mooi zo, toch weer 2 zwangeren erbij, gaat de maand toch nog wel mooi eindigen... het ging in het begin niet zo heel snel, maar nu toch nog mooi roze die lijst. hopelijk gaat september ook zo goed.... verder gewoon even een bannercheckje...
klinkt heel mooi maar als je het uitrekend is maar 0,17 % van de dames zwanger.. klinkt een beetje pessimistisch, maar goed.. was ik even benieuwd naar..
Jent en Jendo, GEFELICITEERD! Geniet ervan! Dolphin, jij bent wel erg pessimistisch hoor, 17%...1 op de 6 ongeveer dus.
@Jent en Jendo: LEKKER ROZE, GEFELICITEERD!!! Geniet er lekker van dames! Jullie hebben de maand nog van een mooi roze staartje voorzien... Wie volgt er nog......?
wow meiden dit is een vruchtbare maand gefeliciteerd meiden! balen voor de meiden die ongi zijn geworden!
@POOH of andere LIJST BEHEERDERS: Waarom halen jullie de resultaten van de test marathons al zo snel weg? Ik vind het zo leuk om die te bekijken... Om te zien wat het uiteindelijke resultaat is... Of ben ik nu een sentimenteel watje...
zo ben er 2 dagen niet zoveel op geweest en het is een babyboem! wat een hoop rose is erbij gekomen zo moet het dit is een goed voorbeeld voor september ik ga me best doen kon gisteren eindelijk weer klussen me ongi was weg en we gaan er weer voor!
ow kijk eens wat een zwangere meiden erbij..allemaal van harte gefeliciteerd en geniet er van... Ikzelf heb vanmorgen weer getest , maar verdorie nog steeds negatief....WIE O WIE heeft ook pas na een aantal dg positief getest..hahaha beur mij een beetje op...zit ff in een dipje...
Ik ben blij dat ik mijn bedrage heb kunnen leveren aan de roze augustus staart... Net de vk gebeld en 26 september 1e echo. Dan trouwt mijn zus 2 dagen later dus misschien vertellen we het wel op de 27! extra leuk voor mijn ouders
@bianca24.. bij mijneerste teste ik pas na 3 weken overtijd positief en bij de 2e pas na 2 weken.. nu bij de derde al voor NOD dus t kan nog alle kanten op hoor.. het kan echt.. ik ga voor je duimen meid.....
okeey..heb ik nog een beetje hoop..hahaha ...weet je...komt omdat je nu al zolang overtijd bent..als je dan alsnog ong. word is dat een dikke tegenvaller..hoop het niet! heel lief dat je gereageert hebt....wie nog meer? liefs Bianca
Ten eerste alle zwangere GEFELICITEERD! Binanca ik zal voor je duimen dat je toch een positieve test krijgt. Kan toch niet meer voor mezelf duimen deze maand (heeft geen zin meer) dus zalik het voor jou doen.duimduimduimduimduimduidmduimduimduimduimduimduimduim............. Dat moet toch wel helpen denk ik. Dani86 ontzettend gefeliciteerd met jullie nieuwe huis en knap van je dat je al zoveel bent afgevallen. Liefs essiee