Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essie & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas & yolandabenny & Mamafaye 02: Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Hster 03: Dimmel & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje & Djam 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Linda & bloempje79 05: mark en maria & Kellox & Lovelymirrie & Nikitje 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & Anna28 & enomis & Leentie & Diddl & Steen & Barbeestenboel & Mammieloves & Noukie 07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 & oOMissCOo & Marian26 & Meisje78 & Blondie & paycootje & 4catsandagirl 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & MissyZuilen & Shartje & isabeau & Gertje 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & & Yvetje1982 & lauwtje & valhalla & Essie downunder & Heidimaus 11: Lafo & Boogschutter78 & Claudia21 & Hansje & Erannick 12: Suzy28 & MarielleB & Kareltje & Beastie & vlinder79 & Luna73 & Pixieprincess 13: Marieke15 & Pluys & Melanietje & CynthiaB & Wies31 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & amy82 & Tezz & Sabien99 15: Wieffie & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko & Renate2511 16: Jessejaime & Floddertje & Go4baby & Kolibri 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 & newstepinlife & Visje83 & Kim85 & Dayenne & Lovelylonnes 18: Danjo & Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi & Fairy Tale & Maudi 20: Pluisje79 & Mari & miss butterfly & Sssassskia & Juulsrulez & Lola1982 & Pearl29 & Elpee 21: Afina80 & Britt28 & Twister & Miepie80 & marieke21 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 & HoopGeluk & Lot23 & Enise & Zoe1976 & Dolphin & Sam8 23: mamajanneke & Fenne1985 & Cassanie & Sann & Heidi77 & Bahar 24: marieke1610 & Karine & Jo13 & weethetwel & Lautje24 & tirtilisko & 8samantha8 25: Bianca75 & LadyZorra & Katsas & Nicootje & Blondsteenbokje & Roshi & Silvana81 26: martjemar & Jale & Derona & Moedergans & Yuntje & guusje30 & Daantje86 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel & Gerda1975 & Bianca24 & Brenda1976 & Ice & Bloempje55 28: Jent & Loesje77 & Hster & Fl3xgirl & Manon F & Demi123 29: Susanbenjamins & Symoen & butterfly1 & Nikkie80 & Fiona23 30: Taby & Nina1983 & Nouky & Essiee & Mone & Jammeke & Lies & Visjes & Anabella 31: Anastasia & Mickey06 & Dani86 & Linda81 & ienieminie & SheDevil & Anna28 & Nikkie80 & Jendo & Yolandabenny & Josien & Nathalievonck 215 passagiers voor de extra large ROZE BUS 136 ongi.... 33 zwanger.... 11 negatieve test... 2 twijfel....2 mk.... 8 onbekend Testmarathon 30 augustus 1. Ice ZWANGER!! 2. Rebbel ZWANGER!! 3. Susanbenjamins ongi 4. Katsas ZWANGER!! 5. Bianca24 neg 6. Moedergans ZWANGER!! 7. Symoen ongi 8. Butterfly1 ongi 9. Hster neg 10. Fl3xgirl neg 11. Anastasia ZWANGER! 12. Manon F ongi 13. Jammeke 14. Daantje86 ongi 15. Lies 16. Jent ongi @ Hster duim voor je dat die nog posi wordt!
Dikke knuf voor de dames die ongi zijn geworden, veel succes in de volgende ronde! Nog een paar dagen te gaan he, kom op met dat roze, ik wil min. 40 roze zien !
Anastacia gefeliciteerd, heb jj jezelf ook op de septemberlijst gezet? Zie daar ook een anastacia op staan?
Bedankt voor je HCGtjes! VANG VANG VANG! Het ene moment denk ik ja ik voel dat ik zwanger ben! Het andere moment denk ik het zal wel weer niet. TWIJFEL! Maar goed ik mag van mijzelf zeker niet eerder testen. Ik ben benieuwd of ik lang kan wachten na mijn NOD. Voor alle zwangeren: GEFELICITEERD! Voor iedereen die deze keer weer pech had.. Succes (en ook veel plezier toch weer) met klussen
He meiden, ik snap het niet meer, ik dacht dat ik echt ongi was geworden, maar gister alleen wat licht bloedverlies echt bijna niets en vandaag helemaal niets. Ik snap het niet meer. Heeft iemand misschien een verklaring hiervoor?Vandaag zou mijn nod zijn als ik van mijn langste cyclus uitga. xxx Joyce
@jent: misschien toch nog innesteling? Maar als dat het toch nog is, dan kun je pas over een week of zo testen...afwachten dan dus toch maar weer.....
heey hoi Ben nog steeds niet ongie..spannend man.. Sta tussen twee zwangere dames in op de lijst, dus moet goed zitten hahaha .. Moet veel werken van de week, hopen dat de dwang weg blijft om te testen..het is toch beter om een week te wachten met testen.. liefs Bianca
@bianca: wat zal jij zenuwachtig zijn zeg! Hopen maar dat de zenuwen niet de reden zijn dat de ongie weg blijft....spannend! Heel veel succes met wachten! En dat je maar flink roze mag worden!
nou ben er eigelijk weinig mee bezig geweest van de maand..heb lekker vakantie gehad en in de vakantie veel geklust, heb denk ik de innesteling gevoeld...was ik heel zeker van toen, en nu dat ik overtijd ben..ja dan ga je wel ff nadenken hé..! maar ben blij dat ik veel moet werken..zogauw ik thuis ben, moet ik er steeds aan denken en das niet echt relaxed hahahah Zal zo eens op bed gaan, moet er morgen weer optijd uit>>>werken! liefs Bianca
Hoi allemaal,Gaat goed hier! Temp blijft hoog,niks geen roze meer gezien anderhalve dag al niet. Mijn rare buik lijkt weer ietsje normaler. Ben deze keer echt zenuwachtig... Dames die ongi geworden zijn: jammer meiden volgende ronde meer succes toegewenst! Groetjes Linda Oja Bianca zullen wij samen roze worden? HAHAHAHA
Voor de testers...spannend meiden ...zet m op...en think pink ! voor de wachters....*zucht*....wachten is niks aan!....denk aan jullie...en hoop dat jullie binnenkort een super vette test in handen hebben! voor de meiden die vannacht of vandaag ongi geworden zijn.....onwijs balen meiden ..knuffieeeeeeeeeeeeeee ...