Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essiee & Sab85 & Mickey06 02: Jelske1978 & Nikita23 & Jendo & Hster & Yuntje & Kellox 03: Dimmel? & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou 04: Mss & oOMissCOo & Nina1983 & Jes1 & Mandarijn 05: mark en maria & Blondie 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & Beastie 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & CynthiaB & Wies31 & Yvetje1982 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 12: Go4baby & Suzy28 & MarielleB 13: Lot23 14: Tijgertje23 & Maria79 15: Wieffie & Shartje & Stef & Julita 16: Jessejaime 17: Droom 18: 19: 20: Pluisje79 & Melanietje 21: Afina80 22: 23: mamajanneke & Maudi 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: 67 passagiers voor de extra large ROZE BUS ongi.... zwanger.... negatief... twijfel.... Testmarathon 1 augustus 1. Droppie123 2. Essiee 3. Nikita23 4. Kellox 5. sab85 Testmarathon 5 augustus 1. Mandarijn 2. Diana81 3. Jeldou Testmarathon 10 augustus 1. Claire 2. Beastie 3. Adriana1982 4. Ilona21 5. Roxanne 6. mss Ace 7. Wies31 8. Silvana81 9. oOMissCOo Testmarathon 15 augustus 1. Stef 2. Tijgertje23 3. Maria79 Testmarathon 20 augustus 1. Shartje 2. Jessejaime 3. Droom Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 @Anna28 heb je er bij gezet, @MarielleB jij staat er ook bij.
Goedemiddag, ik kom me ook weer ff melden voor vandaag, geen schokkende dingen gebeurd Zo ff eten koken en hopen dat het mooie weer van dit moment blijft. ff me banner checken of het al klustijd is Alhoewel mijn zin om te klussen erg omhoog gaat richting m'n eisprong, erg he Zal niet de enige zijn.......
hoi dames, kom me ook nog s melden vandaag na het lange lekkere genieten van het mooie weer! @lafo, je bent idd niet de enige, precies of we er om doen om rond mijn eisprong veel te klussen, maar dan heb ik ook altijd het meeste zin eigenlijk het begint wel te komen bij mij maar nog geen ei te bespeuren in de verste verte niet...ik denk nog een dag of 8 wachten hier ik ga me lekker douchen hier want heb zowat de hele dag liggen zweten in de zon...zaaalig gewoon, daar kan ik zo van genieten en zo een lekker masker op mijn haar en gezicht en kan er terug tegenaan tegen dat mijn ventje thuiskomt van zn werk liefs claire
Hoi Claire, Dacht wel dat ik niet de enige zou zijn Leuk om weer wat van je te lezen, je zit niet zoveel op het forum op het moment zeker? Op dit moment bespeur ik bijmezelf dat ik ook wat minder op het forum zit als de eerste weken zeker tegen NOD tijd dan ben ik hier niet weg te slaan. Al die z.g. symptomen Ga lekker douchen, mijn mannetje is ook nog niet thuis........ liefs
Lieverds ik kom jullie even een dikke knuffel geven en wat hcgtjes strooien! Mis jullie nog steeds! ************************** ************************* **************************
Ik heb er wat gevangen Pooh. Nu maar hopen dat het genoeg is om deze ronde een positieve test te krijgen. Verder alles goed met je? Hier gaat alles volgens schema, gister een positieve ovulatietest gehad. En volgens mij vannacht mijn ei al gehad had namelijk buikpijn toen ik geen slapen en vandaag nauwelijks meer iets van gevoeld. Dus klus periode is voorbij.
Iets te snel weggedrukt. Vervolg, niet dat we nu stoppen met klussen hoorr is veel te leuk. hahaaha. Nog 1 dag werken morgen en dan heb ik lekker vakantie! Joepie! Liefs essiee
ik ga zo ook maar eens lekker douchen, mannetje is naar fysio en gaat vanavond op de koffie bij een vriend. dus ik ga mezelf lekker verwennen(maskertje etc) zo tot een uur of 8 en daarna ff een potje poolen met een goeie vriend van me. ff lekker ontspannen en de gedachten ergens anders bij
@pooh, wat lief van je dat je nog aan ons denkt hoe gaat het met je meisje? @lafo, ik zit hier idd niet zo heel vaak maar ik lees wel mee hoor als het mooi weer is ben ik steevast buiten te vinden als ik niet moet werken (zoals vandaag het geval) en ja, tegen mijn NOD aan zit ik hier weer elk uur van de dag, vanaf als ik kan zodat ik de stressy momenten kan luchten... ga ook lekker genieten van een douche
Moet zo gaan werken, heb er echt totaal geen zin in. Moet van 22.45 tot 7.15. Ben nu al moe, hoe kom ik ooit die nacht door?
Alles gata goed hier. Alleen heel erg moe en wat humeurig. Mja we zijn hier heel de bovenverdieping ana het verbouwen, dus daar wordt je ook wel moe van Maar ik neem echt op tijd rust. Duim echt voor je dat deze maand jou maand wordt! Liefs en een dikke knuffel Pooh
@pooh, gelukkig heb je nog niet te veel kwaaltjes en ja, dat humeur, daar heb ik ook last van en ben niet eens zwanger neem zeker op tijd je rust meisje en komt allemaal goed, laat je op tijd maar eens verwennen door je ventje ook ik zie net ook dat je een dag voor mijn nod een afspraak hebt bij de vk het zou toch een topdag moeten worden dan hé dikke knuf terug van mij schat
Lafo, dank je wel voor je welkom! Zet mijn NOD maar op 3 augustus en ik doe mee met de testmarathon op 10 augustus. Dank je wel! Zo, nu lekker naar bedje toe, niet meteen slapen natuurlijk . Weltrusten allemaal!
Welterusten allemaal..... Ik vind het zo ontzettend spannend deze tijd. ik hoop dat het snel raak is voor ons allemaal. Ook vind ik het erg fijn om deze spannende periode met jullie, meiden met dezelfde hartenwens, te delen. Hopend op ons wondertje.... Dit wilde ik gewoon effe kwijt. ...en pooh fijn dat je ons soms even komt bezoeken. Jouw opbeurende berichtjes en hcg-tjes zijn zeer zeker welkom. liefs Shar
Goedmorgen... ik kom me hier melden. Mijn NOD staat in de agenda voor 16 augustus. Dit wordt mijn zesde ronde, gisteren met manlief besproken dat ik deze ronde aan de ovulatietesten ga. Ik ga me straks dus verdiepen in dat topic. Wie weet hebben we op die manier meer geluk!
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essiee & Sab85 & Mickey06 02: Jelske1978 & Nikita23 & Jendo & Hster & Yuntje & Kellox 03: Dimmel? & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje 04: Mss & oOMissCOo & Nina1983 & Jes1 & Mandarijn 05: mark en maria & Blondie 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & Beastie 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & CynthiaB & Wies31 & Yvetje1982 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 12: Go4baby & Suzy28 & MarielleB 13: Lot23 14: Tijgertje23 & Maria79 15: Wieffie & Shartje & Stef & Julita 16: Jessejaime & Floddertje 17: Droom & Bregt 18: 19: 20: Pluisje79 & Melanietje 21: Afina80 22: 23: mamajanneke & Maudi 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: 70 passagiers voor de extra large ROZE BUS ongi.... zwanger.... negatief... twijfel.... Testmarathon 1 augustus 1. Droppie123 2. Essiee 3. Nikita23 4. Kellox 5. sab85 Testmarathon 5 augustus 1. Mandarijn 2. Diana81 3. Jeldou Testmarathon 10 augustus 1. Claire 2. Beastie 3. Adriana1982 4. Ilona21 5. Roxanne 6. mss Ace 7. Wies31 8. Silvana81 9. oOMissCOo 10.Groentje Testmarathon 15 augustus 1. Stef 2. Tijgertje23 3. Maria79 Testmarathon 20 augustus 1. Shartje 2. Jessejaime 3. Droom Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 @Groentje je staat er bij! @Floddetje jij staat er ook bij. Jammer dat de er zijn, knuffel @Bregt, ook jij staat er bij en voor jouw ook een knuffel!