@ dolphin meid ik wens je echt heel veel succes ik hoop dat het raak is en dat je dat prachtig nieuws met ons kunt delen. Ik zal rond die tijd kijken of je al iets hebt neergezet @ lies en meid ik hoop dat het raak zal zijn voor je en dat je na het weekens ook posi test
ssttt... ik denk nu ergens anders aan.. en dan red ik het tot 12.00 uur ( minimaal). Weinig drinken..
Hoor je niet zo'n stemmetje uit je test komen. . . . . . test mij test mij test mij . . . . Hahaha, wat ben ik erg zeg!
gekkie, ik zou het gewoon SUPER vinden als het positief is! en anders wordt het gewoon de volgende keer toch!?
nee meid. dna is het juist erg bale voor jou meid. ik wil zeker nog wachten met testen anders was ik met je mee gaan doen
ja in mijn tas al toen ik terug naar huis liep ! Ritsje dicht en voila ik hoorde alleen nog gemompel...
laat me nog even op de wolk zitten met me gedachten, als het negatief is dan donder ik toch wel weer terug, maar nu is de kans nog 50/50.
Mijn test ligt in mijn kast Ik hoor daar ook gilletjes van test mij maar ga het niet doen. Ik heb een onregelmatige cyclus dus ik ga minimaal wachten tot na het weekend. Gisteren had ik een beetje bruin verlies en een veeg bloed bij het afvegen ik dacht ja hoor daar komt mijn ongi maar later merkte ik er helemaal niets meer van niets in op het inlegkruisje niets bij het afvegen. Ik weet niet of ik hier positief over moet denken maar na 14 maanden proberen kan ik toch echt niets anders