jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..ik zie er toch echt 2 hooor... gefeliciteerd vanaf deze kant !!!
dolphin: GEFELICITEERD!!!!!!!! Ik zie een tweede streep! en mijn mannetje, anderhalve meter verderop ook! Dus feli!
<<--- wilt huilen maar lukt niet... heeft een te grote grijns op haar gezicht.. en die gaat er echt niet deze 9 maanden meer vanaf !
{|= Er is er een zwanger, hoera, hoera! \/ Gefeliciflapsteerd! Kan ik eindelijk weer aan het werk...WAT EEN SPANNING!
durf nog niks te geloven... eerst maandag maar even afwachten.. dan zal de Italiaanse siësta's toch goed hebben gedaan ! 8) 8)
ehm ja toch wel gek ja... want dit weekend heb ik geen tijd en maandagochtend dan maar ff testen.. 8)
nou dat HCG van mij is dus wel sterk haha! Nog iemand? ********************************** ********************************** ********************************* Dolphin echt super, ga je mannetje bellen! of waar is ie ergens?
neee neee niet bellen.. als ik morgen positief test dan leg ik een cadeautje 's avonds op zijn bedrand.. 8)
Heyyy Dolphin superrrrrr Gefelciteerd meid. En tot maandag wachten neeee ik zou echt nog een test kopen en morgen testen. Bij mij isalweer bloed te zien dus op naar ornde 15 waar het toch weer niet zal lukken