NOD augustus 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lisje86, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Een vriendin van me was gisteren hier, en die vertelde dat ze nu 9 weken zwanger is....ze heeft al 3 kids..en haar man heeft anderhalve maand geleden zich laten steriliseren..dus dit kindje is een aangename verassing!, ben zooooo blij voor hun...maar diep van binnen hoopte ik dat ik ook goed nieuws temelden heb binnenkort ! :oops:

2. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    ik heb net eens na de komende maanden zitten kijken maar weet je wat nu **** is ype zit iedere keer net aanboord in mijn vruchtbare periode....En dan ook nog net woe do vrij zat.Dus dan vrijdag eisprong nou lekker hoor want dan kan ik dus niet naar boord toe enige optie is sept want dan heb ik van 3 tot 7 mijn eisprong en ype gaat de 5 dan naar boord.Dus dan kan er misschien nog wat gebeuren....Baal wel hoor moet ik ook nog lang wachten snifsnif.Want ik denk dat deze maand niks wordt......gr heidi

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    niet altijd, sommige wel andere weer niet....wie zal het zeggen? Geen touw aan vast te knopen, leuk hé! ;)

Goedenmorgen dames :rolleyes:

4. Floddertje

Floddertje Actief lid

10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve meiden,
    Ik mag weer in het rood. Dinsdag (3 dagen voor m'n NOD) ongi geworden. Ik zit er nu even helemaal doorheen en ik begin echt bang te worden dat het ons nooit zal lukken om zwanger te worden. Ik moet nog even wat moed verzamelen en deze teleurstelling verwerken en dan ronde 7 in.

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @floddertje... dikke warme knuf voor jou [​IMG]
    Neem even de tijd om deze teleurstelling te verwerken...maar het gaat je echt wel lukken hoor!

6. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

och meis, wat ontzettend klote ..knuff voor jou meis!![​IMG]
    Niet opgeven meis, jouw tijd komt echt!

7. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Ah Floddertje balen meid, dikke knuff!
    Heidi: gewoon positief proberen te blyven meid, vlak voor ie weg gaat nog ff lekker klussen, en dan laat maar komen dat ei :D. Sept gaat gewoon jouw maand worden ;)

8. Floddertje

Floddertje Actief lid

10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Bedankt allemaal voor de lieve reacties. Ik zit er op het moment even helemaal doorheen. Ik hoop dat ik me snel weer beter voel!

9. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    He Flodder, ik vind het erg naar voor je. :(
    Dikke knuffel!

@ Heidi77: Wat shit zeg! Hopelijk is je man volgende maand wel gewoon bij je in je vruchtbare periode.

10. Heidimaus

Heidimaus Lid

2 aug 2007
    31
    0
    0
    @Floddertje en Heidi77 Erg veel sterkte de komende tijd!

Ik duim voor jullie!

Ik heb vanochtend de huisarts gebeld en ik hoef niet langs te komen. Vond ik wel een beetje raar, maar goed, hij belt me tussen de middag even. Ik heb me voor de zekerheid nog een keer getest. En gelukkig verschenen er weer 2 streepjes.

Ik ga me melden op het zwangerenforum en verwacht jullie daar snel hoor. ;)

Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties en vooral voor degenen bij wie het op het moment tegenzit. Lief dat jullie positief reageren naar de anderen!

11. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    okt word ook niks want dan zit hij ook aanboord nov misschien en anders misschien dec zo ver heb ik nog niet gekeken werd er nu al depri van voel me zowiezo vandaag beetje zielig........Gr heidi

12. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Heidi: dikke knuff meid! Hopenlyk heb je er wat aan ;)

13. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    floddertje heel veel sterkte komende tijd.
    En ik ga wel gewoon wachten op de 25 ste gr heidi
    heidimaus veel plezier met je zwangere buik hopelijk is het zwanger dorum net zo gezellig als hier

14. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

het was even een vraagje omdat ik hier eens gelezen had, dat er personen waren die bij een innesteling wat bloed verloren.

BTW. met mijn punniken gaat het goed. Heb al een paar meter zitten te punniken. Ik ga vandaag beginnen met wat te breien. Iemand zin om mee te doen in een evt. breiclubje om het wachten te bevorderen. Kunnen we ondertussen ook nog even bijbuurten....

15. jo13

jo13 Nieuw lid

3 aug 2007
    3
    0
    0
    hier ongeduld wachten op 24 aug!

ik ben benieuwd

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Heidimus en Suzie28 Gefeliciteerd!!!!

Alle dames die ongesteld zijn geworden, flink balen en een dikke knuffel!

Alle wachtende.... Succes met wachten! Dat de tijd maar snel vooruit mag gaan!

Ik verwacht mijn :evil: :evil: tussen vandaag en maandag!
    Ben benieuwd... Niet zoveel "klachten" meer... Borsten zijn weer minder gevoelig!
    Nou ja, ik wacht rustig af!

Oh ja, wel een vraag, mijn baarmoeder zit erg hoog? Weet even niet meer wat het betekent... Toch voel ik elke dag even! ;)
    Weet iemand wat dat betekent?

17. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    weet precies wat je bedoelt meis...mijn hubbie was eerst ook altijd weg (leger), dus duurde het ff voor ik zwanger was van mijn oudste...behoorlijk balen ja...

18. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames... Vandaag mn NOD, nou ja, zal wel mn OD worden, hier dus in afwachting van de uitbarsting... :p
    Zal zo wel komen! Laat 't wel weten!

@Diaantje: wat blijft het spannend bij jou zeg! Duim knetterhard voor je dat je roze gaat worden! Ook zo leuk voor die twee jongens! Ach, en anders volgende maand. Zij zullen die Hummer vast ook wel geweldig vinden!

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ladies ik mag rood
    Dus nu definitief mmm in
    Morgen bloed laten prikken
    neem ff geen banner en ook geen nieuwe datum in sep ik meld me wel na mn samenlevingstest
    Post natuulijk zo tussendor wel ens wat

20. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    hoi meiden, even een hart onder de riem steken voor diegene die ongesteld zijn geworden deze maand. Ik zat in ronde 11 en kijk naar mijn banner! Geef de moed niet op hoor! En voor diegene die wachten op NOD, even roze wolkjes strooien hier!

strooi.........strooi.........strooi.....

succes!

Deel Deze Pagina