@ Kellox Voor de pil altijd 27 of 29 dagen na de pil onregelmatig. Nadat ik geopereerd en 9 kilo ben afgevallen weer eindelijk na een jaar gemenstrueerd met ''echt'' bloed. en dat was twee keer 27 dagen dus ik hou het op 30 dagen. Maar ik moet volgens mij gewoon accepteren dat ik ongi ga worden want. Het bruinverlies is weer aan het beginnen en erger aan het worden. Toch bedankt meiden en de rest veel succes
ben nu inmiddels 5 dagen overtijd, had in het begin een test gedaan maar die was negatief. ik heb rondgevraagd en ik heb t advies gekregen om pas te testen als je 1wk of meer overtijd bent. dus nog ff wachten
Ja maar dan ben ik bang dat ik te vroeg test... Ik heb al een paar gelezen hoe de test werkt ( ALSOF IK DAT NIET WEET ! )
Ik zou nog een paar daagjes wachten, dan kan je hcg zijn gestegen en test je misschien toch positief.. ik duim voor je meid..
oke Dolphin...gaat het nu gebeuren....dan blijf ik ff hangen..heb de pc al afgezet , dan kunnen de kids er niet achter...ben zo benieuwd !
hee hoi! @ go4baby: ja voelde het heel sterk, het kwam eigenlijk doordat ik in bed lag tv te kijken met Tim en aan het nadenken was wat ik allemaal wilde doen vandaag. Kattebak schoonmaken kwam in me op en direct dacht ik..nee, laat ik maar eens eerst gaan testen.. Bijzonder inderdaad @ Ice: ja het kan hoor, heb nu nog buikpijn en voelt inderdaad anders dan ongi, gisteravond was ik heel misselijk en vanmorgen ook... @ dolphin, dat vier uur wachten is omdat je urine dan meer geconcentreerd is zeggen ze... ik heb net nog een test gedaan (ja ongelooflijke thomas dat ik ben) en met clear blue en ik heb geen vier uur mijn urine opgehouden en toch positief. Als je niet langer dan twee uur kan wachten kan dat best denk ik als je dan maar niet te veel drinkt. @ juulsrulez: he he! Wat heerlijk dat je gewoon ongi bent geworden! @ diaantje17: thanks meis! Echt lief! @ dolphin: ik du im zooooooooo hard! hier heeeeeeeeeeeeeeeeel veel hcg-tjes: ************************************************* ************************************************* ************************************************* ***********************************