NOD augustus 2007

Discussion in 'NOD forum' started by Lisje86, Jun 5, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KatSas

KatSas Bekend lid

ow ja, ik haal mezelf nu al weer van alles in mijn hoofd, want ik heb last van mijn tandvlees, en dat had ik bij de vorige zwangerschappen ook. Dat terwijl als ik naar fertilityfriend kijk...de kans niet heeeeeeeeeeeel groot is...dus zucht, ik baal ervan dat ik mezelf nu al weer gek loop te maken! bah!

2. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    Diaantje: GEFELICITEERD! Hopelijk wordt het snel een mooi roze jaar!

@fl3xgirl: hoe weet je dat je je ei hebt gehad? Vorige maand dacht je toch ook dat je je ei had gevoeld? Of heb ik dat verkeerd onthouden? Nou ja, ik hoor het wel weer...
    Zondag pokeren he!?

3. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahahaha..

Nou ik heb toch het idee dat het niet raak is, ik heb sinds een uurtje opeens last van ongi pijn, dat betekent dat ik over een paar dagen ongi ga worden. Dus een cyclus van 24 dagen.. :( :( :( :( :( :(

Ik vind het zoooooo erg voor mijn man, dat ik hem geen goed nieuws kan geven :( :( :(

4. diaantje17

diaantje17 VIP lid

Jun 21, 2007
    5,319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

meiden dank jullie wel voor alle leuke felicitaties, voel me echt jarig zo hahahah

@katsas..wat zegt FF dan?....heb je je kaartje ergens staan?

5. diaantje17

diaantje17 VIP lid

Jun 21, 2007
    5,319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    we gaan toch niet strippen he..... ;)

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    @ Diaantje gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van en ik duim dat die test nog positief wordt!

@ Marieke21 balen mei8d dikke knuffel!

7. dolphin

dolphin Fanatiek lid

May 1, 2007
    3,507
    0
    0
    op de veluwe
    <-- voelt hier de ongikrampen ook opkomen.. het zal toch niet zo zijn he. :rolleyes:

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Volgens mij klopt mijn banner niet? Loopt ie een dagje achter?! Maar goed, maakt niet uit!

Ik wordt gek van mijn lichaam...
    Ongipijn - dan weer niet - ongipijn - dan weer niet

Gevoelige borsten - dan weer niet - gevoelige borsten - dan weer niet

Vanmorgen ging ik plassen, zat er iets raars in mijn urine... Leek een bruin stolseltje...
    Ik dacht daar komen die gemene duivels weer...
    Hup tampon erin...
    Net toch nieuwsgierig, tampon huppa er weer uit...
    Zit er alleen wit slijm...

Nou ja...

Ik wacht weer rustig af....

Wachten... Wachten... Wachten...

Nu ja, gelukkig ben ik niet de enige wachtende hier! ;)

9. dolphin

dolphin Fanatiek lid

May 1, 2007
    3,507
    0
    0
    op de veluwe
    Bruinverlies is waarschijnlijk oud bloed, dus nog nergens om je zorgen over te maken.. zodra het maar niet rood is.. Ik duim ook voor jou !

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Oh, nou ik hoop het!

Ik duim ook voor je dat die :evil: :evil: wegblijven!

11. HoopGeluk

HoopGeluk Lid

May 28, 2007
    60
    0
    6
    @ Diaantje17 .. Hartelijk Gefeliciteerd .. maak er een leuke dag van {ondanks die neg. test :oops:}

@ Enise .. Zullen we het maar met zijn alle openen .. :p ;) .. kunnen we samen lekker beppen :)

hier zijn de symtonen wat verschillend .. temp blijft gelijk ?! .. 1 keer ongikrampjes gehad .. en ik boer de laaste dagen wat veel :( .. en natuurlijk geen bloed .. symptonen van een zwangerschap .. ik weet het niet :x :eek:

12. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hoop van niet.. maar die van mij weet ik bijnaaaaaaa zeker! Ik heb ondertussen mijn lichaam echt leren kennen.. elke maand gebeurd alles stipt..

13. diaantje17

diaantje17 VIP lid

Jun 21, 2007
    5,319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ja hoor we blijvn wachten, en wachten..plek zat op de wachtbank

14. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    @HoopGeluk, dat zou natuurlijk veeeeeeeel leuker zijn!

15. diaantje17

diaantje17 VIP lid

Jun 21, 2007
    5,319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    oh meis jij ook al...., nou mijn man vind het bijna niet grappig meer...noemt me al BOERinnetje....zei gisteren al...lijk wel een tokkie zo..., en dan die winden...pffff.....niet grappig...nouja..beetje ;) ...

16. diaantje17

diaantje17 VIP lid

Jun 21, 2007
    5,319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    lola en dolphin...stuur die :evil: :evil: ..maar gewoon eg hoor...zijn niet welkom op mijn feestje!

17. heidi77

heidi77 Bekend lid

Aug 12, 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    diaanje gefeliciteerd hooor hiephiep hoera
    Ik hoop in okt toch al wel zo ver te zijn dat ik voor 2 mijn verjaardag kan vieren hihi al zitten we dan wel in een bungalowpark met de schoonfamilie.....Ik duim voor je dat je gauw positief test.....
    ik ga maar even eerst broodje eten want van he zien van al die gebakjes ben ik beetje misselijk geworden.....Dolphin hopelijk blijft het bij jou alleen bij af en toe een vlokje bruin en krijg je ook wt positiefs inhanden...Voor de rest van de wachtende succes en hopelijk hebben we gauw allemaal goed nieuws....gr heidi

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Ik sta hier met een honkbal knuppel.. Uit ervaring weet ik dat ze hardleers zijn, dus dan maar op de harde manier!

Misschien schrikt het ze af! Laten we het hopen!

19. heidi77

heidi77 Bekend lid

Aug 12, 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    dat boeren kom mij ook erg bekend voor hier...Ik heb ook nog wat anders ineens ik had altijd sinds de bevalling van tessa als ik de blaas half vol had zitten en ik moest niezen dat ik dan iets urine verloor en dat heb ik momenteel ook niet meer......Gek he.....nou nog maar even wachten met testen mijn man zei dat ik bij nanouk ook last had van haar uitval heb ik nu ook weer namelijk...en nu buikpijn onderin en dan windje laten en weer klaar gisteren plots even dunne ontlasting gek hoor,,,,,,gr heidi

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @ Diaantje: GEFELICIFLAPSTEERD!!Wordt gewoon over een paar daagjes positief, dan heb je extra lang verjaardagsgevoel!

P.s. Ik mag vanaf mijn verjaardag aan de klus! Is ook wel leuk!

Share This Page