SAM8, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meid! Volgens mij word k morgen gewoon ongi wat heb hele erge buikkrampen Groetjes, Laura
Ow dom dom dom, zeg t weer helemaal verkeerd, net of een maand 26 dagen heeft LOL. Zo zit t: 26 juni ongi, 13 july ei. 26 july ongi, 13 aug ei. Dan 26 aug NOD dag? mn ehm "hoe-heet-het" fase veranderd dus wel, maar mn lutheale (zeg ik dat goed?) fase blyft dus 13 dagen? Wat een ingewikkeld gedoe is t eigenlyk ook hé? En ik wil altyd overal t fyne van weten haha. Zie net dat Sam zwanger is: van harte meid
He meis..hoe zit het met jou?...hoop zo dat het raak is voor je ...kijk de hummer is BRUUT !...maar de bus is ook SWEET ! (ben op les bij mijn zoon.. )
balen enise, ik had zo voor je gehoopt ! Hier alleen licht ongi krampjes en zweet handjes, sorry dames, maar ik ga pas na het weekend testen, mijn gevoel zegt dat ik een lange cyclus heb
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essie & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas & yolandabenny & Mamafaye 02: Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Hster 03: Dimmel & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje & Djam 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Linda & bloempje79 05: mark en maria & Kellox & Lovelymirrie & Nikitje 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & Anna28 & enomis & Leentie & Diddl & Steen & Barbeestenboel & Mammieloves & Noukie 07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 & oOMissCOo & Marian26 & Meisje78 & Blondie & paycootje & 4catsandagirl 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & MissyZuilen & Shartje & isabeau & Gertje 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & & Yvetje1982 & lauwtje & valhalla & Essie downunder & Heidimaus 11: Lafo & Boogschutter78 & Claudia21 & Hansje & Erannick 12: Suzy28 & MarielleB & Kareltje & Beastie & vlinder79 & Luna73 & Pixieprincess 13: Marieke15 & Pluys & Melanietje & CynthiaB & Wies31 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & amy82 & Tezz & Sabien99 15: Wieffie & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko & Renate2511 16: Jessejaime & Floddertje & Go4baby & Kolibri 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 & newstepinlife & Visje83 & Kim85 & Dayenne & Lovelylonnes 18: Danjo & Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi & Fairy Tale & Maudi 20: Pluisje79 & Mari & miss butterfly & Sssassskia & Juulsrulez & Lola1982 & Pearl29 21: Afina80 & Britt28 & Twister & Miepie80 & marieke21 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 & HoopGeluk & Lot23 & Enise & Zoe1976 & Dolphin & Sam8 23: mamajanneke & Fenne1985 & Cassanie & Sann & Heidi77 & Bahar 24: marieke1610 & Karine & Jo13 & weethetwel & Lautje24 25: Barbie79 & Bianca75 & LadyZorra & Katsas & Nicootje & Blondsteenbokje & Roshi & Silvana81 26: martjemar & Jale & Derona & Moedergans & Yuntje & guusje30 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel & Gerda1975 & Bianca24 & Brenda1976 & Ice 28: Jent & Loesje77 & Hster & Fl3xgirl & Manon F & Daantje86 & Demi123 29: Susanbenjamins & Symoen & butterfly1 & Nikkie80 & Fiona23 30: Taby & Nina1983 & Nouky & Essiee & Mone & Jammeke & Lies & Visjes & Anabella 31: Anastasia & Mickey06 & Dani86 & Linda81 & ienieminie & SheDevil & Anna28 & Nikkie80 & Jendo 211 passagiers voor de extra large ROZE BUS 110 ongi.... 23 zwanger.... 5 negatieve test... 1 twijfel....2 mk.... 6 onbekend Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar 3. WishfulDreaming ongi 4. Talia ZWANGER!! 5. Bianca75 6. HoopGeluk ongi 7. Daantje86 8. Heidi77 ongi 9. Femmie1 Testmarathon 30 augustus 1. Ice 2. Rebbel 3. Susanbenjamins 4. Katsas 5. Bianca24 6. Moedergans 7. Symoen 8. Butterfly1 9. Hster 10. Fl3xgirl 11. Anastasia 12. Manon F 13. Jammeke 14. Daantje86 15. Lies 16. Jent @ Sam8; gefeliciteerd, geniet ervan! @ LadyZorra en Enise; dikke knuf
Sam8 gefeliciteerd meis! Denk dat wij de volgende ronde ingaan,temp was nog wel mooi hoog,maar had donkerrood bij afvegen en paar druppels in inlegkruisje!
@ Kellox: wat zie ik daar nou staan in je agenda? Mogelijk 2e vruchtzakje? Heb ik iets gemist? oja, veel sterkte met je misselijkheid. Hou het binnen! @ Sam: streep is een streep! Gefeliciflapsteerd! \/
jahooo ik mag in het rose! was deze week alsmaar zo ontzettend moe, heel anders als normaal. kon het dus niet laten om al voor de 30e te testen. En ja hoor een mooi blauw streepje! nog maar heel pril, duim duim dat alles goed blijft gaan, maar toch een streepje is een streepje. 1 pendel is dus toch uitgekomen. hieperde piep. zit helemaal te shaken.
Ja toen ik bij de EHBO was om BBZ uit te sluiten, zag de arts ineens een 2e vruchtzakje Maar ze zeiden al dat ze dat vaker zien in een prille zwangerschap, vaak verdwijnt het en soms is het een vleesboompje oid! Maar wel spannend dus Moest er niet op rekenen maar zou dus idd een 2e kunnen zijn Denk t trouwens niet hoor want zag er een beetje vaag uit.
ik zit er dooheen heb zoveel gezeik op me werk waarom overkomt mij dit nu altijd ik zou echt ten einde raad zijn al shet mijn ontslag betekend zucht ik werk nu 7 jaar bij een bedrijf en daarvan 2 dagen per week bij een andere vestiging van het zelfde bedrijf waar ik 2 dagen werk was de manager 3 maanden ziek en liet ons zo barsten ze kon het allemaal niet meer aan zei ze wij hebben het 3 maanden lang gered en laatst met een vergadering waar zij en haar baas weer bij zaten hoorde we dat we een uur per dag moetsen inleveren dus waardoor mijn colegas hun extra dagen weer noodig hadden om aan hun uren te komen met andere woorden er is geen plaats meer voor mij dus mijn reactie was dat ik het niet leuk vond jaaa duh moet ik blij zijn dan? nou kreeg ik eergisteren te horen dat de andere vestiging gaat sluiten per okt. en moeten ze ander werk voor me zoeken nou dat is niet erg als ik maar werk krijg voor 25 uur per week maar nou heeft de baas van mijn manger van die vergadering een officele waarschuwing voor mij en me collega opgestuurd naar het hoofdkantoor met allemaal onwaarheden erin dat ik me agresief gedroeg tijdens het gesprek ik was er kapot van heb zo zitten huilen bij me baas die nergens van af wist zei ze ze ging proberen wat recht te zeten ik hoop dat ze die waarschuwing inkunnnen trekken ik ben er zo kapot van want met 3 waarschuwingen mag je vertrekken en ik weet niet of dit dus de 2de is of de 3de o ik zie het niet meer zitten en zo ga ik naar me andere vestigign toe en mag ik het daar ook gaan uitlegen waarom ik hem heb gekregen en hoe het allemaal zit zuch word er zo moe van een maand geleden heb ik daar ruzie gehad met een collega dus ik moet echt oppassen meidne ik hoop dat jullie hetniet erg vinden dat ik zon lang verhaal typ me iets waar jullie niet op zitten te wachten mischien maar voel me zo klote ik ga zo naar me werk toe en dan hoop ik dat ik wat posiiefs eindelijk te horen krijg
heel veel sterkte Fiona ! Ik hoop zo dat vanavond alles achter de rug is en je een zucht van opluchting van maken. Ik zal zeker voor je duimen dat het iets meevalt.
@ moedergans gefeliciteerd! inderdaad is het nog heel pril (-102 weken?!) Ondanks dat, geniet er van! @sam8 van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ja het is nog steeds 50/50 he, lange cyclus ( wat ik eerder verwacht) of zwanger.. voel niks, zie niks bijzonders, dus het zal wel weer tegenvallen.. maar bedankt Fiona !