hallo dames ik ben vandaag gaan skiën bij snowworld in landgraaf samen met mijn broertje hadden gratis kaartjes wqat een ramp. mijn broertje heeft het vaker gedaan en ging meteen van de hoge ik stond echt te stuntelen op de skies wat een ondingen is niks voor mij. ook meteen erna moeten werken ben dus nu kapot moe! heb overal spierpijn van dat skiën (schoenen aan waar je je voeten niet in kan bewegen) voor de rest heb ik avndaag ook voor de laatste keer gewerkt en hbe ik nu nog 2 weekjes vakantie en dan weer naar school heerlijk, ga morgen fitnessen met mijn schoonmoeder! ben eens benieuwd! ook al de hele dag gevoelige borsten maar echt pijnlijk niet normaal! en voor de rest niks......dus ja..... @de zwangeren van harte gefeliciteerd! @luna heel veel sterkte meid! XXX
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essie & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas & yolandabenny & Mamafaye 02: Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Hster 03: Dimmel & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje & Djam 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Linda & bloempje79 05: mark en maria & Kellox & Lovelymirrie & Nikitje 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & Anna28 & enomis & Leentie & Diddl & Steen & Barbeestenboel & Mammieloves & Noukie 07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 & oOMissCOo & Marian26 & Meisje78 & Blondie & paycootje & 4catsandagirl 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & MissyZuilen & Shartje & isabeau & Gertje 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & & Yvetje1982 & lauwtje & valhalla & Essie downunder & Heidimaus 11: Lafo & Boogschutter78 & Claudia21 & Hansje & Erannick 12: Suzy28 & MarielleB & Kareltje & Beastie & vlinder79 & Luna73 & Pixieprincess 13: Marieke15 & Pluys & Melanietje & CynthiaB & Wies31 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & amy82 & Tezz & Sabien99 15: Wieffie & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko & Renate2511 16: Jessejaime & Floddertje & Go4baby & Kolibri 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 & newstepinlife & Visje83 & Kim85 & Dayenne & Lovelylonnes 18: Danjo & Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi & Fairy Tale & Maudi 20: Pluisje79 & Mari & miss butterfly & Sssassskia & Juulsrulez & Lola1982 & Pearl29 21: Afina80 & Britt28 & Twister & Miepie80 & marieke21 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 & HoopGeluk & Lot23 & Enise & Zoe1976 & Dolphin 23: mamajanneke & Fenne1985 & Cassanie & Sann & Heidi77 & Bahar 24: marieke1610 & Karine & Jo13 & weethetwel 25: Barbie79 & Bianca75 & LadyZorra & Katsas & Nicootje & Blondsteenbokje & Roshi & Silvana81 26: martjemar & Jale & Derona & Moedergans & Yuntje & guusje30 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel & Gerda1975 & Bianca24 & Brenda1976 & Ice 28: Jent & Loesje77 & Hster & Fl3xgirl & Manon F & Daantje86 & Demi123 29: Susanbenjamins & Symoen & butterfly1 & Nikkie80 & Fiona23 30: Taby & Nina1983 & Nouky & Essiee & Groentje & Mone & Jammeke & Lies & Visjes & Anabella 31: Anastasia & Mickey06 & Dani86 & Linda81 & ienieminie & SheDevil & Anna28 & Nikkie80 & Jendo 209 passagiers voor de extra large ROZE BUS 102 ongi.... 21 zwanger.... 8 negatieve test... 1 twijfel....3 mk.... 6 onbekend Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar 3. WishfulDreaming ongi 4. Talia ZWANGER!! 5. Bianca75 6. HoopGeluk ongi 7. Daantje86 8. Heidi77 9. Femmie1 Testmarathon 30 augustus 1. Ice 2. Rebbel 3. Susanbenjamins 4. Katsas 5. Bianca24 6. Moedergans 7. Symoen 8. Butterfly1 9. Hster 10. Fl3xgirl 11. Anastasia 12. Manon F 13. Jammeke 14. Daantje86 15. Lies 16. Jent @ Fairy tale dikke knuffel!
luna heel veel sterkte.......Heb er geen woorden voor rest van de mama's succes met wachten ik doe nog altijd lekker mee met wachten en heb ook nog geen tekenen dat de duivels eraan komen...Ben benieuwd...Wil meer rose zien hier....gr heidi
@ pooh ik wacht met smart op je nieuwe fotos zal wel leuk zijn als je binnekort een echo krijgt is al echt een compleet mensje @luna ja ik sta erop voor de 29ste maar heb wel goed geklust maar ga er niet vanuit elke maand die teleurstelling daar wordt een mens ook niet beter van , dus kan alleen nog meevalen als ik me er niet op instel ik hoop het heel erg nartuurlijk maar we wachten nog maar jij komt ook weer aan de beurt meid maar eerst dit verwerken hoop dat je het snel een plekje kan geven zodat je er weer met de volle vaart tegen aan kan @ fl3xgirl meisssie ik mis je! hoe is het nou jij kan echt goed afstand bewaren ik duidelijk niet dus hahahaha
Groentje, gefeliciteerd! Das effe schrikken, maar wel super leuk! Luna, wat erg voor je, heel veel sterkte!
hee hoi! @ Bregt: balen meid..bah...als je overtijd loopt dan hoop je het extra hard..bah..dikke knuffffff @ Ice: walgelijk he die kriebels...ik voel ook weer van alles hoe dichterbij de NOD komt..grijnssssssssssss Hoezo tussen de oren..whahahaha @ Britt: wat jammer zeg van de negatieve test, maar misschien gewoon nog paar dagen wachten en dan weer? En tuurlijk ben je verdrietig! Knuffffffff @ Demi: ideaal dan zo'n billenman..whahahahaha @ Renate: proficiat!!!!!!!!!! @ Angelique: balen zeg! @ daantje86: ik hoop het zo voor je, ik was na mijn mk inderdaad gelijk zwanger van Tim, dus who knows! @ Beastie: whahahahaha, grijns, ik gok zomaar dat jij anti roken bent. Hoewel ik het overigens wel met je eens ben. Ik ben gewoon gestopt op het moment dat we er over dachten al...en was al paar maand gestopt voor we gingen "oefenen" @ Dimmel: gefeliciteerd met je ongi! grijnsssssss @ Sann: bah wat jammer! Misschien gewoon nog te vroeg? @ Groentje:jeetje zeg! Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je in shock bent! Maar geniet er maar van! @ Prissys : morgen vroeg nog keer testen, maar het lijkt erop dat ik ook jou kan feliciteren! Spannend hoor! @ Luna: wat vreselijk...bah...hele hele dikke knuffel meis en heel erg veel sterkte gewenst! @dani86: jeetje dat klinkt gaaf zeg! Met mijn geluk zou ik waarschijnlijk al mijn botten breken, maar het klinkt geweldig! Ik..ik voel alweer van alles in mijn buik..whahahaha, zit vast weer tussen de oren he!
trsute meiden ik spreek jullie snel weer denk morgenavond na me werk ik hoop ook dan wat rose weeer te zien
Ik bleef ook een tijdje weg, ben een beetje teveel met alles bezig. Nu 1 dag overtijd, geen teken van een aankomende ongi, maar denk toch niet dat het raak is deze keer.
zo zo er zijn een hoop zwangeren bij gekomen zeg gefeliciteerd meiden super. luna heel veel sterkte toegewenst met jullie verlies, probeer het een plaatsje te geven en hopelijk mag het voor jullie snel weer raak zijn en alles goed verlopen. hier nog steeds niet ongi weet het nu ook niet heb zoiets van laat nu maar komen want de test was toch negatief anders ga ik mezelf alleen maar weer gek maken.
spannend! enne niet vergeten, als je op het juiste moment klust heb je elke maand even veel kans! 1 enkel zaadje is genoeg!
Och Luna meid, wat erg een hele dikke knuff, en heel veel sterkte, ik denk aan je! @Renate & Groentje: gefeliciteerd meiden!! Fyn dat jullie de lyst weer wat rose kleuren!! Katsas: ja en nu voel ik weer andere dingen dan vorige mnd, toen was ik elke keer misselyk, nu niet, maar wel weer duizelig (had ik ook toen ik net gestopt was met de pil, vooral als ik buk of opsta...) Voor de rest eigenlyk nie veel klachten..... Wou dat t al volgende week was, hoe dichter by de NOD, hoe meer kriebels ik in mn buik kryg. Pfffff kryg het er warm van haha. Oh ik zie nog maar 6 dagen
Hallo meiden, Hier nog ff een update van mij. Morgenochtend afspraak bij de huisarts. Vind het toch allemaal wat vaag, in een andere topic hadden 2 meiden gereageerd dat zij ook zoiets hadden, maar dat het helaas bij hen allebei eindigde in BBZ. Dat zet je natuurlijk ook weer aan het denken, verder voel ik mij bij vlagen misselijk en heb ik wel een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Proberen toch de dag door te komen en hopelijk heb ik morgen wat meer duidelijkheid. @Luna: veel sterkte! Bedankt voor jullie reacties allemaal!
lijkt wel over er deze maand minder zwangere dames zijn... zwangere van harte meiden naar volgende ronde zet hem op. wachters.. sterkte