weethetwel: balen meid! Daantje: ik hoop het ook zo. Heb deze maand hele andere klachten dan vorige mnd, echt vaag hoor. Maar durf nie teveel te hopen Dolphin: ik dacht het wel, dat 4 uur ophouden beter was. Of was dat met ovutesten? Nu weet ik het ook niet meer. Ik zou zeggen, als jy voelt dat je moet testen, gewoon doen!
weetwetwel bale meid ik zat net op de wc en toen zag ik ineens soort slijm achtigiets met afvegen ik hoop niet dta me ongi komt
ff zeuren, voel me erg zielig hahaha. woensdag op het werk een plank van de kassameubel op me voet gehad lopen ging toen erg moelijk maar gelukkig was er niets gebroken nu alleen nog een vreselijke blauwe plek maar lopen gaat gelukkig weer. donderdag/vrijdag zou ik thuis blijven om te rusten met mijn voet. ben ik me gister toch verkouden geworden niet normaal meer, nies de gehele dag door, snot zit overal, keel doet zeer, zweet me rot. gister en vannacht om 04:00 uur al wakker, heb ik nog nooit last van gehad...verslaap me eerder dan zo vroeg wakker zijn. deze week puilen de puisten ook weer me kop uit, voel me echt weer een lelijke puber. en dan ook nog op mijn nod zitten wachten die is morgen! temp vanochtend: 37.1 normaal 36,5-36.6 geen kwalen dus zal wel weer gewoon ongi gaan worden. ben echt toe aan vakantie! nog een weekje werken en dan 2 weken op vakantie en 1 week nog thuis!
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essie & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas & yolandabenny & Mamafaye 02: Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Hster 03: Dimmel & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje & Djam 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Linda & bloempje79 05: mark en maria & Kellox & Lovelymirrie & Nikitje 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & Anna28 & enomis & Leentie & Diddl & Steen & Barbeestenboel & Mammieloves & Noukie 07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 & oOMissCOo & Marian26 & Meisje78 & Blondie & paycootje & 4catsandagirl 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & MissyZuilen & Shartje & isabeau & Gertje 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & & Yvetje1982 & lauwtje & valhalla & Essie downunder & Heidimaus 11: Lafo & Boogschutter78 & Claudia21 & Hansje & Erannick 12: Suzy28 & MarielleB & Kareltje & Beastie & vlinder79 & Luna73 & Pixieprincess 13: Marieke15 & Pluys & Melanietje & CynthiaB & Wies31 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & amy82 & Tezz & Sabien99 15: Wieffie & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko & Renate2511 16: Jessejaime & Floddertje & Go4baby & Kolibri 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 & newstepinlife & Visje83 & Kim85 & Dayenne & Lovelylonnes 18: Danjo & Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi & Fairy Tale & Maudi 20: Pluisje79 & Mari & miss butterfly & Sssassskia & Juulsrulez & Lola1982 & Pearl29 21: Afina80 & Britt28 & Twister & Miepie80 & marieke21 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 & HoopGeluk & Lot23 & Enise & Zoe1976 & Dolphin & Sam8 23: mamajanneke & Fenne1985 & Cassanie & Sann & Heidi77 & Bahar 24: marieke1610 & Karine & Jo13 & weethetwel & Lautje24 25: Barbie79 & Bianca75 & LadyZorra & Katsas & Nicootje & Blondsteenbokje & Roshi & Silvana81 26: martjemar & Jale & Derona & Moedergans & Yuntje & guusje30 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel & Gerda1975 & Bianca24 & Brenda1976 & Ice 28: Jent & Loesje77 & Hster & Fl3xgirl & Manon F & Daantje86 & Demi123 29: Susanbenjamins & Symoen & butterfly1 & Nikkie80 & Fiona23 30: Taby & Nina1983 & Nouky & Essiee & Mone & Jammeke & Lies & Visjes & Anabella 31: Anastasia & Mickey06 & Dani86 & Linda81 & ienieminie & SheDevil & Anna28 & Nikkie80 & Jendo 211 passagiers voor de extra large ROZE BUS 115 ongi.... 26 zwanger.... 5 negatieve test... 1 twijfel....2 mk.... 7 onbekend Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 ongi 2. Saar 3. WishfulDreaming ongi 4. Talia ZWANGER!! 5. Bianca75 6. HoopGeluk ongi 7. Daantje86 8. Heidi77 ongi 9. Femmie1 Testmarathon 30 augustus 1. Ice 2. Rebbel 3. Susanbenjamins 4. Katsas ZWANGER!! 5. Bianca24 6. Moedergans ZWANGER!! 7. Symoen 8. Butterfly1 9. Hster 10. Fl3xgirl 11. Anastasia 12. Manon F 13. Jammeke 14. Daantje86 15. Lies 16. Jent @ weethetwel dikke knuffel!
me buikpijn is met steken soms wel soms nieten hb witte slijm. me temp zget dta me ongi erana komt je wordt je er gek van
Er is een wonder gebeurd! Ik zou vandaag bloedprikken om te kijken of ik zwanger ben omdat ik 9 maanden niet ongesteld ben geweest na het stoppen van de pil. Ik zou daarna een kuur van 3 maanden krijgen om me ongesteldheid op te wekken. Nou ga ik vanmorgen na de wc. Ben ik na 9 maanden voor het eerst hardstikke ongesteld! Ben super blij geen dokters onze 1ste echte ronde kan beginnen geen onzekerheid meer alles werkt nog! groetjes juuls
@Linda81, goed gaan we samen wachten, ben namelijkdeze ronde erg ongeduldig. Normaal wel een beetje maar niet zo erg als nu. Heb je al ergens last van? @Katsas GEFELICITEEERD GENIET ERVAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @Daantje86 kop op meid.veel strekte vandaag komt allemaal helemaal goed. Liefs essiee
Hoi Meiden, Hier is het volgende aan de gang. Ben echt met vlagen onwijs misselijk en continue moe loop de hele dag te gapen en ook vreselijk humeurig en af en toe opvliegers. Oja en erg vergeetachtig. Nu zag ik gister heeeeeeeeeeeeel licht roze/oranje en vanmorgen 1 druppel oranje/ roze. Nu ben ik veel te vroeg in mijn cycles en ben bang dat ik doodziek ga worden of het komt door het weer. Alle meiden die zwanger zijn GEFELICTEERD en de ongi meiden succes de volgende ronde! En de wachters sterkte hou nog ff vol.
9 maanden, wat een tijd zeg. mijn langste cyclus was 92 dagen en 3 dagen voor ik naar de gyn ging werd ik ongi. gelukkig kan je aan je eerste ronde gaan beginnen, hoop dat je snel zwanger raakt. succes!
Oh lekker joh juulsrulez eigenlijk ook een beetje gefeliciteerd toch fijn dat je uit jezelf ongi bent geworden! SUCCES ! Liefs
Jeetje 9 mnd. Dat is lang. Ben blij voor je dat de ongi toch zelf is gekomen en ga voor je duimen dat je snel zwanger mag zijn. Liefs essiee