NOD augustus 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lisje86, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ahhhgg Sann, wat jammer.. Laten we samen lekker wachten :) We hebben dezelfde NOD dag :)

2. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Tnxxx :)

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    neej joh.....met het S.M.E.P. beland je vast in die Hummerrrrrrr.... trouwens doe je dat randjesfietsen wel op een roze fiets? ;)

vind het best schokkend dat er vrouwen zijn die door roken tijden de zwangerschap. wel knap dat jullie zoveel minderen, en gelukkig zijn jullie kindjes gezond ter wereld gekomen. als ik nog had gerookt dan had ik gestopt tegelijk met de pil, en niet pas als ik zwanger was.
    Op het moment dat ik stopte zat ik op ongeveer een pakje per dag (25 dus). Achteraf vond ik het heel makkelijk om te stoppen (heb het er een week of 2 moeilijk mee gehad, daarna ging het vrij makkelijk). Misschien heel stom van mij om er daarom van uit te gaan dat anderen net zo "makkelijk" kunnen stoppen.

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Is niet stom hoor dat je daar van uit gaat..jijzelf bent altijd nog de eerste graadmeter voor anderen..., maar tis idd niet voor iedereen even makkelijk helaas....

ik ben al blij dat ik het hierbij kan laten...Dat van die bloeddruk zij mijn vk ook ja bij direct stoppen.. maar goed.. tzal wel een eeuwige discussie blijven.. dat het niet goed is is iedereen eht wel overeens denk ik....

gelukkig zijn mijn kiddies super gezond...Vriendin van mij rookte stevig door dus pakje shag per 3 dagen en heeft ook super gezonde kids... andere vriendin is direct gestopt en heeft 2 kiddies die altijd ziek zijn en allergieen. hebben natuurlijk heeft het waarschijnlijk niets met het stoppen met roken te maken, maar t geeft even aan dat je gezonde kids niet krijgt door alleen te stoppen met roken...of andersom... merk dat ik het probeer goed te kletsen voor mezelf en dat is niet goed, dus daar ga ik dan ook maar mee stoppen... stop ik toch nog ergens mee..hehe..

nou dames...kga ff liggen.. toedels...

5. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    mijn schoonzus rookte ook en moest acuut stoppen aangezien de kleine niet meer goed groeide en de placenta op was kleine is dus geboren met 33 ween omdat ze niks meer aan voeding uit placenta kon krijgen andere schoonzus rookte ook en die kids waren erg klein bij geboorte....Probeer het roken in elk geval te minderen was de tekst van de vk altijd...Ik weet niet wat het verstandigst is maar ik zo het toch minimaal proberen te houden....Gr heidi

6. britt28

britt28 Actief lid

7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Hallo allemaal!

Vanmorgen getest, negatief! Baal baal baal.

Ik heb mijn ovu testen terug gekeken (zie album), het lijkt alsof ik de dikke streep gemist heb, maar richting 10 aug wordt hij wel dikker en daarna weer dunner. De 10e was hij het dikst.

Hoeveel dagen zit er tussen de eisprong en de nod?
    Ik heb nu 10 dagen na de eisprong getest. Negatief dus.

Wie weet het?

7. britt28

britt28 Actief lid

7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Ik heb trouwens getest met de test van de apotheek. Iemand daar ervaring mee?

Is die minder gevoelig dan die van het kruitvat? Staat niks van in de beschrijving. Als dat zo is, ga ik een kruitvat test halen, misschien morgen vroeg, als de duivels vanavond of vannacht niet komen!

8. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    In principe duurt de luteale fase tussen de 10 en 16 dagen. Dus als je temperatuurt kun je dat mooi bijhouden en vergelijken. En in principe veranderd de lengte van de luteale fase niet.
    Maar het kan voor jou dus nog veel te vroeg zijn voor te testen. Meestal zeggen ze ook dat je het beste na 18 dagen na eisprong een test kunt doen. Dus als je een paar dagen overtijd bent. Als dus ook je temp 18 dagen hoog blijft.
    En altijd van je langste cyclus uitgaan. Dus je zou van die 38 of 54 dagen moeten uitgaan. ik zou zeggen van die 38 en dan zou je op de 39ste dag kunnen testen.

xxx Joyce

9. britt28

britt28 Actief lid

7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Heel erg bedankt voor je heldere en duidelijke uitleg. Moet eerlijk zeggen dat ik er verdrietig van wordt. Soms zinkt de moed me in de schoenen, ik weet dat er mensen zijn die al veel langer bezig zijn dan wij, maar soms....... :cry:

10. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    thnx meid!

11. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik kom hier ook maar weer eens rondhangen, alleen wanneer mijn nod precies is, weet ik niet.
    Ik denk zo rond 30 augustus, dus ik zal zo maar even een banner aanmaken.
    En dan wat pagina's teruglezen!
    :D

12. Niet meer actief

vanochtend negatief getest helaas dus de duivels zullen wel komen.

mijn moeder is bij elke zwangerschap gestopt met roken en daarna weer begonnen , ik ben 3 en een half jaar geleden al gestopt van de een op de anderen dag (rookte er 25 per dag) en heb daar een paar weken moeilijk mee gehad, maar daarna ging het wel en nu vindt ik het zelfs smerig, jaaaaa ex rokers zijn vaak de ergste he whahaha , maar ik geef dat ook toe hoor hihi. vriendinnen van mij hebben tijdens de zwangerschap ook gewoon doorgerookt wel minder , maar toch en daar is ook alles goed bij gegaan. maar ze zeggen dat ze er toch iets aan over kunnen houden en dat dat ook pas later eruit komt bijv op school met concentreren en zo.
    xxx miss butterfly

13. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Alsjeblieft Britt28, je mag ook best verdrietig zijn het is gewoon niet leuk dat wachten elke maand weer en dat hopen op een mooi wonder en zeker niet als er veel mensen in de pmgeving zwangerzijn of raken. Maar we doen het voor een goed doel en het zal bij ons ook wel goedkomen.

xxxx joyce

14. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    mijn luteale fase wisselt wel van 10 tot 13 dagen!is lastig!

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

net bij prenetal geweest voor me vriendin (die een zoontje heeft gekregen gisteren) een pakje kopen biij C&A en H&M geweest, ik niets leuks kunnen vinden echt mega veel leuke schattige dingen voor meisjes maar voor de jongens is het slecht gesteld heb een stoer pakje alsnog samen gesteld bij de prenetal dus uiteindelijk toch geslaagd
    maar jammer dat je voor de boys niet zoveel leuke dingen kan vinden

16. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    O das gek, ik had dat gevraagd aan een gyn en die zei dat normaal gesproken dat altijd ongeveer hetzelfde moet zijn.

Duizelig vanochtend toen ik opstond nu nog, krijg in een keer pijn in mijn borsten en een steekje in de buik en wat misselijk. Mijn temp was vanmorgen ook in een keer veel hoger als de andere paar dagen na mijn ei. Als ik geluk heb wordt ik pas over 6 dagen ongi en anders over 8 uitgaande van mijn cyclussen. Heb wel goed geklust maar heb niet echt het gevoel dat ik deze maand zwanger wordt. xxx Joyce

17. britt28

britt28 Actief lid

7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Dank je wel

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hey britt kan je bergrijpen hoor meis maar wij zijn het hier ook elke maand zat na de teleurstelling van weer niet zwanger! maar gelukkig ben je niet in je eentje wij zijn er ook! het blijft klote maar voor jouw en mij is het ook een keer raak, maar wanneer he het leven komt zoals het komen moet maar makkelijk praten is dat je wilt gewoon 1 ding en dat is een beep hebben

19. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Hallo meiden,

Heb dringend ff jullie advies nodig. Op 2 augustus ben ik ongesteld geworden en ik verwacht mijn eerstvolgende NOD op 30 augustus (cyclus van ong. 28 dagen). Nu heb ik de afgelopen dagen een misselijk gevoel gehad dat ik niet kon verklaren en toen dacht ik weet je wat, laat ik mijzelf niet gek maken en in ieder geval uitsluiten dat ik zwanger ben. Nu heb ik 2 testen van matcare gedaan (strip en midstream) en ik kon mijn ogen niet geloven, 2 vette strepen :(: :(: . Kan je door te vroeg testen ook 2 lijnen krijgen (als ik dit type denk ik dat kan toch eigenlijk niet, maar ik probeer het te verklaren)? Ik weet het ff niet meer, want volgens mijn gewone cyclus (en banner) zou ik pas morgen innesteling kunnen krijgen. Wie heeft advies voor mij! Groetjes Groentje

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

groentje in iedergeval gefeliciteerd met je zwangerschap! hahaha je betn gewoon zwanger hoor!
    maar was je erg ongi 2 aug? mischien gewoon een korte cyclus ik zou het anders ook niet weten

Deel Deze Pagina