heey Ice zie dat je in ronde twee zwanger bent geraakt..hoeveel dg was je toen overtijd? en al duidelijke sypmtomen? Moet vandaag ongie worden, maar tot op heden is er nog nix.. Spannend!
Ik dacht dat mn NOD de 27ste was, maar als ik uitging van 13 dpo, net als vorige maand, dan was het dus de 26e. Op die datum heb ik ook getest, was dus nog nie echt overtyd. Had alleen elke keer steken onderin mn buik, hoofdpyn, diarree en duizeligheid. Oja ook steken in / gevoelige borsten. Best een rytje nog al met al Dat van die diarree en hoofdpyn kwam ik later pas achter dat dat ook een symptoom kan zyn Bianca: ga voor je duimen meid!
Hieperdepiep hoera!! Maak mij maar ROOD Maar ik mag wel naar de hummer!! (ik moet er toch wat positiefs van maken Zwangeren, gefeliciteerd en wachtenden successss!
Hoi hoi, Hier in deze topic ben ik nieuw dus zal ff snel kort zeggen wie ik ben: Kben dus annemarie en ben al in de 2de ronde samen met me vriend woon ik samen heel gezellig met onse diertjes. Mijn NOD was dus 27-8. Vandaag heb ik een heel klein druppelt helder rood bloed. Voor de rest heb ik al een week last van steekjes in me borst, vanaf vandaag doet het aaien op me borst pijn (sorry haha). Steekjes links en rechts. Veel misselijk naar eten, en vanmorgen met opstaan moest ik rennen naar wc zo misselijk. Voor de rest heb ik geen ongi gevoel, dus hou me hart vast. Hoop dat het niet door breek vandaag of morgen haha. En anders schrijf ik me in voor NOD september xxxx
Nou, ik ben weer ongi geworden... Dus op maar weer naar ronde 7! Ik blijf nog maar even afstand houden, vind jullie allemaal schatten, maar dat scheelt toch wel met het er mee bezig zijn. De meiden die zwanger zijn, heel erg gefeliciteerd, geniet ervan! En voor de rest, veel klus, wacht en test succes! En voor de liefhebbers, een dikke knuff.
En ik ben ook weer ongi geworden. Op naar ronde 5. En ik had nog wel zo het gevoel dat het dit keer echt raak was. Ik voelde het gewoon. Wat een kl*tez**i!
Ik dus nu naar september. Lekker klussen in de vakantie. Alle zwangeren: Gefeliciteerd en geniet ervan. En alle klussers: succes. En alle ongi: Het gaat allemaal vast goed komen.
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essie & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas & yolandabenny & Mamafaye 02: Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Hster 03: Dimmel & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje & Djam 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Linda & bloempje79 05: mark en maria & Kellox & Lovelymirrie & Nikitje 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & Anna28 & enomis & Leentie & Diddl & Steen & Barbeestenboel & Mammieloves & Noukie 07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 & oOMissCOo & Marian26 & Meisje78 & Blondie & paycootje & 4catsandagirl 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & MissyZuilen & Shartje & isabeau & Gertje 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & & Yvetje1982 & lauwtje & valhalla & Essie downunder & Heidimaus 11: Lafo & Boogschutter78 & Claudia21 & Hansje & Erannick 12: Suzy28 & MarielleB & Kareltje & Beastie & vlinder79 & Luna73 & Pixieprincess 13: Marieke15 & Pluys & Melanietje & CynthiaB & Wies31 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & amy82 & Tezz & Sabien99 15: Wieffie & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko & Renate2511 16: Jessejaime & Floddertje & Go4baby & Kolibri 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 & newstepinlife & Visje83 & Kim85 & Dayenne & Lovelylonnes 18: Danjo & Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi & Fairy Tale & Maudi 20: Pluisje79 & Mari & miss butterfly & Sssassskia & Juulsrulez & Lola1982 & Pearl29 & Elpee 21: Afina80 & Britt28 & Twister & Miepie80 & marieke21 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 & HoopGeluk & Lot23 & Enise & Zoe1976 & Dolphin & Sam8 23: mamajanneke & Fenne1985 & Cassanie & Sann & Heidi77 & Bahar 24: marieke1610 & Karine & Jo13 & weethetwel & Lautje24 & tirtilisko & 8samantha8 25: Bianca75 & LadyZorra & Katsas & Nicootje & Blondsteenbokje & Roshi & Silvana81 26: martjemar & Jale & Derona & Moedergans & Yuntje & guusje30 & Daantje86 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel & Gerda1975 & Bianca24 & Brenda1976 & Ice & Bloempje55 28: Jent & Loesje77 & Hster & Fl3xgirl & Manon F & Demi123 29: Susanbenjamins & Symoen & butterfly1 & Nikkie80 & Fiona23 30: Taby & Nina1983 & Nouky & Essiee & Mone & Jammeke & Lies & Visjes & Anabella 31: Anastasia & Mickey06 & Dani86 & Linda81 & ienieminie & SheDevil & Anna28 & Nikkie80 & Jendo & Yolandabenny & Josien & Nathalievonck 215 passagiers voor de extra large ROZE BUS 131 ongi.... 33 zwanger.... 9 negatieve test... 2 twijfel....2 mk.... 7 onbekend Testmarathon 30 augustus 1. Ice ZWANGER!! 2. Rebbel ZWANGER!! 3. Susanbenjamins ongi 4. Katsas ZWANGER!! 5. Bianca24 neg 6. Moedergans ZWANGER!! 7. Symoen 8. Butterfly1 ongi 9. Hster 10. Fl3xgirl neg 11. Anastasia ZWANGER! 12. Manon F ongi 13. Jammeke 14. Daantje86 15. Lies 16. Jent ongi
heey iedereen die ongi zijn geworden succes met de volgende ronde hoop dat je daar meer geluk hebt en zwangere hartelijk gefeliciteerd groetjes samantha
Goedemorgen! Ik heb een dilemma, misschien kunnen jullie zeggen wat jullie ervan vinden. Wij zijn nu ruim een jaar bezig met kinderen, tot op heden niet gelukt! Zeeer onregelmatige cyclus (zondag weer ongi geworden na 41 dagen) Man lief wil de medische molen in om te kijken waar het aan ligt. Ik wil dat niet. Ik wil voor pleegkinderen gaan, ik werk zelf in de jeugdzorg en zie veel kinderen met een beperking. OUders zijn vaak op die niet natuurlijke manier zwanger geraakt. Daarnaast heb ik de ziekte van Crohn. Het kan verergeren tijdens een zwangerschap en daarna dus zo blijven, het kan ook zijn dat ik er na een zwangerschap minder last van heb. Risico dus! Daarnaast ben ik onlangs 10 kilo afgevallen, maar heb nog 20 kilo overgewicht, dus als ik ook nog zwanger zou raken is dat niet bevorderlijk voor mijn lichaam en vooral mijn darmen! Ik heb de overtuiging dat als het allemaal goed zou gaan, het in een jaar wel een keer raak zou zijn geweest. Nu dat niet zo is denk ik dat dat niet voor niets zo is! Wat vinden jullie?
goedemorgen dames gister avond heeft het dan toch door gezet dus ik mag rood..........mijn nieuwe nod is dan 23 september veel succes iedereen! XXX
Britt28, Een kennisje van mij is ook zwanger geraakt met de ziekte van crohn, ze zijn eerst heel lang bezig geweest want het wou niet lukken. Ze hebben hun er toen bij neer gelegd en kort daarna is ze zwanger geraakt. Nu ze zwanger is ( al 7 maanden )heeft ze helemaal geen klachten meer. het is niet zo dat iedereen die in de medische molen terecht komt een ziek kindje krijgt hoor. Het is natuurlijk altijd de vraag wat er aan de hand is. S6...ik hoop dat je hier iets mee kunt Bij sommige stellen is het een kleinigheid bij anderen niet, wat wel belangrijk is dat je goed met elkaar overlegd waneer je ermee stopt ( waar je de grens legd )
Ik zou alles eens goed tegen elkaar overwegen. Wat is goed voor jullie allebei en wat zijn de voor en nadelen ervan. Praat veel met elkaar. Internet is daarbij ook een goed iets. Veel opzoeken, misschien kom je op ideeen waar je nooit eerder aan hebt gedacht. Een HA kan ook geen kwaad om mee te praten, die kan je vast meer medische gegevens vertellen. Heel veel succes toegewenst !
Dank jullie wel! We kunnen er gelukkig goed over praten, we zijn dan ook druk om te kijken waar onze meningen en gevoelens elkaar ontmoeten! nogmaals dank!
Bah, vandaag weer meiden ongi Jammer dikke knuff en hopenlyk meer suc6 in september! Zag dat er wel een goede score is by de testmarathon van de 30ste.......en het is nog niet eens de 30ste geeft nog wat hoop zo voor het eind van de maand, duim voor jullie!
Hello ladies, Gefeliciteerd voor de zwangere dames! geniet ervan meiden! Ik mag in het rood (ipv geel) ben tijdens mijn vakantie ongie geworden... op naar de volgende ronde voor mij...