dat is idd wel heel lang heb je al onderzoeken achter de rug of zo? je bent blijkbaar wel vruchtbaar als je al een mk hebt gehad... sorry als ik zulke vragen stel hoor je hoeft niet te antwoorden als je dat niet wil
nee na mn mk wel alles onderzocht barmoeder eierstokken enz en dat zag er allemaal goed uit eitjes groeide ook goed en ja je zult denken zwanger geweest dan moet het toch goed komen zal mischien ook wel maar waarom moet het zolang duren ZUCHT als je vragen hebt stel ze gerust
dank je voor je antwoorden meisje ik was gewoon nieuwsgierig het duurt idd wel enorm lang en het kan frustrerend werken steeds het wachten, het hopen en de teleurstellingen, kan ik me goed inbeelden! en iedereen zijn eigen keuze natuurlijk wat die ermee doet en ik hoop dat je je ventje achter jou staan hebt en dat het dan gauw mag gaan lukken meid ik denk dat het echt een domper zou zijn als blijkt dat de eerste iui poging bijvb niet zou lukken, wat ik je niet toewens natuurlijk mss is het ook niet eens nodig om de MM in te gaan en ben je gewoon deze maand zwanger knuffel claire
hallo,ik heb vanochtend ongi geworden,kan iemand me in de lijst zetten? mijn nod zet ik op 15 augustus omdat ik nu al 2 keer een cyclus had van 24 dagen.
pffff heb ik weer, heb gisteren een vakantie geboekt ..ff eruit, ff niets..."mooi! denk je dan...nou..niet dus..we zitten met 8 mensen in een huisje..Gezellig toch? denk je dan...ja dat wel, vorig jaar ook en dat was heel gezellie.....maar in die week heb ik dus mijn ei !..daar heb ik dus ff niet aan gedacht...pffffff dat word heel crea klussen ( en stil hahahah) :-#
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essiee & Sab85 & Mickey06 02: Jelske1978 & Nikita23 & Jendo & Yuntje & Kellox & Pendrag 03: Dimmel? & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje 04: Mss & oOMissCOo & Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Hster 05: mark en maria & Blondie 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 & enomis 07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & Beastie 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & CynthiaB & Wies31 & Yvetje1982 & lauwtje 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 & Essie downunder 12: Go4baby & Suzy28 & MarielleB 13: Lot23 & Marieke15 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud 15: Wieffie & Shartje & Stef & Julita & FunnyMe & marina99 16: Jessejaime & Floddertje 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 18: Danjo 19: naomi33 20: Pluisje79 & Melanietje 21: Afina80 22: Saar & WishfulDreaming 23: mamajanneke & Maudi 24: 25: 26: martjemar 27: 28: 29: 30: 31: 84 passagiers voor de extra large ROZE BUS ongi.... zwanger.... negatief... twijfel.... Testmarathon 1 augustus 1. Droppie123 2. Essiee 3. Nikita23 4. Kellox 5. sab85 Testmarathon 5 augustus 1. Mandarijn 2. Diana81 3. Jeldou Testmarathon 10 augustus 1. Claire 2. Beastie 3. Adriana1982 4. Ilona21 5. Roxanne 6. mss Ace 7. Wies31 8. Silvana81 9. oOMissCOo 10.Groentje 11. Hster Testmarathon 15 augustus 1. Stef 2. Tijgertje23 3. Maria79 Testmarathon 20 augustus 1. Shartje 2. Jessejaime 3. Droom 4. prissys Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar marina99 je staat er bij! Danjo. Balen zeg dat het allemaal niet wil lukken. Hopelijk heeft de MM meer succes bij jou! Diaantje. Niet echt handig inderdaad. Maar is ook wel spannend om het dan toch zo te doen dat niemand iets hoort. En wie weet raak je dan zwanger, heb je later ook nog iets leuks te vertellen!
Danjo, ik wil je heel veel succes wensen en hopelijk kan je de afspraak toch nog afbellen als blijkt dat je zwanger bent deze ronde Diaantje, wel spannend vind ik, wie weet schiet je ventje wel raak dan van de spanning Hier had ik vandaag al een positieve ovutest dus ik verwacht mijn ei morgen al ik wacht nog ff om mijn banner aan te passen totdat ik zeker ben mijn LF is ook slechts 12 dagen maar ik blijf gewoon op de testmarathon van 10 augustus, dan kan ik zeker niet te vroeg testen hopelijk hou ik dat vol!
Goedenavond dames, Gelukkig ben ik niet de enige die nachtbraakt Ik wordt er zo gek van, nu is het weekend en maakt het niet zoveel uit, maar doordeweeks heb ik daar dus ook last van als ik moet werken..... Gelukkig heb ik kunnen uitslapen en ben vandaag tussen de buien door lekker gaan shoppen en biosje gepakt en lekker uit eten geweest. Het is nu ook heerlijk weer in het pittoreske Ridderkerk. Danjo succes meid, kop op, iedereen duimt voor je En Claire hopen op een normale nachtrust, kan je nagaan dit begint nu al en we zijn nieteens zwanger Soort van schijnzwanger ofzo Fijne avond allemaal
ja idd als er nou eens een goede reden zou zijn, zou ik het nog zo erg niet vinden vanavond maar eens goed klussen, mss bevordert dit mijn vermoeidheid zodat ik een nachtje goed doorslaap
Wat ik nou al tien keer wilde typen, maar iedere keer bounced het bericht na 10 zinnen Claire idd lekker klussen alleen hielp het bij mij gisteravond ook niet maar het is voor een goed doel want een belangrijke week komt eraan Toeval of niet eeuwen geleden heb ik een weekendjeweg gereserveerd precies aankomend weekend in m'n vruchtbaarste periode \/ Als dat geen goed voorteken is dan weet ik het niet meer, maar eh Claire volgens je pendels kan het weleens jouw maand worden....... [-o<
weet je wat me eigenlijk ook wakker houd iedere nacht....dat we nog steeds ons huis na 7 maanden in de verkoop nog steeds niet verkocht hebben en de tijd begint te dringen, in oktober de sleutel dus ook dubbele lasten
@Lafo: dubbele lasten is geen prettig vooruitzicht. Verhuizen naar je nieuwe huis wel lijkt me. Hier niet echt heel actief geklust afgelopen maand. Maar wij klussen als we zin hebben, niet omdat het van de kalender moet. Als het net zo lang duurt als de vorige keren (1 bbz en 1 fantastische baby) dan heb ik nog wel wat vervoersmiddelen te gaan voor ik mee kan.
Hallo allemaal, Ben vandaag echt verdrietig geweest. Mijn schoonzusje is in verwachting het was meteen raak. pas belde een vriendin van me dat ze van de 3de in verwachting was. Vind het super voor hun maar toch dacht ik waarom lukt het bijons nog niet. We vrijen zoveel ik weet het niet. martje