Bij al dat klussen kunnen we wel een vrolijk muziekje gebruiken... http://nl.youtube.com/watch?v=2kZKr4Zk9gI&mode=related&search=
{|= OOOWWW WAT ZIJN WE BLIJ, OOOWWWW WAT ZIJN WE BLIJ!!! OMDAT DIAANTJE JARIG IS EN OM DE VRETERIJ!!! {|= gefeliciteerd!
ja het is gezellie hoor, heb nog nooit zoveel meiden zoooo vroeg op mijn feessie gehad..iemand een gebakje? ben de lulligste niet
Wist nie dat de bakker zo vroeg open was ooooh deze schijnen ook niet zo slecht te zijn voor de lijn/sonja B
De dames die hun NOD op 22 aug. hebben; 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 & HoopGeluk & Lot23 & Enise & Zoe1976 Weten jullie dat jullie op 1 mei zijn uitgerekend? Dat betekent dan een van ons als eerste de mei topic mag openen hahahaha leuk he? Want die bestaat nog niet Natuurlijk moet 1 van ons wel als eerste positief testen hihi
PROFICIAT idd jammer dat je nog geen positieve test hebt, maar .... geen nieuws is goed nieuws! Geniet van je verjaardag!
DIAANTJE : GEFELICITEERD Hele fijne verjaardag vandaag gewenst! Je bent samen met mijn mannetje jarig, dus ik hap ook een gebakje weg op jou!