Afgelopen weken is hier regelmatig het 'sperm meets egg'-programma van Mielenl langsgekomen, maar mocht je het idee willen hebben er echt ALLES aan gedaan te hebben, kijk dan even bij 'zwanger worden' naar het randjefietsen. Bij Pooh werkte het, ik ben het nou ook maar gaan proberen, hihi. (http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=47081)
NEE NEE NEE, Jij blijft lekker hier, je liedjes zingen in de bus! *je zingt veels te vals voor in de hummer*
Ja, dat randjes fietsen heb ik natuurlijk ook al lang bestudeerd en we hebben geoefend... Maar dat blijft nog wel nodig... *ik ben niet zo goed in uitstellen, mijn vriend wel, dus daar schiet ik dan weer niets mee op* Maar oefening baart kunst dus als die rode vrienden weg zijn...
Ik moet toch wel echt met je lachen Go4baby. Je liedjes en uitspraken, hoe krijg je het verzonnen! zo wordt wachten dadelijk nog leuk! ..... NOT
Haha, ehm.... vond 'm pas ranzig toen je het zelf zei. Maar inderdaad, ranzig! En ik wilde dat natuurlijk helemaal niet horen, dat jij al gerandjefietst (?) had! Shit, nog steeds het wondermiddel niet gevonden! ](*,)
Oefenen randjefietsen kan hilarisch zijn als je je mannetje er in betrekt . Geloof alleen dat het hem erg frustreerde. Leuke hobby om de week van je ongi tot je ei te vullen met oefenen!
Ik vind het woord sperma gewoon een vreemd woord. Ze beginnen er hier op het werk zelfs over, ze gebruiken hier namelijk haring-sperma! Ben er nog steeds niet achter of het nu echt sperma van een haring is of toch iets anders!
Huh? Werk je in een viskwekerij of hebben die mannen (ik ga ervan uit dat mannen dat zeggen) teveel haring gehapt? (bleh, haring... niet voor mij weggelegd)
hihi, ja, dat randjesfietsen is echt iets meer voor voor of na je ei. Als 't echt zover is kan ik niet zo relaxed een beetje stunten hoor. *om eerlijk te zijn heb ik de beste sex ruim voor en na mn ei... pfff*
Hoi hoi! Nou hier was ik dan weer ff! Jammer go4baby dat je ongi bent geworden! Ik heb verder nog niks te melden. Ik durf niet te testen, aangezien ik al nega heb gestest de afgelopen dagen. (2x) Nu wacht ik echt tot zaterdag! Maarrrr.... voorlopig hou ik het nog ff spannend... hihi. Fijne avond allemaal! p.s. het slipstaren is begonnen!!!!
jaaaaaaaaa ik ben er ook nog...je weet wel..de muts met testdrang en ongi fobie, meedoet aan het WK slipkijken....die niet kan zingen ..maar wel goed kan luisteren..die het naar haar zin heeft in de bus..maar ook die hummer wel heeeeel leuk vind...
Hey meiden Heb nog steeds van die krampen echt niet normaal hoor Ik vond dat tekstje echt geweldig hahaha Liefs Tijgertje23 En hoe krijg je die ticker van fertilityfriend erop?
randje fietsen is grappig. .maar om erlijk tezijn ben ik al kapot daarna om nog een beetje te kunnen fietsen...
Hier nog een wachter .. @ Alle Ongi Dames .. Balen en sterkte met de volgende ronde .. Die Hummer ziet er wel heeeeeel aantrekkelijk uit 8)
ja meid..ik zit ook in dubio...blijf ik in de bus..of stap ik over op de hummer...wel zo stoer he...gaat er nog maar een nachtje over slapen
@ Diaantje17 .. haha jah zeker .. hij staat er heel stoer bij .. ach jah .. ik ga denk ik er wel 6 nachtjes over slapen O .. zo gaan de dagen ook weer snel voorbij .. Wanneer ga jij testen meid .. { las dat je al paar x neg. heb getest } Volgende moet gewoon positief hoor