Ik deed het ook altijd zelf nadat mijn mannetje was gekomen! Je moet het ook doen na de zaadlozing. Het liefste een half uur daarna, maar zolang heb ik nooit gewacht. Deed het altijd meteen daarna. wat een uitleg weer Succes! @ Zico meid ik mis je nu al en uithuilen mag zeker! Neem rustig je tijd en trek je niks aan van wat anderen doen of denken! Leef met jullie mee! Liefs Pooh @ Miepie ja wel een raar idee hoor om maandag zwanger te moeten beginnen Maar ik laat zeker weten hoe of wat! Ik denk niet dat ik het meteen tegen mijn leerlingen vertel of misschien ook wel...even nog bedenken. ik ben mentor van eerstejaars.
Nee, ik zit vlakbij een biologisch lab en daar wordt dat schijnbaar nogal vaak gebruikt... Vreemd he? Nog even over je reporter functie van het WK broekloeren. Misschien moeten we er een competitie aan hangen, met een heuse poule? Hier verder nog weinig symptomen. Alleen gisteren een uur achter elkaar continue heel erge drang om te poepen (sorry) En maar weer wachten.......
och..ik zit de hele tijd teboeren en scheten telaten...gelukkig is iedereen weg naar het trainen..lijk wel een tokkie zo !
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essie & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas & yolandabenny & Mamafaye 02: Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Hster 03: Dimmel & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje & Djam 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Linda & bloempje79 05: mark en maria & Kellox & Lovelymirrie & Nikitje 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 & enomis & Leentie & Diddl & Steen & Barbeestenboel & Mammieloves & Noukie 07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 & oOMissCOo & Marian26 & Meisje78 & Blondie & paycootje & 4catsandagirl 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & MissyZuilen & Shartje & isabeau & Gertje 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & & Yvetje1982 & lauwtje & valhalla & Essie downunder & Heidimaus 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 & Claudia21 & Hansje & Erannick 12: Suzy28 & MarielleB & Kareltje & Beastie & vlinder79 &Luna73 & Pixieprincess 13: Marieke15 & Pluys & Melanietje & CynthiaB & Wies31 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & amy82 & Tezz & Sabien99 15: Wieffie & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko& Renate2511 16: Jessejaime & Floddertje & Go4baby & Kolibri 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 & newstepinlife & Visje83 & Kim85 & Dayenne & Lovelylonnes 18: Danjo & Angelique79 & Dolphin 19: naomi33 & Pebbles & regi & Fairy Tale & Maudi 20: Pluisje79 & Mari & miss butterfly & Sssassskia & Juulsrulez & Lola1982 21: Afina80 & Britt28 & Twister & Miepie80 & marieke21 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 & HoopGeluk & Lot23 & Enise & Zoe1976 23: mamajanneke & Fenne1985 & Cassanie & Sann & Heidi77 24: marieke1610 & Karine & Jo13 & weethetwel 25: Barbie79 & Bianca75 & LadyZorra & Katsas & Nicootje & Blondsteenbokje 26: martjemar & Jale & Derona & Moedergans & Yuntje & guusje30 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel & Gerda1975 & Bianca24 & Bahar & Brenda1976 & Ice 28: Jent & Loesje77 & Hster & Fl3xgirl & Manon F & Daantje86 & Demi123 29: Susanbenjamins & Symoen & butterfly1 & Nikkie80 30: fiona23 & Taby & Nina1983 & Nouky & Essiee & Groentje & Mone & Jammeke 31: Anastasia & Mickey06 & Dani86 & Jes1 & Linda81 & ienieminie & SheDevil & Anna28 203 passagiers voor de extra large ROZE BUS 79 ongi.... 18 zwanger.... 8 negatieve test... 0 twijfel....1 mk.... 7 onbekend Testmarathon 20 augustus 1. Shartje ongi 2. Jessejaime ongi 3. Droom 4. prissys 5. Newstepinlife 6. Lola1982 Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar 3. Wishfuldreaming 4. Talia 5. Bianca75 6. HoopGeluk 7. Daantje86 8. Heidi77 9. Femmie1 Testmarathon 30 augustus 1. Ice 2. Rebbel 3. Susanbenjamins 4. Katsas 5. Bianca24 6. Moedergans 7. Symoen 8. Butterfly1 9. Hster 10. Fl3xgirl 11. Anastasia 12. Manon F 13. Jammeke Ik mag in het roze! Weliswaar een vage streep, maar een tweede streep is een tweede streep! Toch?
Luna gefeliciteerd! Ondanks dat de laatste dagen erg rood zijn heeft augustus toch alweer 18 zwangeren. Meer als 1 per dag! Nu zo door blijven gaan!
JAAAAH Wat een gaaf idee! Wat zetten we in? hihi ik zie het al voor me.... 8) uhm, er werd al iets geschreven over buikgriep en hier ging 't ook een beetje wonderlijk... maar als ik ongi ben raken mn darmen vaak ook van streek...
YESSS Luna: GEFELICITEERD!! HiiiiiHaaaaa! Wat ben ik blij dat jij weer wat roze aan de lijst toevoegt! Lekker genieten!*ik maak een vreugde dansje voor je!* =D> \/ ps. Diaantje: Wat heb jij toch altijd van die gave animaties! Echt gezellig!
:-& (waarom doet deze 't niet?, die 'sick' met ingezogen mond) hihihihi ik zit weer te schuddebuiken achter 't scherm... wat kun jij je toch altijd lekker uitdrukken.... Wat heb je (gister) gegeten dan? OOOHHHHH zie net dat dit mijn 500ste bericht is! FEEST*FEEST*FEEST - schudden met die buiken. \/ \/ \/
Woohoo PARTY *schud zo hard met billen dat ze van de rand afvalt* Oh nee, dat was wat anders haha nee heb de randje fietsen reutemeteut nog nie geprobeerd, bewaar ik als wildcard voor volgende maand Deze mnd doen we de om-de-dag-tecniek, kennen jullie die?
Hallo allemaal. Ik ben er even een dag uit geweest, maar wat wordt er in een dag veel "gepost". Er valt zo aardig wat te lezen van iedereen. Erg leuk. Ik moet wel even wat herstellen. Mijn NOD datum staat op 15 augustus maar dat moet de 16de zijn. ( verkeerd gekeken ) Foutje. Kan dit veranderd worden in de bus? Maar intussen zijn er nog steeds geen tekenen van een ongesteldheid in aankomst te bekennen. Ik moet zeggen dat ik het best wel spannend ga vinden nu. Ik heb nog wel een vraagje. Normaal heb ik 1 of 2 dagen voor mijn menstruatie wat donker bruine afscheiding (sorry voor de vieze praatjes), maar nu is daar niets van te bekennen. Wel heb ik iets meer gelige afscheiding, weet iemand wat dat kan betekenen? Groetjes Renate2511 ps de banner krijg ik niet veranderd, weet iemand hoe ik dat moet doen?
Niet helemaal mij nadoen hoor, dan duurt het zolang voordat je + test. Ik loop altijd eerst 5 dagen overtijd voor ik die + in handen heb. Ik gun het jullie ook wel wat eerder
GEFELICITEERD LUNA Geniet er lekker van, hoop dat veel van ons je nog gaan volgen! Dan wordt het eind augustus toch nog een beetje roze in de bus!
luna gefeliciteerd hoor geeft toch nog hoop nu meer meiden haar voorbeeld volgen......ik hoop dat ook te doen ype wil graag dat ik morgen ochtend test omda hij denkt dat het wwel zo is....ik duim nog maar eens
Luna meis: GEFELICITEERD! Hier wat HCG voor de liefhebbers : *********************************** ********************************** ************************************ *********************************
vette drek..hadden een logeetje..dus dan is frietje heerlijk...moeten ze natuurlijk niet langer dan een nachtje blijven he anders krijgen we..