NOD augustus 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lisje86, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

Bannercheck.

*zucht*

hey meiden vandaag een verschrikkelijke dag gehad.
    ruzie gehad met een klant, stond einde van de middag op huilen, en om een ellendige dag perfect af te maken stond ik met pech langs de weg met mijn scooter :cry: :cry: :cry: *snik* *snik* ik kan wel janken :cry: :cry: :cry:

2. houda

houda Actief lid

17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    Bannerchek...

Ik had mezelf belooft om deze maand niet op dit forum te komen... Maar ik kan het niet laten...

Meiden die ongi zijn geworden: balen zeg, op naar de volgende ronde
    Meiden die zwanger zijn: Gefeliciteerd en geniet ervan!

Dit is mijn 2de ronde met clomid en ik weet niet wat voor gevoel ik heb deze maand het wisseld van dag tot dag...
    Pfff wat een onzekerheid!

Liefs Houda

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    aaah meis dat zijn geen leuke dingen zeg

4. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen

ook ik heb vandaag een vreselijke dag gehad, heb op het werk een plank van het kassameubel op me voet gehad, heb nog op de ehbo gezeten maar gelukkig niets gebroken, nu moet het met rust overgaan. zit nu dus een paar dagen thuis.

5. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Alle ongi meiden: sh*t kl*** zeg! :( hopenlyk meer suc6 in de volgende ronde!
    Fl3xgirl & Fiona: ben dus niet de enige die zo last heeft van stemmingswisselingen en depri gevoelens :rolleyes:
    Hoop dat alle meiden die in onzekerheid zitten, gewoon hardstikke zwanger zyn! :D Hupakee, in t rose die namen! ;)

Heb nu deze wk al een paar x last gehad van pyn in mn borsten, heb ik anders NOOIT! niet tydens mn ei, niet voor/tydens/na mn ongi, echt nooit. :( Maar ja, vorige mnd was ik ook misselyk, en dat had ook nix te betekenen, dus we wachten wel af! Alles voelt wel een beetje anders dan vorige maand haha.
    Vandaag een babytje van 3 weken vastgehouden, een heel kleintje, 3700 gr nu, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah dan smelt je toch helemaal! :D so cute!

Oja vraagje, vorige mnd had ik 13 dagen voor mn ei, en 13 dagen erna (weet nie meer hoe die fases heten LOL) Deze mnd weer 13 dagen voor mn ei, zou t dan ook weer 13 dagen na zyn?? De tyd na je ei veranderd toch praktisch niet??

6. moedergans

moedergans Actief lid

13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    hoi hoi.

Weer terug van vakantie, en de hele site is veranderd! mooi hoor!
    Had ook heel wat bij te lezen. alle zwangeren gefeliciteerd!

Hier weer op de wachtbank. Heb al 2 weken een voorgevel als bloemkolen, niet normaal meer en begon ook nogal vroeg. ook snel moe..

duim duim

maar de duivels staan vast op't hoekje, heb na al die neg. testen de hoop een beetje opgegeven.

hcg svp!

m'n collega is ondertussen al weer 11 weken, en ik ben blij maar ernstig jaloers vrees ik..

groetjes en toi toi voor alle pass. van de rose bus.

7. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Hier nog één met een zwangere collega....
    wat een dubbel gevoel is dat hè? Dan staat dat heel dicht naast je....

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    meiden ik ben zo nerveus eigenlijk nog 8 dagen en dan kan ik testen , ik hoop zo ( net als iedereen )dat ik niet ongesteld ben/wordt.
    Haf van de week een dag of 4/5 na de eisprong last van buikpijn. Vanmorgen was ik heel even misselijk...
    En heb al een paar dagen wat gek gevoel in mijn buik
    Ik hoop dat ik het me niet inbeeld doordat ik er te veel mee bezig ben.Misschien dat d ebuikpijnklachten wel zijn van ongi dat eerder komt ofzo ..
    Pffff

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
  10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    gewoon lekker neer blijven zetten meis
    maar ik had al gestemd :) mag geen 2e keer stemmen
    benmet iemand op msn stuur wel ff link door kan zei ook ff stemmen :) :) nog gefeliciteerd meis

11. britt28

britt28 Actief lid

7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    \

Mooie foto, mijn stem heb je!
    Gaan alle stemmers ook mee uit eten? ;)

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Zon goeie hebben wij nog nog niet gehad :)

13. britt28

britt28 Actief lid

7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Wie kan mij helpen?
    18 Juli ben ik ongesteld geweest. Volgens mij 10 augustus de eisprong gehad (zie album foto, niet heel duidelijk, maar wel de dikste streep van de maand)
    Nu heb ik gisteren wat bruin slijm verloren, gisteren en vandaag voor de zekerheid getest maar beiden negatief!

Wat kan dit zijn? Ik heb het nooit eerder gehad!

14. britt28

britt28 Actief lid

7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Ik hoop dan ook dat je een leuke cadeau bon krijgt, anders kosten we jullie meer als dat de stemmen jullie opleveren!

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Balen Britt, dat het dan niet gewoon écht ongesteld zijn is, hier kan je helemaal niks mee. Het enige wat ik kan bedenken is dat
    1. je 'eisprong' geen eisprong was en je dus weer een lange cyclus hebt
    2. je zwanger bent, maar nog te weinig hcg hebt aangemaakt.
    We hopen natuurlijk hard dat het het 2e is. Ik zou als je volgende week nog geen duidelijkheid hebt even langs de ha gaan, kan hij bloed prikken en je misschien wat meer duidelijkheid geven.... :(

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    O, Britt, zit nu even verder te lezen; als je 10/08 een bijna-positieve test had, zou je dus 11 of 12/08 je ei gehad hebben, en dan kan het heel goed dat je 25 of 26/08 pas je NOD hebt, of zelfs nog een paar dagen later... en dat je nu dus te vroeg bent met testen ;)

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik heb nog even een vraagje.....

Ik ben aan het tempen mijn temp doet heel vreemd

schomelde steeds om de dag tussen de 36.1 en 36.2 toen opeens 3 dagen geleden 35.8 :confused: en gisteren en vanmorgen 36.5 :confused: :confused: ben ik nou gek of spoort mijn tempmeter niet helemaal heb mijn ei nl allang gehad :( :(

18. britt28

britt28 Actief lid

7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Oke, zou kunnen, maar wat is dat bruine slijm dan dat ik gisteren verloor?

19. britt28

britt28 Actief lid

7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    vorige cyclus was mijn temp de dag dat ik ongi werd ook laag, 36,4, nu is het nog steeds 37,3 gemiddeld.

Heb nu ook geen ongi pijnen, maar denk dat mijn lichaam me weer heel erg voor de gek houd!

20. Niet meer actief

Heb nu al het idee dat het niks word. Heb last van pms... moe, prikkelbaar, veel eten enz... Vorige maand had ik het ook en toen dacht ik nog even mss ben ik zwanger maar nee hoor...

Groetjes een lastige Nouky

Deel Deze Pagina