vervolg Britt: hele hele hele dikke knufffffffff, en gewoon huilen als je daar zin in hebt! dani86: ik heb bij mijn zwangerschappen nooit een innestelingsbloeding gehad..dus dat hoeft zeker niet! Zo pfff ik heb mijn darmen van slag sinds gisteren , das niet fijn he! Verder ben ik heel moe, vandaag erg druk dagje op het werk, van hot naar her rennen en rijden..bah...ook nog bij ernstig zieke collega op bezoek in het ziekenhuis heel even..daar word je ookn iet vrolijk van. Maar goed, straks met lekker kopje thee op de bank denk ik. Ik heb mijn mannetje opdracht gegeven om met wat lekkers thuis te komen straks..ben benieuwd! Ennuh ladies, hoe zit dat met dat SMEP ? Is dat echt een aanrader? Het lijkt wel ineens helemaal hot! Liefs van mij! Ow ja: mijn lichaam is weer bezig met de trukendoos..grijnsssssss, voel weer van alles..whahaha..tot nu toe kan ik er nog om lachen, maar je zal zien op mijn NOD niet meer..grijns
Haha katsas, weet precoes wat je bedoeld... SMEP heb ik nog nooit van gehoord, wel net wat over gelezen, dus geen idee.. doei!
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essie & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas & yolandabenny & Mamafaye 02: Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Hster 03: Dimmel & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje & Djam 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Linda & bloempje79 05: mark en maria & Kellox & Lovelymirrie & Nikitje 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & Anna28 & enomis & Leentie & Diddl & Steen & Barbeestenboel & Mammieloves & Noukie 07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 & oOMissCOo & Marian26 & Meisje78 & Blondie & paycootje & 4catsandagirl 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & MissyZuilen & Shartje & isabeau & Gertje 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & & Yvetje1982 & lauwtje & valhalla & Essie downunder & Heidimaus 11: Lafo & Boogschutter78 & Claudia21 & Hansje & Erannick 12: Suzy28 & MarielleB & Kareltje & Beastie & vlinder79 & Luna73 & Pixieprincess 13: Marieke15 & Pluys & Melanietje & CynthiaB & Wies31 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & amy82 & Tezz & Sabien99 15: Wieffie & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko & Renate2511 16: Jessejaime & Floddertje & Go4baby & Kolibri 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 & newstepinlife & Visje83 & Kim85 & Dayenne & Lovelylonnes 18: Danjo & Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi & Fairy Tale & Maudi 20: Pluisje79 & Mari & miss butterfly & Sssassskia & Juulsrulez & Lola1982 & Pearl29 21: Afina80 & Britt28 & Twister & Miepie80 & marieke21 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 & HoopGeluk & Lot23 & Enise & Zoe1976 & Dolphin 23: mamajanneke & Fenne1985 & Cassanie & Sann & Heidi77 & Bahar 24: marieke1610 & Karine & Jo13 & weethetwel 25: Barbie79 & Bianca75 & LadyZorra & Katsas & Nicootje & Blondsteenbokje & Roshi & Silvana81 26: martjemar & Jale & Derona & Moedergans & Yuntje & guusje30 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel & Gerda1975 & Bianca24 & Brenda1976 & Ice 28: Jent & Loesje77 & Hster & Fl3xgirl & Manon F & Daantje86 & Demi123 29: Susanbenjamins & Symoen & butterfly1 & Nikkie80 & Fiona23 30: Taby & Nina1983 & Nouky & Essiee & Groentje & Mone & Jammeke & Lies & Visjes & Anabella 31: Anastasia & Mickey06 & Dani86 & Linda81 & ienieminie & SheDevil & Anna28 & Nikkie80 & Jendo 209 passagiers voor de extra large ROZE BUS 104 ongi.... 22 zwanger.... 6 negatieve test... 1 twijfel....3 mk.... 6 onbekend Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar 3. WishfulDreaming ongi 4. Talia ZWANGER!! 5. Bianca75 6. HoopGeluk ongi 7. Daantje86 8. Heidi77 ongi 9. Femmie1 Testmarathon 30 augustus 1. Ice 2. Rebbel 3. Susanbenjamins 4. Katsas 5. Bianca24 6. Moedergans 7. Symoen 8. Butterfly1 9. Hster 10. Fl3xgirl 11. Anastasia 12. Manon F 13. Jammeke 14. Daantje86 15. Lies 16. Jent Heidi en brenda dikke knuffel!
2 x bruin slijm verloren vandaag, vooral veel slijmerige ..... Nog geen echt rood! Maar is ga vast ongesteld worden he meiden? Temp gaat niet omlaag, wordt er ggrggggggggrrrr van! Iemand vroeg of we nu al aan adoptie denken. Ik heb die gedachten al sinds ik een jaar of 12 ben, we zijn ons aan het verdiepen in adoptie en pleegzorg. Werk zelf in de jeugdhulpverlening en weet hoeveel kinderen er zijn van wie de ouders afstand gedaan hebben en die dus de rest van hun (vaak nog jonge) leven in een instelling moeten zitten. Zo dubbel, ik heb veel met tienermoeders gewerkt die soms 12 of 13 jaar zijn en onverwacht zwanger zijn geraakt. Liefs Britt
Ik word echt KNETTER van mezelf. Zo vlak voor mn NOD. Mn man is lekker de hort op,maar eigenlijk ben ik nu tot alles in staat. Ik zou niet alleen thuis mogen blijven. Maargoed, nog n paar dgn en dan weet ik meer.
Hoi britt, hoeft toch nog niet dat je ongi gaat worden, ik hoop het niet voor je iig...(heb je alleen niet zoveel he Leuk om te lezen dat je aan adoptie denkt, ik ook, ik ben nl. zelg geadopteerd, en ik moet bekennen, het bevalt me super goed! Ik kom echter wel uit een ander land, maar het principe is hetzelfde toch? Nou hoop echt dat je duivels wegblijven! Liefs
Hej meiden, Heb vandaag met de ha gebeld en krijg vrijdag bloedafname om te kijken of ik zwanger ben of niet en zoniet dan krijg ik een kuur van 3 maanden om mijn ongesteldheid op te wekken. ben namelijk november 2006 voor het laatst ongie geweest. dus dan duurt het nog wel 3 maanden voordat we er weer voor kunnen gaan. en als dat niet werkt word ik doorgestuurd naar het ziekenhuis maar dat is nog ver weg dus we hopen dat het allemaal lukt! Groetjes juuls
Hoi juuls ik hoop het voor je en anders heel veel succes met de rest, maar zoals je zegt, eerst de bloedtest... Liefs bliek
Heb net een potje zitten huilen. Had gister een negatieve test denk dat ik wel ongesteld ga worden maar wachtte maar af.
@Heidi & @Breda: sterkte meiden, hoop dat de volgende ronde jullie het geluk brengt! @Britt28 & @Martjemar: duim voor jullie dat het toch goedkomt! @Juuls: jeetje, zolang niet ongesteld! Jullie moeten echt een hoop geduld hebben, hoop dat het toch nog redelijk snel kan verlopen. Heb morgenochtend een afspraak bij de HA. Hopelijk een bevestiging krijgen dat ik idd zwanger ben en mij misschien uitleg geven hoe mijn cyclus verlopen kan zijn, want ben echt benieuwd indien zwanger hoelang ik dan wel niet zwanger ben. Heb echt geen idee (gisteren positief getest, maar 2 augustus ongesteld geworden, cyclus van 28 dagen en volgende NOD op 30 augustus) namelijk. Maar wellicht kan alleen de verloskundige dit mij vertellen. Alvast weltrusten meiden!
Jammer Heidi, het leek er zo op dat je zwanger was (door al die symptomen). Veel suc6 met de volgende ronde. Durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb wel een beetje het idee dat ik misschien wel zwanger ben. Moet heel vaak plassen, opgezette buik 's avonds, steekjes onderin mijn buik, stemmingswisselingen, duizelig als ik opsta. Behalve dat laatste had ik hetzelfde tijdens mijn 1e zwangerschap. Ik moet gewoon nog even afwachten tot de 30e, dan ga ik testen als ik nog niet ongi ben geworden...
Ik ben ff een paar dagen niet geweest en zie weer veel zwangere, gefeliciteerd meiden helemaal super, En voor de meiden die ongi zijn geworden,vet balen zeg dikke knuffel, Mijn mannetje is vandaag weer begonnen met werken,na 3 halve week vakantie,wel ff wennen hoor
nou meiden , schiet niet echt op zo..teweinig roze! wens iedereen die nog in de wachtkamer zit onwijs veel geduld toe.... voor de zwangeren..van harte gefeliciteerd hoor....geniettennnnnn! Voor de meiden met ongi...jammer....ff slikken...en maken dat je in de Hummer komt!...de minibar is weer bijgevuld hoor !
meiden die zwanger zijn gefeliciteerd! en meiden die net als ik op het wachtbankje zitten duimen maar! Zelf nog 8 dagen en dan testen! hoop zo hard op een zwangerschap!