ik denk dat we ver uiteen wonen ik zoek een huis in zeeland, juist aan de grens met belgie eigenlijk... heb je een foto van je huis of een link? ben wel nieuwsgierig
@martjemar, ik snap het wat je bedoelt meid het is op den duur moeilijk om nog blij te zijn voor een ander als je het zelf zooo graag wil hoe erg het ook klinkt
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essiee & Sab85 & Mickey06 02: Jelske1978 & Nikita23 & Jendo & Yuntje & Kellox & Pendrag 03: Dimmel? & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje 04: Mss & oOMissCOo & Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Hster 05: mark en maria & Blondie 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 & enomis 07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & Beastie 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & CynthiaB & Wies31 & Yvetje1982 & lauwtje 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 & Essie downunder 12: Go4baby & Suzy28 & MarielleB 13: Lot23 & Marieke15 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud 15: Wieffie & Shartje & Stef & Julita & FunnyMe & marina99 16: Jessejaime & Floddertje 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 18: Danjo 19: naomi33 20: Pluisje79 & Melanietje & Mari 21: Afina80 22: Saar & WishfulDreaming 23: mamajanneke & Maudi 24: 25: 26: martjemar 27: 28: 29: 30: 31: 85 passagiers voor de extra large ROZE BUS ongi.... zwanger.... negatief... twijfel.... Testmarathon 1 augustus 1. Droppie123 2. Essiee 3. Nikita23 4. Kellox 5. sab85 Testmarathon 5 augustus 1. Mandarijn 2. Diana81 3. Jeldou Testmarathon 10 augustus 1. Claire 2. Beastie 3. Adriana1982 4. Ilona21 5. Roxanne 6. mss Ace 7. Wies31 8. Silvana81 9. oOMissCOo 10.Groentje 11. Hster Testmarathon 15 augustus 1. Stef 2. Tijgertje23 3. Maria79 Testmarathon 20 augustus 1. Shartje 2. Jessejaime 3. Droom 4. prissys Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar mari je staat er bij, hopelijk brengt deze ronde meer geluk Martjemar, cheer up meid, lees hier zoveel succesverhalen van mensen die toch ook zwanger raken en zelfs na vele jaren dus kop op
http://www.dimo.nl/item.asp?ProvincieSe ... 1&landid=1 Ik hoop dat als je dit aanklikt je me flatje kan zien Ben niet zo technisch
oei oei oei, toch een beetje veel te ver je woont daar wel heel mooi hoor, als je vergelijkt in wat voor een 'krot' wij nu wonen bah, ik wil hier weg we mogen natuurlijk niet overhaasten maar zijn toch druk op zoek dat is bij mij de reden waarom ik 's nachts wakker lig denk ik
Ja best wel mooi alleen niet voor kinderen Dus nu hebben we lekker een eensgezinswoning gekocht, huisje, boompje, beestje. Alleen als ons huis niet verkocht is in oktober blijven we hier wonen omdat volgens mijn man een leeg huis nog minder verkoopt en dat is best wel balen want ik wil zoooo graag verhuizen....
jaa, zeker, dat is gewoon zo zeker als jullie iets gekocht hebben volledig naar jullie zin, kijk je daar naar uit wij hebben nog niets gekocht, hebben enkel een huisje met tuintje op het oog en zou het dolgraag willen kopen! wat kan een dag toch lang duren hé als je niet moet wachten op je ei of je nod, is het op iets anders
Succes met een huisje zoeken meid, jouw droomhuis komt er wel Ik ga nu over tot de orde van de dag, moet nog strijken wassen bah M'n hondje vermaken, balletje weggooien, is ook een dagtaak hoor Slaap lekker allemaal, dat zeg ik nu wel maar zal dadelijk nog wel een paar keer op het forum komen, is zooooo verslavend
dank je meis ik heb een luie avond vandaag, heb gisteren al het werk gedaan strijkse en hou je nog een beetje rustig verder ik kom ook zeker nog langs want mijn laptop blijft aanstaan liefs claire
Ik met mijn laptop op schoot in de bank, mijn vriend met de laptop aan zijn bureautje erg hoor elk zijn ding, allebei verslaafd aan zijn eigen ding oh ja, als we maar overeen komen hé
Zo dat is luxe Claire, mijn mannetje zit liever tv te kijken, hij is niet zo van de computers, dat scheelt hebben we in iedergeval geen strijd, alhoewel hij wel zit af te vragen wat zo'n forum allemaal in houd. Soms zeg ik weleens wat maar het zijn toch vooral vrouwen dingen dit en een uitlaatklep voor mij anders zit ik heel de dag met hem over zwanger, babies etc te praten en moet eerlijk zeggen dat hij het wel prettig vindt dit forum hahaha