Ik mag bijna testen.. Oef dat wachten zou afgeschafd moeten worden.. Ik ben wel 's avonds misselijk en mijn borsten zijn gevoelig.. ZOU HET? [-o< Knuf Jen
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essie & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas & yolandabenny & Mamafaye 02: Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Hster 03: Dimmel & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje & Djam 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Linda & bloempje79 05: mark en maria & Kellox & Lovelymirrie & Nikitje 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & Anna28 & enomis & Leentie & Diddl & Steen & Barbeestenboel & Mammieloves & Noukie 07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 & oOMissCOo & Marian26 & Meisje78 & Blondie & paycootje & 4catsandagirl 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & MissyZuilen & Shartje & isabeau & Gertje 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & & Yvetje1982 & lauwtje & valhalla & Essie downunder & Heidimaus 11: Lafo & Boogschutter78 & Claudia21 & Hansje & Erannick 12: Suzy28 & MarielleB & Kareltje & Beastie & vlinder79 & Luna73 & Pixieprincess 13: Marieke15 & Pluys & Melanietje & CynthiaB & Wies31 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & amy82 & Tezz & Sabien99 15: Wieffie & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko & Renate2511 16: Jessejaime & Floddertje & Go4baby & Kolibri 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 & newstepinlife & Visje83 & Kim85 & Dayenne & Lovelylonnes 18: Danjo & Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi & Fairy Tale & Maudi 20: Pluisje79 & Mari & miss butterfly & Sssassskia & Juulsrulez & Lola1982 & Pearl29 & Elpee 21: Afina80 & Britt28 & Twister & Miepie80 & marieke21 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 & HoopGeluk & Lot23 & Enise & Zoe1976 & Dolphin & Sam8 23: mamajanneke & Fenne1985 & Cassanie & Sann & Heidi77 & Bahar 24: marieke1610 & Karine & Jo13 & weethetwel & Lautje24 & tirtilisko & 8samantha8 25: Barbie79 & Bianca75 & LadyZorra & Katsas & Nicootje & Blondsteenbokje & Roshi & Silvana81 26: martjemar & Jale & Derona & Moedergans & Yuntje & guusje30 & Daantje86 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel & Gerda1975 & Bianca24 & Brenda1976 & Ice 28: Jent & Loesje77 & Hster & Fl3xgirl & Manon F & Demi123 29: Susanbenjamins & Symoen & butterfly1 & Nikkie80 & Fiona23 30: Taby & Nina1983 & Nouky & Essiee & Mone & Jammeke & Lies & Visjes & Anabella 31: Anastasia & Mickey06 & Dani86 & Linda81 & ienieminie & SheDevil & Anna28 & Nikkie80 & Jendo & Yolandabenny 213 passagiers voor de extra large ROZE BUS 120 ongi.... 32 zwanger.... 8 negatieve test... 3 twijfel....2 mk.... 6 onbekend Testmarathon 30 augustus 1. Ice ZWANGER!! 2. Rebbel ZWANGER!! 3. Susanbenjamins 4. Katsas ZWANGER!! 5. Bianca24 6. Moedergans ZWANGER!! 7. Symoen 8. Butterfly1 9. Hster 10. Fl3xgirl neg 11. Anastasia twijfel 12. Manon F 13. Jammeke 14. Daantje86 15. Lies 16. Jent @ Dolphin jaaaaaaaaaaaaaa super meid! Geniet er maar lekker van!
stuurt een paar hcgtjes jullie kant op ! * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * *
AAAAAAHHHH meiden, Omdat ik de laatste tijd zo ongelovelijk moe ben ( als in de zin van ik kan de hele dag wel slapen, en dan ben ik nog moe) en toch wat pijn had gehad in de buik na de ovulatie heb ik net een zwangerschapstest gedaan... En ik had een zeer vaag 2e streepje, oh ik hoop zo dat ik als ik er morgen nog 1 doe dat die dan positief is !
ik geloof het pas als ik een digitale CB test heb met zwanger ... ben alleen bang dat het morgenochtend ook nog te vroeg is voor de CB wat denken jullie ? Het is tenslotte nog 5 dagen voor mijn NOD
heey anastasia het kan wel zijn dat er te weinig hgc in je lichaam zit ik zou nog ff wachten als is het zo moeilijk maar als je al een tets heb gedaan met positief dan ben je toch zwanger hoop het zo voor je zou voor je duimen en dat de test mooi positief word en gerda voorzichtig gefeliciteerd net zoals bij anastasia en gefeliciteerd dolphin je bent al vreder als mij haha de dagen gaan nu al traag haha . groetjes samantha
ja ik denk dat ik de test halverwege de week ga doen. Want misschien wordt ik wel of ongesteld, of is er een andere reden dat ik een 2e streepje had.. vind het wel erg jammer dat hij zo licht was dat ik geen foto kon maken. Ik vind het superspannend!
@ Dolphin ik denk alleen dat je nog geen 6 weken bent als je test gisteren zo licht was en vandaag al wat dikker. Of heb je een andere reden om dat aan te nemen? Ik duim natuurlijk wel voor je al 6 weken bent!
tjonge jonge... als je ook ff een half dagje niet oplet....zijn er zo weer een heleboel zwangeren bij! Ice en Dolphin: GEFELICIFLAPSTEERD!!! En degene die een heeeeeeeeeeeel vaaag streepje hebben: ook alvast een heeeeeeeeel klein beetje gefeliciflapsteerd! Ik heb trouwens nog mijn allereerste zwangerschapstest bewaard. Hij was van de kruitvat en is inmiddels ruim 6,5 jaar oud en er staan nog steeds gewoon twee streepjes op hoor! De cb van inmiddels 4 jaar geleden heb ik ook nog en ook daarop kun je de streepjes nog zien, dusseh....volgens mij gaan die streepjes toch echt niet zooooo snel weg!
heey dames..ben lang weg geweest, maar vandaag dus twee x getest voor 1 dag NOD..nega..eerste was overigens verkeerd gegaan>>mislukt! Dus misschien word ik dus wel ongie morgen, maar heb helemaal geen ongie-krampen..nix! Wie had dit ook en was zwanger? zijn nu zoveel meiden zwanger..heeeerlijk..allemaal van harte gefeliciteerd! liefs Bianca