Ik zag bij temperatuurkaartjes dat Saar ook zwanger is! Het gaat maar door! Ik heb het op de vorige pagina aangepast!
Nog even een eindspurt aan het einde vd maand... hoop dat die doorzet in september! Pooh, hoe is het met jou, hoe is het om weer aan het werk te zijn?
ice en saar van harte gefeliciteerd harstikke leuk joh nou bij mij blijft hij uit had vrijdag een negatieve test dus we zullen zien wie weet heb ik te vroeg getets maar heb weinig moed hoor xxxxxxxxx
@ Miepie ik heb heel veel geluk dat de week voordat ik moest begeinnen de misselijkheid is opgehouden! Ik ben nog wel erg moe, maar ook dat neemt iets af. Dus eigenlijk gaat het best goed. Heel veel leuke reacties op het werk...dan zit je even opnieuw op die roze wolk!
*zucht* wat duurt het lang zeg voordat het weer weekeind is wil weer testen mijn wespensteek doet geen pijn meer gelukkig maar heeft wel een visitekaartje achtergelaten vet lelijke plek heb hoofdpijn en voel me niet echt top fit
nogmaals thnx girl, ben helemaal met mn hoofd in de wolken! Fl3xgirl, die van jou gaat ook gewoon hardstikke posi worden! Pooh, hoe bedoel je op het ding zelf? Moet ik em dan uit elkaar slopen? Ps streepje staat er nu nog steeds....
had gisteravond een heeeele vage clearview test,dus testen over een paar dagen maar weer,wel spannend hoor!temp was vanmorgen ook nog mooi hoog! Word een mooie roze eind van de maand! Nieuwe zwangeren gefeliciteerd!
LOL ok thnx girl, is gedaan hihi. Heb ook nog 2 van die cb digi's liggen, maar die kun je niet vereeuwigen of wel? Heb die nog nie mee getest hoor haha.
ik wil eigenlijk ook wel zo'n mooi 2de streepje dat spreek ik gewoon af met mezelf dat de volgende test 2 roze streepjes heeft
blauw mag ook ga voor je duimen En hier speciaal voor jou, nog wat van die turbo HCG-tjes ***************************************** ***************************************** *****************************************
streepje gaat ook niet zo snel weg hoor, ik heb hier nog een moeder voor moeders test liggen en daar zie je het streepje ook nog duidelijk op