2 dagen overtijd is ook nog vroeg, dus als je een paar dagen wacht dan wordt het streepje donkerder.. geloof me.. 8)
@ gerda...heb de bril niet op...maar zie toch iets vaags blauw hoor !...dus vanaf deze kant van harte ! Zal over een paar dagen wel duidelijker zijn..zeker weten !
ga de digi as weekend wel eens doen en heb nog 1 kruidvat liggen en die doen we donderdag wel eens! bedankt voor de steun meiden!
heykes hier nog niets te voelen , aleen heb ik vandaag bij het afvegen bruin -rozig slijm gehad. zou dit nog een innesteling kunnen zijn of mag ik verwachten dat de er aan komen? normaal moet ik 31 augustus ongi worden. ik heb de laatste 2 maand een cyclus van 30 dagen en daarvoor 29 dagen. ik denk dat ik op 17/18 augustus mijn ei gevoeld heb.
grada ik zie ook een 2de treep dus hier ook gefeliciteerd ! o wat is dit een top maand ik ga naar me werk tot bleeh geen zin in heb net het hele huis schoongemaakt en ben nu te moe om nog te gaan werken ik spreek jullie vanavond weer denk ik
Gerda gefeliciteerd! Mijn eerste streepje was ook vaag en ik ben toch echt zwanger hoor! Zie mijn album.
Gerda van harte! Kellox ik denk dat ik woensdag ga testen als de wegblijven natuurlijk! Hier nog steeds geen roze ofzo te zien... Erg spannend Geroetjs Linda
Had ik net zo... wacht maar eventjes een paar dagen en met ochtendurine heb je zekerweten een dikke streep !
@gerda... had net zo'n vage streep met kruidvattest.... dus van harte.. over een paar dagen durf je zeker een gat in de lucht te springen..hahaha...