hoi dames.. Nog steeds niets te bekennen hierzo..heb niet ff een tampontest gedaan, maar niets! ben heel erg benieuwd nu, word wel erg spannend zo, heb ook niets geen krampen ofzo.. liefs Bianca
Hoi ,gister na sex wat rozig slijm. Maar alles lijkt nu weg te zijn.heb express de hele ochtend afgewacht,wel heel spannend om naar de wc te gaan... Ik heb wel een rare buik maar als ik ongi moet worden heb ik dat nooit. Al met al erg spannend,als de duivels wegblijven test ik donderdag... Groetjes een zenuwachtige Linda
hahaha ja wil ik ook doen, maar de testen zijn er nog niet, zouden vandaag binnen zijn, maar heb eerder gister nog getest en die was nega, zou het nu al dan wel posi kunnen zijn? liefs Bianca(ook erg zenuwachtig) 8)
Goede morgen dames, Ik ben gisteren terug gekomen van nog een lekker weekje zon in Italie. En wat zie ik: heel veel rood, maar gelukkig ook veel roze erbij! Ik heb niet alles terug gelezen Ik zelf had gisteren (dag 25) licht bruin verlies, maar nu niets meer... Ook nog geen ongi krampen, terwijl die bij mij altijd al een paar dagen van te voren beginnen... Nog even geduld dus maar, mag van mezelf niet testen voor de 30e. banner telde niet door? aangepast
hih herken emzelf in je ben nu 3 dagen overtijd en gisteren nagetief getest maar ongi bijft uit dus blijf je hopen haha
Ik denk ook dat jullie samen eruit moeten zien te komen waar jullie grens ligt. Ik kan me wel goed in je verplaatsen omdat ik zelf CU heb. Wij hebben lang in twijfel gezeten of we wel of niet aan kinderen wilden beginnen. Ook wij hebben altijd gezegd als we geen kinderen kunnen krijgen zouden we pleegkinderen willen helpen. Gebruik je momenteel nog veel medicijnen om de Crohn rustig te houden of heb je last van een opvlamming? Ik heb nl. begrepen dat de kans op een zwangerschap minder is als je lichaam tegen de ziekte moet vechten. Je kunt ook veel info vinden op www.crohnsite.be Hier zit ook een goed forum aan gekoppeld. Misschien een goede tip als je het nog niet gevonden had. Heel veel sterkte!
Hai.Nu echt de hele dag al niks meer. Wel echt een zeurderig gevoel... Het blijft dus nog erg spannend hier. Ik hou jullie op de hoogte! Groetjes linda
Ik hoop dat ik het ben! Na mijn bruin verlies van gisteren net toch nog even tampon test gedaan: nog niets! O ik hoop het zo...
Hoi dames, Ik heb vanmorgen getest (kruidvat) maar was helaas negatief. Ik weet dat het veel te vroeg was maar goed moest gewoon even. Ga er nu dus maar vanuit dat ik aankomende donderdag gewoon ongi ga worden en dat we naar de volgende ronde moeten. HELAAS! Liefs essiee
@HSter Spannend! @Linda1980, niet ongi worden hoor dat is niet afgesproken. Meiden die ongi zijn geworden Balen en succes in de volgende ronde. Liefs essiee
Voor de ongimeiden: balen! Hopen dat het de volgende ronde raak mag zijn! Voor de zwangeren (en dt zijn er best wel wat , mar toch nog altijd te weinig..) proficiat! Geniet er lekker van! Hier nog niks te bekennen.....Gisteren wel misselijk geweest, vreetaanvallen (maar dat is vrij normaal voor mij haha) en krampjes onderin......spannend!
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essie & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas & yolandabenny & Mamafaye 02: Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Hster 03: Dimmel & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje & Djam 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Linda & bloempje79 05: mark en maria & Kellox & Lovelymirrie & Nikitje 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & Anna28 & enomis & Leentie & Diddl & Steen & Barbeestenboel & Mammieloves & Noukie 07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 & oOMissCOo & Marian26 & Meisje78 & Blondie & paycootje & 4catsandagirl 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & MissyZuilen & Shartje & isabeau & Gertje 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & & Yvetje1982 & lauwtje & valhalla & Essie downunder & Heidimaus 11: Lafo & Boogschutter78 & Claudia21 & Hansje & Erannick 12: Suzy28 & MarielleB & Kareltje & Beastie & vlinder79 & Luna73 & Pixieprincess 13: Marieke15 & Pluys & Melanietje & CynthiaB & Wies31 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & amy82 & Tezz & Sabien99 15: Wieffie & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko & Renate2511 16: Jessejaime & Floddertje & Go4baby & Kolibri 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 & newstepinlife & Visje83 & Kim85 & Dayenne & Lovelylonnes 18: Danjo & Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi & Fairy Tale & Maudi 20: Pluisje79 & Mari & miss butterfly & Sssassskia & Juulsrulez & Lola1982 & Pearl29 & Elpee 21: Afina80 & Britt28 & Twister & Miepie80 & marieke21 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 & HoopGeluk & Lot23 & Enise & Zoe1976 & Dolphin & Sam8 23: mamajanneke & Fenne1985 & Cassanie & Sann & Heidi77 & Bahar 24: marieke1610 & Karine & Jo13 & weethetwel & Lautje24 & tirtilisko & 8samantha8 25: Bianca75 & LadyZorra & Katsas & Nicootje & Blondsteenbokje & Roshi & Silvana81 26: martjemar & Jale & Derona & Moedergans & Yuntje & guusje30 & Daantje86 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel & Gerda1975 & Bianca24 & Brenda1976 & Ice & Bloempje55 28: Jent & Loesje77 & Hster & Fl3xgirl & Manon F & Demi123 29: Susanbenjamins & Symoen & butterfly1 & Nikkie80 & Fiona23 30: Taby & Nina1983 & Nouky & Essiee & Mone & Jammeke & Lies & Visjes & Anabella 31: Anastasia & Mickey06 & Dani86 & Linda81 & ienieminie & SheDevil & Anna28 & Nikkie80 & Jendo & Yolandabenny & Josien & Nathalievonck 215 passagiers voor de extra large ROZE BUS 134 ongi.... 33 zwanger.... 10 negatieve test... 2 twijfel....2 mk.... 8 onbekend Testmarathon 30 augustus 1. Ice ZWANGER!! 2. Rebbel ZWANGER!! 3. Susanbenjamins ongi 4. Katsas ZWANGER!! 5. Bianca24 neg 6. Moedergans ZWANGER!! 7. Symoen 8. Butterfly1 ongi 9. Hster 10. Fl3xgirl neg 11. Anastasia ZWANGER! 12. Manon F ongi 13. Jammeke 14. Daantje86 ongi 15. Lies 16. Jent ongi
zo juist een testje gewaagd: helaas negatief. Was een test van deze site dus had 4 dagen voor NOD al positief kunnen zijn... ben toch bang dat het bruinverlies van gisteren geen goede voorbode is geweest. Hoewel: vandaag nog steeds niets