NOD augustus 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lisje86, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    wat jammer linda
    hoop toch voor je dat het weg blijft

groetjes samantha

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nog even bannerchecken...

3. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    En fl3xgirl, dikke knuff voor je meid, had zo gehoopt het raak zou zyn :(

4. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    heey Ice zie dat je in ronde twee zwanger bent geraakt..hoeveel dg was je toen overtijd? en al duidelijke sypmtomen?

Moet vandaag ongie worden, maar tot op heden is er nog nix..

Spannend!

5. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Ik dacht dat mn NOD de 27ste was, maar als ik uitging van 13 dpo, net als vorige maand, dan was het dus de 26e. Op die datum heb ik ook getest, was dus nog nie echt overtyd.
    Had alleen elke keer steken onderin mn buik, hoofdpyn, diarree en duizeligheid. Oja ook steken in / gevoelige borsten. Best een rytje nog al met al :rolleyes:
    Dat van die diarree en hoofdpyn kwam ik later pas achter dat dat ook een symptoom kan zyn ;)

Bianca: ga voor je duimen meid!

6. loesje77

loesje77 Lid

11 feb 2007
    59
    0
    0
    Flevoland
    Hieperdepiep hoera!! Maak mij maar ROOD:evil: :evil: Maar ik mag wel naar de hummer!! (ik moet er toch wat positiefs van maken ;)

Zwangeren, gefeliciteerd en wachtenden successss!

7. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    Dank je Ice..en jij van harte gefeliciteerd met dit kleine wonderje..geniet ervan.. :D

8. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Hoi hoi,

Hier in deze topic ben ik nieuw:D dus zal ff snel kort zeggen wie ik ben: Kben dus annemarie en ben al in de 2de ronde samen met me vriend woon ik samen heel gezellig met onse diertjes.

Mijn NOD was dus 27-8. Vandaag heb ik een heel klein druppelt helder rood bloed.

Voor de rest heb ik al een week last van steekjes in me borst, vanaf vandaag doet het aaien op me borst pijn (sorry haha). Steekjes links en rechts. Veel misselijk naar eten, en vanmorgen met opstaan moest ik rennen naar wc zo misselijk.

Voor de rest heb ik geen ongi gevoel, dus hou me hart vast. Hoop dat het niet door breek vandaag of morgen haha.
    En anders schrijf ik me in voor NOD september ;)

xxxx

9. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Nou, ik ben weer ongi geworden... Dus op maar weer naar ronde 7! Ik blijf nog maar even afstand houden, vind jullie allemaal schatten, maar dat scheelt toch wel met het er mee bezig zijn. De meiden die zwanger zijn, heel erg gefeliciteerd, geniet ervan! En voor de rest, veel klus, wacht en test succes! En voor de liefhebbers, een dikke knuff.

10. susanbenjamins

susanbenjamins Actief lid

18 jun 2007
    327
    0
    0
    Epe
    En ik ben ook weer ongi geworden. Op naar ronde 5.
    En ik had nog wel zo het gevoel dat het dit keer echt raak was. Ik voelde het gewoon.
    Wat een kl*tez**i! :cry:

11. susanbenjamins

susanbenjamins Actief lid

18 jun 2007
    327
    0
    0
    Epe
    Ik dus nu naar september. Lekker klussen in de vakantie.
    Alle zwangeren: Gefeliciteerd en geniet ervan.
    En alle klussers: succes.
    En alle ongi: Het gaat allemaal vast goed komen.

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Passagierslijst voor de bus

01: Marleen1979 & Essievld & Essie & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas & yolandabenny & Mamafaye
    02: Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Hster
    03: Dimmel & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje & Djam
    04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Linda & bloempje79
    05: mark en maria & Kellox & Lovelymirrie & Nikitje
    06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & Anna28 & enomis & Leentie & Diddl & Steen & Barbeestenboel & Mammieloves & Noukie
    07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 & oOMissCOo & Marian26 & Meisje78 & Blondie & paycootje & 4catsandagirl
    08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973
    09: Mielenl & MissyZuilen & Shartje & isabeau & Gertje
    10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & & Yvetje1982 & lauwtje & valhalla & Essie downunder & Heidimaus
    11: Lafo & Boogschutter78 & Claudia21 & Hansje & Erannick
    12: Suzy28 & MarielleB & Kareltje & Beastie & vlinder79 & Luna73 & Pixieprincess
    13: Marieke15 & Pluys & Melanietje & CynthiaB & Wies31
    14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & amy82 & Tezz & Sabien99
    15: Wieffie & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko & Renate2511
    16: Jessejaime & Floddertje & Go4baby & Kolibri
    17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 & newstepinlife & Visje83 & Kim85 & Dayenne & Lovelylonnes
    18: Danjo & Angelique79
    19: naomi33 & Pebbles & regi & Fairy Tale & Maudi
    20: Pluisje79 & Mari & miss butterfly & Sssassskia & Juulsrulez & Lola1982 & Pearl29 & Elpee
    21: Afina80 & Britt28 & Twister & Miepie80 & marieke21
    22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 & HoopGeluk & Lot23 & Enise & Zoe1976 & Dolphin & Sam8
    23: mamajanneke & Fenne1985 & Cassanie & Sann & Heidi77 & Bahar
    24: marieke1610 & Karine & Jo13 & weethetwel & Lautje24 & tirtilisko & 8samantha8
    25: Bianca75 & LadyZorra & Katsas & Nicootje & Blondsteenbokje & Roshi & Silvana81
    26: martjemar & Jale & Derona & Moedergans & Yuntje & guusje30 & Daantje86
    27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel & Gerda1975 & Bianca24 & Brenda1976 & Ice & Bloempje55
    28: Jent & Loesje77 & Hster & Fl3xgirl & Manon F & Demi123
    29: Susanbenjamins & Symoen & butterfly1 & Nikkie80 & Fiona23
    30: Taby & Nina1983 & Nouky & Essiee & Mone & Jammeke & Lies & Visjes & Anabella
    31: Anastasia & Mickey06 & Dani86 & Linda81 & ienieminie & SheDevil & Anna28 & Nikkie80 & Jendo & Yolandabenny & Josien & Nathalievonck

215 passagiers voor de extra large ROZE BUS
    131 ongi.... 33 zwanger.... 9 negatieve test... 2 twijfel....2 mk.... 7 onbekend

Testmarathon 30 augustus
    1. Ice ZWANGER!!
    2. Rebbel ZWANGER!!
    3. Susanbenjamins ongi
    4. Katsas ZWANGER!!
    5. Bianca24 neg
    6. Moedergans ZWANGER!!
    7. Symoen
    8. Butterfly1 ongi
    9. Hster
    10. Fl3xgirl neg
    11. Anastasia ZWANGER!
    12. Manon F ongi
    13. Jammeke
    14. Daantje86
    15. Lies
    16. Jent ongi

13. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    heey iedereen die ongi zijn geworden succes met de volgende ronde hoop dat je daar meer geluk hebt

en zwangere hartelijk gefeliciteerd

groetjes samantha

14. britt28

britt28 Actief lid

7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Goedemorgen!

Ik heb een dilemma, misschien kunnen jullie zeggen wat jullie ervan vinden.

Wij zijn nu ruim een jaar bezig met kinderen, tot op heden niet gelukt! Zeeer onregelmatige cyclus (zondag weer ongi geworden na 41 dagen)

Man lief wil de medische molen in om te kijken waar het aan ligt. Ik wil dat niet. Ik wil voor pleegkinderen gaan, ik werk zelf in de jeugdzorg en zie veel kinderen met een beperking. OUders zijn vaak op die niet natuurlijke manier zwanger geraakt.

Daarnaast heb ik de ziekte van Crohn. Het kan verergeren tijdens een zwangerschap en daarna dus zo blijven, het kan ook zijn dat ik er na een zwangerschap minder last van heb. Risico dus!

Daarnaast ben ik onlangs 10 kilo afgevallen, maar heb nog 20 kilo overgewicht, dus als ik ook nog zwanger zou raken is dat niet bevorderlijk voor mijn lichaam en vooral mijn darmen!

Ik heb de overtuiging dat als het allemaal goed zou gaan, het in een jaar wel een keer raak zou zijn geweest. Nu dat niet zo is denk ik dat dat niet voor niets zo is!

Wat vinden jullie?

15. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    goedemorgen dames gister avond heeft het dan toch door gezet dus ik mag rood..........mijn nieuwe nod is dan 23 september
    veel succes iedereen!

XXX

16. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Britt28,

Een kennisje van mij is ook zwanger geraakt met de ziekte van crohn, ze zijn eerst heel lang bezig geweest want het wou niet lukken. Ze hebben hun er toen bij neer gelegd en kort daarna is ze zwanger geraakt. Nu ze zwanger is ( al 7 maanden )heeft ze helemaal geen klachten meer. het is niet zo dat iedereen die in de medische molen terecht komt een ziek kindje krijgt hoor. Het is natuurlijk altijd de vraag wat er aan de hand is.

S6...ik hoop dat je hier iets mee kunt ;)

Bij sommige stellen is het een kleinigheid bij anderen niet, wat wel belangrijk is dat je goed met elkaar overlegd waneer je ermee stopt ( waar je de grens legd )

17. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Ik zou alles eens goed tegen elkaar overwegen. Wat is goed voor jullie allebei en wat zijn de voor en nadelen ervan. Praat veel met elkaar.
    Internet is daarbij ook een goed iets. Veel opzoeken, misschien kom je op ideeen waar je nooit eerder aan hebt gedacht.
    Een HA kan ook geen kwaad om mee te praten, die kan je vast meer medische gegevens vertellen.

Heel veel succes toegewenst !

18. britt28

britt28 Actief lid

7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Dank jullie wel!

We kunnen er gelukkig goed over praten, we zijn dan ook druk om te kijken waar onze meningen en gevoelens elkaar ontmoeten!

nogmaals dank!

19. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Bah, vandaag weer meiden ongi :(
    Jammer :( dikke knuff en hopenlyk meer suc6 in september!

Zag dat er wel een goede score is by de testmarathon van de 30ste.......en het is nog niet eens de 30ste :D:D:D
    geeft nog wat hoop zo voor het eind van de maand, duim voor jullie!

20. Mouse

Mouse Bekend lid

22 mei 2007
    944
    0
    0
    Hello ladies,

Gefeliciteerd voor de zwangere dames! geniet ervan meiden!

Ik mag in het rood (ipv geel) ben tijdens mijn vakantie ongie geworden... op naar de volgende ronde voor mij...

Deel Deze Pagina