jeetje wat een verhaal meid, echt belachelijk. Heb een aantal jaar geleden in precies de zelfde sytuatie gezeten, dan voel je je echt zo "misbruikt" groot gelijk dat je boos bent geworden. Hoop dat het allemaal op z'n pootjes terecht komt. enne je mag hier volgens mij altijd wel je hart luchten. sterkte
@ Moedergans, gefeliciteerd meis! Alleen staat je banner volgens mij een jaar te ver! haha @ Fiona, wat een kl*te situatie zeg! gemeen ook om zo met collega's om te gaan. Hoop dat het allemaal met een sisser afloopt meis!
Ik ben helemaal perplex... Ik stond in de NODlijst in het rood (op 1 augustus), maar ik mag nu ROSE gemaakt worden! Na twee negatieve testen en bloedverlies (ik dacht dus dat ik ongesteld was geworden, maar mn temp bleef hoog) ben ik dus toch zwanger! Jeetje.. Ik kan het bijna niet geloven!
meiden bedankt voel me iets beter al hey marleen doe je goed! haha gefeliciteerd je zal wel in shock zijn haha
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essie & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas & yolandabenny & Mamafaye 02: Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Hster 03: Dimmel & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje & Djam 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Linda & bloempje79 05: mark en maria & Kellox & Lovelymirrie & Nikitje 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & Anna28 & enomis & Leentie & Diddl & Steen & Barbeestenboel & Mammieloves & Noukie 07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 & oOMissCOo & Marian26 & Meisje78 & Blondie & paycootje & 4catsandagirl 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & MissyZuilen & Shartje & isabeau & Gertje 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & & Yvetje1982 & lauwtje & valhalla & Essie downunder & Heidimaus 11: Lafo & Boogschutter78 & Claudia21 & Hansje & Erannick 12: Suzy28 & MarielleB & Kareltje & Beastie & vlinder79 & Luna73 & Pixieprincess 13: Marieke15 & Pluys & Melanietje & CynthiaB & Wies31 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & amy82 & Tezz & Sabien99 15: Wieffie & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko & Renate2511 16: Jessejaime & Floddertje & Go4baby & Kolibri 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 & newstepinlife & Visje83 & Kim85 & Dayenne & Lovelylonnes 18: Danjo & Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi & Fairy Tale & Maudi 20: Pluisje79 & Mari & miss butterfly & Sssassskia & Juulsrulez & Lola1982 & Pearl29 21: Afina80 & Britt28 & Twister & Miepie80 & marieke21 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 & HoopGeluk & Lot23 & Enise & Zoe1976 & Dolphin & Sam8 23: mamajanneke & Fenne1985 & Cassanie & Sann & Heidi77 & Bahar 24: marieke1610 & Karine & Jo13 & weethetwel & Lautje24 25: Barbie79 & Bianca75 & LadyZorra & Katsas & Nicootje & Blondsteenbokje & Roshi & Silvana81 26: martjemar & Jale & Derona & Moedergans & Yuntje & guusje30 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel & Gerda1975 & Bianca24 & Brenda1976 & Ice 28: Jent & Loesje77 & Hster & Fl3xgirl & Manon F & Daantje86 & Demi123 29: Susanbenjamins & Symoen & butterfly1 & Nikkie80 & Fiona23 30: Taby & Nina1983 & Nouky & Essiee & Mone & Jammeke & Lies & Visjes & Anabella 31: Anastasia & Mickey06 & Dani86 & Linda81 & ienieminie & SheDevil & Anna28 & Nikkie80 & Jendo 211 passagiers voor de extra large ROZE BUS 109 ongi.... 24 zwanger.... 5 negatieve test... 1 twijfel....2 mk.... 6 onbekend Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar 3. WishfulDreaming ongi 4. Talia ZWANGER!! 5. Bianca75 6. HoopGeluk ongi 7. Daantje86 8. Heidi77 ongi 9. Femmie1 Testmarathon 30 augustus 1. Ice 2. Rebbel 3. Susanbenjamins 4. Katsas 5. Bianca24 6. Moedergans 7. Symoen 8. Butterfly1 9. Hster 10. Fl3xgirl 11. Anastasia 12. Manon F 13. Jammeke 14. Daantje86 15. Lies 16. Jent @MArleen, nogmaals gefeliciteerd meis! Ziet er beter uit zo op die lijst he!
zo meiden heb net met de baas van me manger sgesproken degene die die officele klaccht naar het hoofdkantoor heeft gestuurd ik heb me hele verhaal gedaan en als laaste zei ze dan ook kijk goed wat jij wil en zorg dat het goed blijft de verhouding tussen jouw en je manger en dan kan je dit zien als een waarschuwing en niet als een echte ! ppfffff gelukkig heb mezelf gered denk ik voel me een stuk beter na dat gesprek dus ga me beste beentje weer voor zetten tot oktber dan ga wordt er nieuw werk voor me gezocht binnin in het bedrijf weg bij hun allemaal
HEE IEdereen. Hier Sam vanaf de roze wolk..HAHA.. ben er nog steeds hotel de botel van. Maar ik wil iedereen die ook net weet dat ze zwanger zijn even van harte feliciteren!
Geluk bij een ongeluk dus.. Ik ben blij voor je dat het met een sisser is afgelopen. Denk gewoon dat je met kop en schouder boven hun staat en dat je lekker je eigen gang straks gaat. Nieuw weg bewandelen is altijd spannend maar goed voor de mens..
jeetje marleen, wat een grote verrassing! gefeliciteerd joh! heb ondertussen m'n banner aangepast dit klopt beter geloof ik. Doordat ik een wat korte cyclus heb en een lange luteale fase weten we het dus al erg vroeg. Dat was bij m'n vorige zwangerschap ook. nog wel een beetje spannend dus
ja dank je meid de spanning werd me gewoon te veel daarstraks gelukkig hebben we gebeld en ben ik nu een stuk geruster ik vindt het wel spannend waar is dadelijk terecht komt in de winter maar het leven komt zoals het komen moet het isniet een reden voor mij om te wachten met een beep dat zouden sommige mensen wel doen mischien maar het komt allemaal wel goed zegt me man dus daar trek ik veel steun uit gelukkig zonder hem werd ik gek ik hou ook zoveel van hem ik ga naar me werk toe moet tot 7 uur dus spreek jullie vanavond
Sam8, Marleen en Moedergans en alle zwangere meiden, gefeliciteerd Ik moet zelf nog even geduldig afwachten. Zit nu pas op DPO3, heb mijn ei later gehad dan normaal (kwam uit mijn temperatuur en ovulatietesten naar voren), waarschijnlijk doordat ik hoge koorts heb gehad in het midden van mijn cyclus. Voor de rest van de meiden succes met wachten en veel klus- of smepplezier!
Hoi Meiden gefeliciteerd voor degene die zwanger zijn en helaas en succes voor degene die door gaan naar de volgende ronde hopelijk hebben jullie nu meer geluk. En voor de meiden die moeten wachten houd de moed erin! (moet ik helaas ook nog een weekeje). He Nina ik zag dat we net zo ver zijn leuk joh. Een cycles van 31 ronde 4 en nog 7 dagen wachten. Ik ben benieuwd wat eruit komt wat denk jij? Liefs
Oh... ben een paar dagen niet geweest. Hoop bij moeten lezen en zie dat er een paar nieuwe zwangeren bij zijn gekomen.... gefeliciteerd. Ik zit op de wachtbank, maar mijn NOD is zaterdag. (uitgaande van een cyclus van 28 dgn). Heb wel last van grotere zware borsten, maar verder geen krampjes of andere ongi pijntjes. Ik ga (als ik zaterdag niet ongi ben), zondag pas testen. Ben namelijk zaterdag niet thuis en kan ik onmogelijk testen. Gr. bianca
Even een vraagje: Bij mij zitten er steeds maar 9 dagen tussen ei en ongi, hebben meer dat of klopt er iets niet HELP!