hallo dames hier ben ik weer! we zijn op vakantie geweest en hebben heerlijk genoten... er zijn wel wat rare dingen ebeurd want ik ben zo maar 5 dagen eerder ngesteld geworden dan dat eigenlijk zou hebben gemoeten ik werd 3 augustus ongi terwijl mijn NOD de 8e was.. dus ik kan rood op de passagierslijst.. eigenlijk kwam het ons wel heelo goed uit dat ik deze keer wat vroeger was want dat betekend dus ook dat we nu wel degelijkeen kans hebben om zwanger te raken omdat mijn vruchtbare dagen nu vak voor zijn vertrek er weer zijn... toen ik het vruchtbare slijm zag was ik helemaal in de wolken en we hebben flink geklust. nu is het ff afwachten mijn verwachte NOD is iedergeval 2 september en we zullen het omstreeks die datum wel zien.. we zijn er iedergeval meer als anders klaar voor... liefs dionne
Hoi Dionne, welkom terug! Balen dat je toch weer in het rood moet, maar voor september hebben ze een hele gave hummer-limo, hopen dat je daarbij mee kan! Liefs, Miepie
zooo ik kom ook weer even gluren! ik weet niet meer wat ik wel en niet voel.... zere borsten heb ik in ieder geval niet (normaal wel na mn eitje) ik heb wel pijn in de buik... beetje zoals essiee... drukkend gevoel onderin en zo af en toe links of rechts steken.... maar aangezien het steeds pijnlijker word denk ik dat ik van het weekend een bezoekje aan de huisartsenpost ga brengen... want de meest nare scenario's gaan door mn hoofd.. verder voel ik me eigenlijk top! jah, wel anders dan andere keren denk ik...
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essie & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas & yolandabenny & Mamafaye 02: Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Hster 03: Dimmel & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje & Djam 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Linda & bloempje79 05: mark en maria & Kellox & Lovelymirrie & Nikitje 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 & enomis & Leentie & Diddl & Steen & Barbeestenboel & Mammieloves & Noukie 07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 & oOMissCOo & Marian26 & Meisje78 & Blondie & paycootje & 4catsandagirl 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & MissyZuilen & Shartje & isabeau & Gertje 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & & Yvetje1982 & lauwtje & valhalla & Essie downunder & Heidimaus 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 & Claudia21 & Hansje & Erannick 12: Suzy28 & MarielleB & Kareltje & Beastie & vlinder79 & Luna73 & Pixieprincess 13: Marieke15 & Pluys & Melanietje & CynthiaB & Wies31 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & amy82 & Tezz & Sabien99 15: Wieffie & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko & Renate2511 16: Jessejaime & Floddertje & Go4baby & Kolibri 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 & newstepinlife & Visje83 & Kim85 & Dayenne & Lovelylonnes 18: Danjo & Angelique79 & Dolphin 19: naomi33 & Pebbles & regi & Fairy Tale & Maudi 20: Pluisje79 & Mari & miss butterfly & Sssassskia & Juulsrulez & Lola1982 21: Afina80 & Britt28 & Twister & Miepie80 & marieke21 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 & HoopGeluk & Lot23 & Enise & Zoe1976 23: mamajanneke & Fenne1985 & Cassanie & Sann & Heidi77 24: marieke1610 & Karine & Jo13 & weethetwel 25: Barbie79 & Bianca75 & LadyZorra & Katsas & Nicootje & Blondsteenbokje 26: martjemar & Jale & Derona & Moedergans & Yuntje & guusje30 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel & Gerda1975 & Bianca24 & Bahar & Brenda1976 & Ice 28: Jent & Loesje77 & Hster & Fl3xgirl & Manon F & Daantje86 & Demi123 29: Susanbenjamins & Symoen & butterfly1 & Nikkie80 30: fiona23 & Taby & Nina1983 & Nouky & Essiee & Groentje & Mone & Jammeke 31: Anastasia & Mickey06 & Dani86 & Jes1 & Linda81 & ienieminie & SheDevil & Anna28 203 passagiers voor de extra large ROZE BUS 85 ongi.... 18 zwanger.... 8 negatieve test... 0 twijfel....1 mk.... 6 onbekend Testmarathon 20 augustus 1. Shartje ongi 2. Jessejaime ongi 3. Droom ongi 4. prissys 5. Newstepinlife 6. Lola1982 ongi Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar 3. Wishfuldreaming 4. Talia 5. Bianca75 6. HoopGeluk 7. Daantje86 8. Heidi77 9. Femmie1 Testmarathon 30 augustus 1. Ice 2. Rebbel 3. Susanbenjamins 4. Katsas 5. Bianca24 6. Moedergans 7. Symoen 8. Butterfly1 9. Hster 10. Fl3xgirl 11. Anastasia 12. Manon F 13. Jammeke
ik voel me vandaag lamlendig.....Last van mijn buik veel duizelig als ik sta etc...En buikpijn is beetje krampig blhhhh en boeren en doen...ik heb vanmorgen even lekker uitgehuild bij ype snifsnif....voel me niet helemaal super.....
Same here....Heb nog steeds last van pijnlijke borsten, en dat is nog niet eerder geweest dus we blijven hopen. Maar dat wachten he? Temp is ook nog steeds hoog. Weet iemand wanneer ie naar beneden gaat? Als je b.v. niet zwanger bent? Ik hoop het zo deze maand! XX Fem
hey meiden ik lach me dood om jullie echt super ! dit is het gezelligste forum van de site die humor helemaal top!
zo meiden op bed dus even rust manlief ligt op de bank en ik kan mijn plekje niet vinden voel me beetje down waarom weet ik niet kennen meer van jullie dit..... Bleehhhh nou tot later dames
he dames eens een vraagje hebben jullie al eens bij een waarzegster geweest en is er iets van uitgekomen, wij heben dit vroeger gedaan een 10 jaartjes geleden ongeveer. Tot hiertoe is alles wat ze verteldde al uitgekomen. Heb toen nog enorm gelachen dat ze verteldde dat ik rond m'n 35 ste jaar nog eens moeder zou worden van een kleintje, zei dat ze niet goed in haar hoofd was en gelukkig was met onze 2 kids en het daarbij zou blijven. Ze zei neen, ik durf m'n hand in het vuur steken, je krijgt nog een kleintje ze heeft het geslacht toen ook gezegd, maar dat kan ik me niet meer herrineren. Raar he
ype is ook ooit met zijn ex naar een waarzegger geweest en die voorspelde hem toen dat hij over 5 jaar zijn kindje naar de kleuterschool bracht en toen zijn ex zei dat hun niet aan kinderen dachten was de reaktie ik heb ook niet gezegd dat het in deze relatie was een maand of 3 later was het uit en een 3 maanden later leerde hij mij kennen en ik was na 3 mnd bewust zwanger wouden we namelijk allebei en 4 jaar later bracht hij nanouk naar school...Dit is dus 5 jaar na de waarzegger.... Dus deze had het ook helemaal goed... ik had er laatst een die voorspelde mij dat ik in juni zwanger raakte eind juni en dat ik een zware bevalling kreeg va n14 uur net als ik bij de andere had gehad.Not nanouk was 4.5 uur tessa keizersnede....dus deze bakte er niet veel van ......hihi
hmmm, 't is anders verdacht rustig hier nu! Dus: http://nl.youtube.com/watch?v=bldCO6786Qs Zico, hier nog nooit naar een waarzegster geweest, nee. De pendels komen het dichtst in de buurt van iets van waarzeggen, hoop dat die gelijk hebben (zie onder)! Liefs, Miepie
miepie ik hoop het voor je? Ik had ook 2 pendels juist bij m'n zwangerschap. Ik hoop het ook als ik m'n pendels bekijk kan ik ermee leven met de tijden die ze hier weergeven.
En zomaar ineens game-over! Kreeg net heel erge kramp en rood toen ik naar de wc ging... Vervelendste vind ik nog wel dat ik op 10DPO zit; dat is toch veel te kort? Toch wel even heel verdrietig, had toch wel een beetje hoop gekregen afgelopen dagen... Gooi er zo maar gelijk een fles wijn tegenaan! Auwauwauw, kramp!