Thanks! En bedankt voor de knuf! We gaan 't gewoon in de zesde ronde proberen. M'n vriend heeft me gisteren een heel lief hart onder de riem gestoken (zie bij "Zwanger worden" de toptic "de oneindige wijsheid van mijn lief"). Ik heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt!
Vorig jaar zat ik ook in dit topic, alleen dan natuurlijk 2006 in plaats van 2007, Bij mij was het positief en ik heb een prachtige dochter hier nu in de box liggen. Dames ik duim voor jullie,
Hallo dames, Wat wordt die bus al vol, dat was niet de bedoeling! Nou maar hopen dat hij helemaal roze wordt. Volgens mijn banner vandaag mijn ei, maar dat klopt niet. Vanochtend nog geen positieve ov test en ook nog geen lichamelijke tekenen van een eisprong. Als ik mijn ei gevonden heb, pas ik hem aan. (Natuurlijk wel voor de zekerheid al weer druk aan het klussen..)
Floddertje, ik heb het stukje gelezen, wat lief! Dat steekt inderdaad een hart onder de riem! Bosi, dat geeft de burger moed!
Overigens heb ik deze maand voor de zekerheid ovutesten gehaald, eergisteravond laat en gister de hele dag positief getest, en vandaag meende ik mijn eisprong te hebben gevoeld. Ik heb deze testen alleen even gehaald om te checken of ik uberhaupt een beetje een normale cyclus heb, en als ik naar mijn banner kijk heb ik volgens mij een supercyclus! Ik ben dus best blij!
Oh floddertje wat heb jij een schat van een vent thuis zeg! Bossie dat geeft zeker de burger moet, geniet van je kleine meid! Nikita Fijn dat alles een beetje normaal gaat, en je geen superlange cyclussen hebt! Hster klusse en hopelijk komt het deze maand allemaal goed voor ons!
bosi wat lief dat je aan ons denkt en dat geeft zeker moed! alle dames wens ik veel klusplezier en veel geduld op de wachtbank, ik ga vanavond op vakantie voor 2 weken en hoop als ik terug kom dat er al wat roze dames tussen zitten.....
Zo echt wel! We kunnen maar even weg vanwege eigen bedrijf maar oei wat is het hard nodig! Hoop dat het nu eens echt zomer weer wordt! Wil gewoon een weekje lekker in de zon (blijven in NL) en voor mn tentje hangen! Kampvuurtje maken en lekker boekjes lezen..... aggghhhhh
Niet om je jaloers te maken go4baby, maarre... ik kwam ook even melden dat ik de komende 2 weken niet op het forum zal zijn, omdat we zaterdagmorgen lekker op vakantie gaan. We gaan weg met de caravan, met nog 2 stellen meer, lekker kamperen in Nederland.
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essiee & Sab85 & Mickey06 02: Jelske1978 & Nikita23 & Jendo & Hster & Yuntje & Kellox 03: Dimmel? & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje 04: Mss & oOMissCOo & Nina1983 & Jes1 & Mandarijn 05: mark en maria & Blondie 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & Beastie 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & CynthiaB & Wies31 & Yvetje1982 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 12: Go4baby & Suzy28 & MarielleB 13: Lot23 14: Tijgertje23 & Maria79 15: Wieffie & Shartje & Stef & Julita & FunnyMe 16: Jessejaime & Floddertje 17: Droom & Bregt 18: 19: 20: Pluisje79 & Melanietje 21: Afina80 22: 23: mamajanneke & Maudi 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: 71 passagiers voor de extra large ROZE BUS ongi.... zwanger.... negatief... twijfel.... Testmarathon 1 augustus 1. Droppie123 2. Essiee 3. Nikita23 4. Kellox 5. sab85 Testmarathon 5 augustus 1. Mandarijn 2. Diana81 3. Jeldou Testmarathon 10 augustus 1. Claire 2. Beastie 3. Adriana1982 4. Ilona21 5. Roxanne 6. mss Ace 7. Wies31 8. Silvana81 9. oOMissCOo 10.Groentje Testmarathon 15 augustus 1. Stef 2. Tijgertje23 3. Maria79 Testmarathon 20 augustus 1. Shartje 2. Jessejaime 3. Droom Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 @FunnyMe je staat er bij!