Poeh, dat jullie dat nu al weten! Ik heb zelf in ieder geval nog geen idee. Zie ik tegen die tijd wel. Heb nog wel een test in huis liggen, altijd makkelijk.
gaat eigenlijk meer om het idee dat het heeeeeeeeeel spannend is en dat je met meerdere in dat zelfde schuitje zit...gevoel van kameraadschap maar dan annoniemer
en voor de testjunks onder ons (zoals mij ) die vaak niet kunnen wachten tot aan hun nod om te testen
Hoi meiden. Effe een vraagje... Zijn die ovu testen een beetje hanteerbaar, betrouwbaar en handig? Ik denk erover om ze eventueel aan te schaffen maar aan de andere kant ben ik er bang voor dat het me héél onzeker en onrustig maakt. Nog effe wachten of een must have? liefs Shar
ik gebruik ze deze maand voor het eerst, en volgens de test zit ik nu in mijn klusperiode. begrijp er nog niet zo heel veel van, ik ben vroeg begonnen met testen en toen waren de testen heel vaag, nu zijn ze vanaf woensdag duidelijk, denk dat mijn ei vandaag is geweest dus dan zou ik denk ik morgen weer een negatieve test moeten hebben en zo niet dan klussen we vrolijk verder.
welterusten allemaal, probeer te slapen maar ben erg onrustig.......weet niet waarom....... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
ja, herken het helemaal! ik was om 1u vannacht in bed gekropen en om 2 uur er terug uit, kon niet slapen! zit helemaal te malen in mijn hoofd volgens mij... en ook enorm onrustig, vond mijn draai niet in mijn bed nu zit ik hier alweer op van 8 uur kon me eens uitslapen
Heb vannacht ook onrustig geslapen, maar dat van mij komt o.a. door een mug en wat wijntjes van de vorige avond
Ik heb gelukkig goed geslapen. Net zo als altijd een keer het bed uit om te plassen. Even een vraagje! Gisteren had ik nog vruchtbaar slijm, nu niet meer. Was dan gisteren mijn eisprong of vandaag of toch al vrijdag? Ben benieuwd. Als het gisteren was hebben we goed optijd geklust!
Grappig, zo'n testmarathon. Ben benieuwd of je dan inderdaad wacht met testen tot die datum. Ik had vannacht bedacht dat als het voor mij deze ronde niet raak is, ik de volgende ronde ook gewoon hier kan blijven. De daarop volgende NOD zou nl. 30 augustus zijn.
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essiee & Sab85 & Mickey06 02: Jelske1978 & Nikita23 & Jendo & Yuntje & Kellox & Pendrag 03: Dimmel? & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje 04: Mss & oOMissCOo & Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Hster 05: mark en maria & Blondie 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 & enomis 07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & Beastie 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & CynthiaB & Wies31 & Yvetje1982 & lauwtje 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 & Essie downunder 12: Go4baby & Suzy28 & MarielleB 13: Lot23 & Marieke15 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud 15: Wieffie & Shartje & Stef & Julita & FunnyMe 16: Jessejaime & Floddertje 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 18: Danjo 19: naomi33 20: Pluisje79 & Melanietje 21: Afina80 22: Saar & WishfulDreaming 23: mamajanneke & Maudi 24: 25: 26: martjemar 27: 28: 29: 30: 31: 83 passagiers voor de extra large ROZE BUS ongi.... zwanger.... negatief... twijfel.... Testmarathon 1 augustus 1. Droppie123 2. Essiee 3. Nikita23 4. Kellox 5. sab85 Testmarathon 5 augustus 1. Mandarijn 2. Diana81 3. Jeldou Testmarathon 10 augustus 1. Claire 2. Beastie 3. Adriana1982 4. Ilona21 5. Roxanne 6. mss Ace 7. Wies31 8. Silvana81 9. oOMissCOo 10.Groentje 11. Hster Testmarathon 15 augustus 1. Stef 2. Tijgertje23 3. Maria79 Testmarathon 20 augustus 1. Shartje 2. Jessejaime 3. Droom 4. prissys Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar naomi33 je staat er bij. Jammer dat je ongi bent geworden. Dikke knuffel van mij!
Goedenmorgen allemaal! Iedereen die in augustus beland is: dit wordt onze maand! De bus is groot genoeg hoor!
veel te lang Nu totaal 2 jaar gestopt met de pil na 13 mnd zwanger met 10 weken mk nu alweer vanaf dec bezig