975 & Bianca24 & Bahar & Brenda1976 & Ice 28: Jent & Loesje77 & Hster & Fl3xgirl & Manon F & Daantje86 & Demi123 29: Susanbenjamins & Symoen & butterfly1 & Nikkie80 30: fiona23 & Taby & Nina1983 & Nouky & Essiee & Groentje & Mone & Jammeke 31: Anastasia & Mickey06 & Dani86 & Jes1 & Linda81 & ienieminie & SheDevil & Anna28 198 passagiers voor de extra large ROZE BUS 71 ongi.... 15 zwanger.... 10 negatieve test... 0 twijfel....1 mk.... 10 onbekend Testmarathon 15 augustus 1. Stef ongi 2. Tijgertje23 ongi 3. Maria79 ongi 4. FunnyMe ongi 5. Tirtilisko ongi 6. Roos80 7. Racebabe ongi 8. Marieke15 ongi 9. Luna73 nega Testmarathon 20 augustus 1. Shartje ongi 2. Jessejaime ongi 3. Droom 4. prissys 5. Newstepinlife 6. Lola1982 Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar 3. Wishfuldreaming 4. Talia 5. Bianca75 6. HoopGeluk 7. Daantje86 8. Heidi77 9. Femmie1 Testmarathon 30 augustus 1. Ice 2. Rebbel 3. Susanbenjamins 4. Katsas 5. Bianca24 6. Moedergans 7. Symoen 8. Butterfly1 9. Hster 10. Fl3xgirl 11. Anastasia 12. Manon F 13. Jammeke
Anna28, je stond al in het rood, heb je er wel voor de 31e bijgezet. Marina99; ik hoop het niet voor je...
Ik ben als enigste nog niet ongi of heb een nega test op de testmarathon van de 15e. Ik wil toch nog ff wachten want ik heb wel eens een langere cyclus gehad en voel weinig symptonen. Ik hoop dat dat ik in het roze kan en dat ik de aanzet kan geven voor nog meer roze want het is al veel te veel rood!
hoi meiden was ze weer....even niet gekeken (ja ik kan een paar uurtjes zonder dit forum )...maar al weer zoveel bij telezen.. Dikke knuffel voor de meiden die ongi zijn geworden ...is altijd ff slikken ! Hier gaat ie best....eigenlijk nog steeds niets temelden...af een toe misselijk..(maar dat kan ook tussen mijn oren zitten )en af en toe licht in mijn hoofd..., toen ik iets voelde lopen en me naar de toilet snelde bleek het alleen witte afscheiding tezijn...wellicht een voorbode...maar nog steeds niet echt het gevoel van een aankomende ongi.... en we wachten en wachten en wachten....
ik denk dat ik ook rood word hoor de 23 ste want alles wat ik had verdwijnt langzaam....Nou ja we zullen wel zien ik doe even rustig aan manlief is thuis dus we genieten even gewoon van elkaar.gr heidi
dat is in elk geval nog geen slecht nieuws! Ik vroeg me al af hoe het met je ging! Ik ga voor je duimen! dikke knuffel
ja oke dat begrijp ik maar toch ik probeer mezelf maar een beetje toe te praten dat het niet zo is want dan is de 23 de klap minder hard.....Ik heb iedere keer dat ik wa voel zo iets van zou dit wat zijn of dit.....En voordat ik gek wordt van mezelf en het wachten......Ik ga wel duimen hoor voor alle andere in de wachtkamer en voor mezelf gr heidi
Goedenavond allemaal! Jullie hebben weer lekker gekletst. (en hier neemt 't bruinverlies toe... morgen zal 't wel losbarsten... :x ) @Heidimaus: GEFELICITEERD MEID, heerlijk dat jij de dag weer ROZE maakt!!! \/ @ Britt en Miepie: Spannend meiden: duim voor jullie! @Hster: lekker door blijven klussen inderdaad! Je zult nu wel gauw vruchtbaar slijm krijgen! Go Girl! Enne lekker dat je vriend eerst gaat klussen in de keuken @Kim; Morgen ook je NOD (ik ook). Hoop dat jij nog wel roze gaat worden! Ik wordt waarschijnlijk rood... @Diaantje... pff meid, je houdt de spanning er toch nog wel lekker in! Hoop zo dat je nu de hcg-versneller hebt aangezet En nog steeds niets nehalve wit slijm klinkt goed toch? @KatSas: dat jij jezelf zo goed in bedwang kunt houden met al die testen in huis! Ik koop ze niet, want anders had ik allang gestest... Hoop dat je ze niet voor niets in huis hebt Lekker gezwommen? ik ga morgen weer! @Ice: goed geklust zo te horen! Hoop dat je knetterroze gaat worden! @Daantjuh: Hoop dat je morgen toch nog even met je huisarts kan praten! Zet 'm op! @Beastie: hoe is het met jou? Nog kruikjes nodig of binden ze al een beejte in die
@Go4baby.....Hé, jij hier?? ++levert snel de kruiken in, voor het geval dat jij ze morgen nodig heb++ Toch jammer dat waarschijnlijk morgen de doorbreken, alvast een dikke knuf ++drugs kopen??++, ik had vanmiddag nog even een mega dip...over dat het weer niet gelukt was/is...gek hé neemt je ongi alweer een beetje af komt die dip er nog achter aan... vrouwen..
Toch eens een vraagje: Weet iemand of er buikgriep heerst? Ik heb sinds vandaag een beetje last van diarree. Ik wil niet meteen hoop krijgen, maar ik dacht ik vraag het eens?!
Oh ik sta hier met mijn NOD op 25 augustus, maar dat is een week te vroeg.. 1 september is mijn volgende NOD... Ik was een week te vroeg.
Go4Baby: Ik heb ook altijd last van bruinverlies. Balen is dat, je weet dat je ongi er aan komt en dat de kans verkeken is, maar je moet wel nog een paar dagen wachten voordat het doorzet! Beastie: ei-tijd komt al weer dichterbij.... mooi
hoi dames, zag dat pluys als onbekend staat op de lijst zij is helaas ongi geworden... hier is het afwachten heb geen symptomen, blijf nog hoop houden hoor!