Het zou mooi zijn als Daantje gelijk krijgt bij jou! November is best snel! Dan misschien eerst nog 1 opf 2 x ongesteld, en dan raak, Ik duim voor je!
Haha ja ook! Maar ik heb een tijdje in de ziektewet gezeten, en toen had ik hele dagen tijd om hier mee te kletsen. Nu ben ik weer begonnen met werken, vandaar dat ik er alleen even 's avonds kan zijn. Ik moet wel zeggen dat ik echt even heb moeten afkicken.
Ik hoop het ook britt! Ik heb trouwens nog een pendel voor oktober dus wie weet... Ben jij al lang bezig?
nu ben ik bij mijn schoonzus geweest en die had ook van die bultjes op der tepels en en die verdwenen nu langzaam nu de kleintjes eruit zijn....Hele zwangerschap gehad en ze had ook een ijzersmaak gehad...Dus er is nog hoop ondanks die negatieve test (ultra van mate care) maar ik drink ook zoveel laatste dagen en plas de hele dag door en af en toe beetje weeeige krampjes onderin de buik jaja ik weet het niet meer.gr heidi en nog maar even wachten he tot 25 aug
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essie & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas & yolandabenny & Mamafaye 02: Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Hster 03: Dimmel & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje & Djam 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Linda & bloempje79 05: mark en maria & Kellox & Lovelymirrie & Nikitje 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & Anna28 & enomis & Leentie & Diddl & Steen & Barbeestenboel & Mammieloves & Noukie 07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 & oOMissCOo & Marian26 & Meisje78 & Blondie & paycootje & 4catsandagirl 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & MissyZuilen & Shartje & isabeau & Gertje 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & & Yvetje1982 & lauwtje & valhalla & Essie downunder & Heidimaus 11: Lafo & Boogschutter78 & Claudia21 & Hansje & Erannick 12: Suzy28 & MarielleB & Kareltje & Beastie & vlinder79 & Luna73 & Pixieprincess 13: Marieke15 & Pluys & Melanietje & CynthiaB & Wies31 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & amy82 & Tezz & Sabien99 15: Wieffie & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko & Renate2511 16: Jessejaime & Floddertje & Go4baby & Kolibri 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 & newstepinlife & Visje83 & Kim85 & Dayenne & Lovelylonnes 18: Danjo & Angelique79 & Dolphin 19: naomi33 & Pebbles & regi & Fairy Tale & Maudi 20: Pluisje79 & Mari & miss butterfly & Sssassskia & Juulsrulez & Lola1982 21: Afina80 & Britt28 & Twister & Miepie80 & marieke21 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 & HoopGeluk & Lot23 & Enise & Zoe1976 23: mamajanneke & Fenne1985 & Cassanie & Sann & Heidi77 & Bahar 24: marieke1610 & Karine & Jo13 & weethetwel 25: Barbie79 & Bianca75 & LadyZorra & Katsas & Nicootje & Blondsteenbokje & Roshi & Silvana81 26: martjemar & Jale & Derona & Moedergans & Yuntje & guusje30 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel & Gerda1975 & Bianca24 & Brenda1976 & Ice 28: Jent & Loesje77 & Hster & Fl3xgirl & Manon F & Daantje86 & Demi123 29: Susanbenjamins & Symoen & butterfly1 & Nikkie80 30: fiona23 & Taby & Nina1983 & Nouky & Essiee & Groentje & Mone & Jammeke & Lies & Visjes 31: Anastasia & Mickey06 & Dani86 & Linda81 & ienieminie & SheDevil & Anna28 & Nikkie80 & Jendo 207 passagiers voor de extra large ROZE BUS 93 ongi.... 20 zwanger.... 6 negatieve test... 0 twijfel....2 mk.... 4 onbekend Testmarathon 20 augustus 1. Shartje ongi 2. Jessejaime ongi 3. Droom ongi 4. prissys 5. Newstepinlife 6. Lola1982 ongi Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar 3. WishfulDreaming ongi 4. Talia ZWANGER!! 5. Bianca75 6. HoopGeluk 7. Daantje86 8. Heidi77 9. Femmie1 Testmarathon 30 augustus 1. Ice 2. Rebbel 3. Susanbenjamins 4. Katsas 5. Bianca24 6. Moedergans 7. Symoen 8. Butterfly1 9. Hster 10. Fl3xgirl 11. Anastasia 12. Manon F 13. Jammeke 14. Daantje86 15. Lies Zo, weer tijd voor een update! @ Jendo, je staat er bij voor de 30e. @ Visjes; ik heb je weer zwart gemaakt en verplaatst. Hoop dat je je ei snel vindt! @ Silvana81; ik heb jou ook verplaatst. Hopen dat we het straks roze mogen maken! @ Pebbles; dikke knuffel! Ik ga nu echt definitief door naar september, en hoop jullie daar allemaal niet meer te gaan zien! Britt, jou zeker niet!
ben er weer oooo me (.) jeukt hahaha sorry moest het ff kwijt ben net terug van werk en dacht ff kijken of er iemand nog rose is geworden vanochtend belde me vriendin met een huilende baby op de achtergrond ze was net bevallen! een wolk van een zoon 9 pond! morgen ga ik erheen ben zooo benieuwd me vriend kan ook niet meer wachten tot dat ik zwanger ben ik hoop dat het niet al te lang op zich zal laten wachten omdat we het nu allebei graag willen ik zet me kansen in op september omdat ik dan lekker met me man op vakantie ga in me vruchtbaare week ! dus hoop dat het gauw gebeurt
Mieppie, ik kom je volgen hoor, weet het zeker! Sorry, we spreken gewoon af dat we samen naar de mama`s gaan oke?
Hee ladies! Wordt steeds rustiger hier..bah..niks aan! @ juulsrulez: klinkt goed zeg! Ruim huis dus dan! Ik duim heel hard voor je dat jullie hem krijgen! @ heidi: jeetje jij voelt wel veel kwaaltjes hoor... Nou hoop ik natuurlijk heeeeeel hard dat dat is omdat jij straks hardstikke roze bent! Ik duim voor je meis, spannend hoor! @ Beastie: klinkt alsof je een heel druk maar vooral erg leuk dagje hebt gehad, en leuke kadootjes van je hubby ook! @ go4baby: ik vind er niks aan dat iedereen weg gaat naar september..bah @ Hster: heeeeeeel fijne vakantie! Klinkt goed, nog een week lekker weg! Heel erg veel plezier! en goed getimed inderdaad! @ Femmie: ja een week kan dan veeeeeel te lang duren he! @ Visjes: balen of niet, zo'n lange cyclus.. @ Silvana: gefeliciteerd! Wat leuk zeg zo'n champagne-ontbijt! @ Britt: spannend hoor, pfffffff, ben heel benieuwd! @ Pebbles: knufffffffffffffff liefs van mij!
Het was ook erg gezellig maar als je zelf geen kids heb dan is 6 kleine mannen best heftig! Maar erg leuk om te zien hoe een 1,5 jarige een zuigflesje afpakt van een 8 maand oude baby om het even op te drinken...hihihi Den dat ik ook voor go4baby spreek als we zeggen dat we ook niet naar september wilde gaan...maar liever ROZE waren
nou tuurlijk waren jullie veel liever ROZE en dat had ik je ook ergggggggggg gegund! Maar dan waren jullie ook weggegaan, maar dan naar een beter deel van het forum Volgende maand dan maar he! En ach nee..het is alleen zo allenig straks..grijns, mijn volgende NOD toch meer aan het begin van de maand plannen...whahahahaha
Ik ben er ook nog effe hoor! Kan donderdag de 30ste pas testen..... Wat duren die wachtweken toch lang....
Jah! hips, nu komen we net van de Parade en de kinderwens is gelukkig op en top bekrachtigd... hips... Dat is 't voordeel van ongi zijn... dat je je nog even kan laten gaan... Straks kan het maanden of jaren lang niet meer! Heel veel knufs voor alle meiden in spanning en meiden in de klus dagen! ps. Beastie:je hebt gelijk... maar we gaan gewoon ons stinkende best doen om mei-mamma te worden... Dat zal hier (in augustus topic) trouwens ook al wel gebeuren. Ben benieuwd wie de eerste mei-mamma wordt! Liefs voor iedereen!
Sorry... Maaruh... wordt gewoon snel een mei mamma, dan volg ik je wle (duimerdeduim) Dikke knuf en hoop dat jullie snel beet hebben! Liefs go4baby!