die testen vond ik zelf niet echt fijn om eerlijk te zijn. Toen ik de vorige keer zwanger was (mk) testte ik pas 4 dagen na nod positief. Heb het idee dat die van sensitest gevoeliger zijn. Dat is die met dat roze. Zie mijn album.
flex klote meid dat je je zo ellendig voelt ik hoop toch dat je je snel wat beter mag gaan voelen en ook klote kut van die nega test meissie toch duim alsnog voor je xxx
nou dame sik hbe een apart topic geopend over het afvallen van me! onder de lounge! momenteel heb ik nergens last van dus ronde 14 is voor mij nu definitief! vandaag heb ik lekker vrij en ik ga dus oo zometeen fitnessen en de rest wat lekker rusten! morgen hbe ik introductie op shcool van 10 tot 15.30 dus dan kan ik niet gaan mar ga woensdag wel weer en donderdag samen met mijn schoonmoeder @flexgirl jammer dat jij je zo klote voelt! hoop dat je snel weer beter voelt!
weer een vage test,wel iets duidelijker dan afgelopen zaterdag.Heb wel een foto maar die is wazig,zal hem ens proberen in album te zetten.
grr staat erin maar je ziet niets en als je de test in handen hebt,zie je wel duidelijk een vage streep
nou ja staat in bijsluiter dat het niet ongebruikelijk is dat het streep vaag is bij paar dagen overtijd,door lage hcg
Volgens mij zie ik ook in de verte iets! dus vast een gefeliciteerd van mij! Is echt een TOPmaandje zeg!
Ik zie ook een tweede streep! Gefeliciteerd! Mijn temp was gister 0.2 graden omlaag gegaan en is vandaag nogsteeds 36.8 Ik hoop dat ie nog omhoog gaat maar heb er weinig hoop op