vindt je het gek dat ik nog niet ongi ben... ik zit pas woensdag op dag 34.. pff.. weer eens verkeerd gerekend.. !
Hallo allemaal! Mieppie, spannend! Ik denk dat ik ook in rood kan, ongi krampen, vanmorgen getest, digi test, was negatief, maar nog steeds geen bloed!
Het is wel voor mijn nod dag maar ik denk ook dat ik ga testen. (ik weet het, het is niet goed om voor je nod te testen) maar ik kan echt niet meer wachten. ook omdat ik mijn eisprong vrij vroeg heb gehad enzo. ik weet ook niet meer precies wanneer mijn nod dag is. kortom ik ga gewoon testen! tot zo
heeft de kruitvat test minder HCG nodig dan de digi test? ik voel me al 2 weken misselijk en buik en maag krampen, als ik ongi wordt ga ik toch even naar de huisarts, want dan wil ik weten wat het dan is!
spannend! Maar zou je niet met ochtend urine testen, vooral omdat het ook voor je nod is? ik duim voor 2 streepjes!
Hoi Britt28, Ik ga het ook met ochtend urine doen Hahaha, ik ben nog niet naar de wc geweest vandaag. ik was laat op en ik heb het bewust opgehouden omdat ik zat te twijfelen of ik het nou wel moest doen of niet. maar ik ga nu testen tot zo!
Spannend Bahar... waarschijnlijk weet je 't nu al! Ik ben gisteravond en vannacht superziek geweest. Misselijk, overgeven en diarree. Misschien een innesteling?
geeft niet dat je het vraagt hoor. Ik heb pco dus krijg nu clomid heb net de tweede ronde gehad en dit was de eerste keer dat ik een eisprong heb gehad!
talia alvast een voorzichtige felicitatie een streep is een streep op de nod gewoon een dikke posi test!
Aah dat is goed nieuws toch? Weet je in iedergeval dat je een ei hebt Ben benieuwd bahar! Laat je ons iets weten?
nou meiden...helaas heb ik de wedstrijd slipkijken verloren..en zijn de ..gearriveerd...baal emorm...maarja tegenhouden doe je toch niet... Mag nu wel in de hummer... Wie het eerst bij de minibar is!!.... voor de meiden die roze zijn vandaag..SUPERRRRRRRRRRRR voor de wachters... duimpjes draaien gewoon door hoor! voor de meiden die ook ongi zijn geworden...ff slikken..opstaan...en ik zie jullie in september!
@ diaantje Nd Miepie80.. Balen meiden :x .. Laat die hummer nou maar meer geluk brengen Dikke Knuffel Hier nog 4 volle dagen wachten .. wordt het nu wel een beetje zat .. {zo ongeduldig ook} .. tenzij de natuurlijk eerder komen .. maar voel nog niks van hun aankomst .. gelukkig 8) @ Talia Gefeliciteerd Meid ..
tanx meiden die vage streep is ondertussen wel al dik roze geworden en heel duidelijk dus ik ga toch al lekker blij zijn. was al een paar dagen met vlaagjes misselijk maar voor de rest niks helemaal anders dan bij elyesa want toen had ik een heel vieze smeek in de mond enorme ongi achtige krampen en een beetje bloedverlies nu benik gewoon lichtjes misselijk. ben blij dat ik getest heb wiiiiii zal proberen de test in mijn album te krijgen. meiden heeeeeeeel veel succes en hoop dat iedereen nog lekker roze word.
talia de streep is wel goed te zien hoor geniet ervan! diaantje balen dat je ongi bent geworden maar je hebt gelijk even balen en dan instappen in de hummer, veel succes!
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essie & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas & yolandabenny & Mamafaye 02: Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Hster 03: Dimmel & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje & Djam 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Linda & bloempje79 05: mark en maria & Kellox & Lovelymirrie & Nikitje 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 & enomis & Leentie & Diddl & Steen & Barbeestenboel & Mammieloves & Noukie 07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 & oOMissCOo & Marian26 & Meisje78 & Blondie & paycootje & 4catsandagirl 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & MissyZuilen & Shartje & isabeau & Gertje 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & & Yvetje1982 & lauwtje & valhalla & Essie downunder & Heidimaus 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 & Claudia21 & Hansje & Erannick 12: Suzy28 & MarielleB & Kareltje & Beastie & vlinder79 & Luna73 & Pixieprincess 13: Marieke15 & Pluys & Melanietje & CynthiaB & Wies31 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & amy82 & Tezz & Sabien99 15: Wieffie & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko & Renate2511 16: Jessejaime & Floddertje & Go4baby & Kolibri 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 & newstepinlife & Visje83 & Kim85 & Dayenne & Lovelylonnes 18: Danjo & Angelique79 & Dolphin 19: naomi33 & Pebbles & regi & Fairy Tale & Maudi 20: Pluisje79 & Mari & miss butterfly & Sssassskia & Juulsrulez & Lola1982 21: Afina80 & Britt28 & Twister & Miepie80 & marieke21 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 & HoopGeluk & Lot23 & Enise & Zoe1976 23: mamajanneke & Fenne1985 & Cassanie & Sann & Heidi77 24: marieke1610 & Karine & Jo13 & weethetwel 25: Barbie79 & Bianca75 & LadyZorra & Katsas & Nicootje & Blondsteenbokje 26: martjemar & Jale & Derona & Moedergans & Yuntje & guusje30 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel & Gerda1975 & Bianca24 & Bahar & Brenda1976 & Ice 28: Jent & Loesje77 & Hster & Fl3xgirl & Manon F & Daantje86 & Demi123 29: Susanbenjamins & Symoen & butterfly1 & Nikkie80 30: fiona23 & Taby & Nina1983 & Nouky & Essiee & Groentje & Mone & Jammeke 31: Anastasia & Mickey06 & Dani86 & Linda81 & ienieminie & SheDevil & Anna28 & Nikkie80 204 passagiers voor de extra large ROZE BUS 90 ongi.... 19 zwanger.... 7 negatieve test... 0 twijfel....2 mk.... 6 onbekend Testmarathon 20 augustus 1. Shartje ongi 2. Jessejaime ongi 3. Droom ongi 4. prissys 5. Newstepinlife 6. Lola1982 ongi Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar 3. WishfulDreaming ongi 4. Talia ZWANGER!! 5. Bianca75 6. HoopGeluk 7. Daantje86 8. Heidi77 9. Femmie1 Testmarathon 30 augustus 1. Ice 2. Rebbel 3. Susanbenjamins 4. Katsas 5. Bianca24 6. Moedergans 7. Symoen 8. Butterfly1 9. Hster 10. Fl3xgirl 11. Anastasia 12. Manon F 13. Jammeke 14. Daantje86 @ Diaantje dikke knuffel en duim dat september roze wordt voor jou! @ Nikkie je staat er bij! @ Bahar en al meer nieuws?