Hallo dames, Ik sta bij NOD 17 augustus. Wilde even melden dat mijn ongi er nog niet is! Talia gefeliciteerd! Groetjes Dayenne
Hallo dames, ff een bannercheck... Spannnnend NOg steeds geen ongi te bekennen, en ook geen tekenen daar van! Zou het misschien dan toch eindelijk een keer raak zijn? Talia, van harte meid! Liefs Bregt
Ik weet niet wat ik ervan moet denken maar ik zie een heeeel licht streepje op mijn test. Ik geloof het niet zo. Ik weet ook niet hoe ik het in mijn album moet zetten ik heb het een paar keer geprobeerd maar het lukt niet, ik wil graag weten wat jullie ervan vinden? Ik ben wel geschrokken zeg. maar ik geloof het niet zo. bahar
bahar mijn streepje was ook heel lich mss nog even afwachten want die van mij werd ook donkerder. een streepje is een streepje en als ie roze is hoef je niet te twijfelen dus alvast een voorzichtige feli. je moet hem verkleinen om hem in je album te krijgen mss eens proberen vie easy thumbnail en anders linkjs in het scherm onderaan in de collom staat foto verkleinen mss via daar proberen.
Hallo meiden, Ben net terug van vakantie, heb nog geen tijd gehad om alles terug te lezen, maar wil me ff afmelden. Bij deze ben op vakantie ongi geworden (echt vervelend vooral op vakantie) had een beetje hoop (had al twee testen er tegenaan gegooid een dag voor m'n nod). Ik was er weer bijna heilig van overtuigd dat het deze keer raak was, gaf de Spaanse testen de schuld, maar je ziet het resultaat. We gaan vrolijk de vierde ronde in Prettig weekend iedereen.
Zit even snel de lijst te bekijken, maar wat een hoop rood meiden. Bah maar de roze onderons van harte meiden, hoop dat jullie nog wat willen strooien voor de andere meiden in Augustus die nog vol spanning afwachten..... [-o<
Hoi Hoi, daar ben ik weer. mijn foto is gelukt hoor. willen jullie even kijken? en wat denken jullie kuss bahar
Wow Bahar! Ik zie heel duidelijk een tweede streepje hoor! Mag ik al heel hard: *gefeliciteerd* roepen? Of even wachten tot je het zelf beseft?
Nee echt waar! ik geloof het niet zo. want het klopt niet. want ik moest eigenlijk 27 aug. ongi worden maar ik had een vroege eisprong op dag 11 al dus mijn nod werd wat eerder en nu zeg maar 3 dagen voor nod getest en ........ kan dit eigenlijk wel. ik weet niet wat ik moet denken maar ben zoo bang dat het niet goed is. bedankt bahar
talia gefeliciteerd geeft hoop voor de wachtende...ik heb ook nog zo'n test liggen en het wachten is nog altijd erg moeilijk......Bahal streepje is streepje ik had bij de oudste dat ook en was toch echt zwanger....... Gefeliciteerd hoor allebei en de wachtende succes.....en de ongi jammer hoor volgende maand meer succes gewenst...
Bahar, ik zie duidelijk een 2e streep.. Ok niet zo duidelijk als de controle streep, maar streep is een streep! Gefeliciteerd! Anders moet je over een paar dagen nog testen, dan zul je zien dat ie vast duidelijker is!