8) Sommige liqudaties zijn inderdaad hard nodig... hihi 8) Ja, hoop dat ik eerst die treinreis overleef in mn jogging broek... Vind trein WC echt te eng! Wat je daar allemaal kunt oplopen... iek! Hoop echt dat ik heel snel een excuus heb om grote broeken te kopen Is dat erg of niet! Hoe is't Beastie? Ben je al van de af?
Enise: hier ook! Heb al twee paracetmol op op nuchtere maag (bijna uur geleden) maar geen resultaat tot nu toe! Iemand goede tips voor ons hoe die *@^%$ pijn te verzachten?
Nou gaat sneller dan verwacht, normaal 7 dagen en eigenlijk vandaag al zo goed als niet Ben ik wel blij mee....Gisteren al even geoefend in de douche en daar werd het niet erger van duzzzz, enne nog even en kunnen al met de "program" beginnen
als je drugs neemt op nuchtere maag is het handig om er achter aan wat te eten...komt de spijsvertering opgang en wordt de drugs eerder opgenomen in je bloed! enne chocolade! pure chocolade!
thee...kop op je buik en thee in je buik...oja... en niet inademen! (werkt alleen maar een paar seconden helaas)
Ha dan doe ik 't goed! Heb net ontbeten (met pure hagelslag, eet ik anders nooit maar had ik opeens behoefte aan) en drink nu lekkere warme sterremixthee (met venkel enzo dat schijnt ook wel eens te helpen). @Beastie: dat klinkt goed! Heb je al toverstokjes gekocht?
hallo lieve allemaal! vandaag is mijn red devil day... heb de test al hier liggen.hoop het zo.... toch nog maar even wachten of niet...wordt er gek van! xxx
Het rare is dat ik nu nog maar op dat 22 zit en mijn cyclus is tot nu toe 24 of 26 geweest, waarschijnlijk ga ik nog 2 dagen pijn lijden voordat de ongi gaat komen.. is altijd zo geweest bij mij, echt super irritant..
Stelletje ouwehoeren ! Ben even een uurtje weg... en moet weer een half uur bijlezen! Haha, je hebt wel een heel gezellig verjaardagsfeestje georganiseerd, Diaantje! Pooh, bedankt voor het updaten van de lijst ! Britt, nog he-le-maal niks hier. Ja, pijnlijke (.)(.) en ongi-kramp, maar dat heb ik al ruim een week. Af en toe misselijk ale: , maar dat beeld ik me waarschijnlijk maar in of komt door die taartjes van Diaantje . Liefs, Miepie
Yep gister binnen gekregen van mate care.....toch stukken goedkoper dan die van CB bij de etos..... Enne de planning loopt perfect! hihi Zondag is dag 8....maar dat is het een dorp verder Kermis, noord hollandse kermis bier zuipen , daar gaat mannetje heen dus gaan we s'middags aan de klus...en dag 10 komt ie eerder terug van de kermis want hij moet toch de volgende dag weer werken!! **ik ga niet ...pff dat trek ik echt niet mee, 3 dagen lang, en er moet iemand geld verdienen**
Ik ben van plan om toch niets te nemen, tis alleen zo irritant om met buikpijn op werk te zitten. Ik wil liever op de bank liggen nu