NOD augustus 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lisje86, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    kan ik goed geloven
    tot vorig jaar moesten we afspreken wie nou aan de pc ging zitten, daarom heb ik mezelf er ene aangeschaft, is nog zo makkelijk
    hij weet precies wat een forum is en is ook zo blij als ik dat het bestaat :)

ben je nu nog niet aan de strijk? :) ;)

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Erg he ben zo snel afgeleid ;) zeker als het rotklusjes zijn.

Iedere keer na een kledingstuk kijk ik ff of er nog nieuwe berichtjes zijn, hoezo verslavend :)

Mijn man zit me iedere keer een beetje vreemd aan te kijken :) vrouwen denkt ie, rare wezens ;)

3. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik kom hier nog even wat hcgtjes strooien voor jullie! ;)

Dames ik duim voor jullie allemaal! [-o<

Liefs Pooh

4. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    :) :) :) :) :) :)

ik wil gaan klussen! maar mijn vent heeft nog geen zin grrrr

heb vanmiddag mijn eitje gevoeld denk ik en het kan wel eens te laat zijn tegen dat de zwemmers bij de bestemming zijn :oops: :confused:

5. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    zeg meiden, ik sluit hier af en trek naar boven in de hoop dat ie volgt
    krijg het hier op mijn heupen van hem :oops:

welterusten of klus ze meiden

liefs
    claire

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Vang vang vang thanks Pooh ;)

Hoe voel je je eigenlijk, al een beetje misselijk :(

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Go for it Claire, gooi al je charmes in de strijd :)

Ga ook maar eens iets proberen vanavond, maar manlief is naar de sauna geweest en zal wel moe zijn :(

Welterusten allemaal

8. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Goede morgen allemaal.
    Lekker geslapen!
    En hebben jullie jullie mannen nog kunnen verleiden :D ?

Ik VANG even wat HCGtjes op. Hopelijk heeft het zin.

9. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Lafo gelukkig ben ik niet misselijk! :D Maar wel heeeeeeeeeeeeeel erg moe en soms wat humeurig, maar ik geniet natuurlijk van alle kwaaltjes! ;) Dames duim heeeeeeeeeel hard voor jullie! ;)

10. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    goeiemorgen ladies!

pooh, leuk om te lezen dat het je zo goed gaat meisje, nu moet je er echt van genieten en hopelijk hou je dit nog zo tot het einde aan; een kus voor je

gisterenavond is het hier toch nog gelukt ja om hem te verleiden, maar nog geen tempstijging, wel een klein dipje dus ik denk dat ik mijn eisprong vandaag zal krijgen (na mijn posi ovutest van gisteren)
    en dan kan ik mn banner 2 dagen eerder zetten, joepie!

lafo, hoe is het bij jou nog gegaan gisteren?

ik ga zo sporten

liefs
    claire

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hallo allemaal
    Ik heb vandaag mn eerste afspraak gemaakt bij de gyn dus spannend

12. Shartje

Shartje Actief lid

1 jul 2007
    483
    0
    0
    Goede morgen allemaal.

Marjolein, succes bj de gyn

liefs Shar

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik heb als me cyclus klopt 9 augustus me NOD dag.
    Mag ik dan mee in de bus?

Wie kan er allemaal pendelen? Want ik wil ook zó graag dat er voor mij gependeld word.. :D

14. Hster

Hster Actief lid

14 mei 2007
    481
    0
    0
    Amsterdam
    Goede morgen dames,

Moet even wat frustratie van mij af schrijven hoor:

Voor deze maand heb ik er niet zo veel vertrouwen meer in. Ik baal eigenlijk gewoon vreselijk. :cry: Sorry het wordt een lang verhaal:

Vrijdagochtend een duidelijke :D op mijn OV test. Vrijdagmiddag duidelijke eisprong pijntjes gevoeld. En zaterdag al een temp stijging. Alles keurig volgens het 'boekje'. Maar......

Woensdag voor het laatst geklust! ](*,)

Vriendje had donderdag migraine waardoor het er donderdag niet van is gekomen. Vrijdag was hij nog niet 100%, en mijn subtiele verleidingspogingen mochten niet baten. Omdat hij nog ziek was wilde niet expliciet zeggen dat het ‘nu of nooit’ was voor deze maand. Hij kon er immers ook niets aan doen. Maar baalde toen al behoorlijk.

Dus ik had al mijn zinnen gezet op zaterdag, wellicht wel al te laat maar ik dacht, het kan geen kwaad het toch nog even te proberen. De levensduur van een eitje kan volgens mij ook nog wel verschillen. Nu zijn we zaterdag de hele dag in de tuin bezig geweest en heeft vriendje in zijn eentje (!) een nieuw terras gelegd. Je begrijp het al: zaterdag avond doodmoe en gebroken.

Nu is het zo dat ik niet altijd tegen hem zeg als ik een pos. OV test heb. Wel weet hij waar we ongeveer zitten in de cyclus, en aangezien ik vrij regelmatig ben, weet hij ook wel waar we aan toe zijn. Dus hij zei zaterdagavond in bed: “we zouden vanavond eigenlijk wel moeten sexen toch?” dus ik uitgelegd dat het eigenlijk wel moest maar dat het ook eigenlijk al te laat was. Daar baalde hij weer van (en voelde zich schuldig voor de migraine). Toch nog een poging gewaagd. We hebben echt ons best gedaan maar waren alle twee gewoon te moe.

Kortom: het moment is weer voorbij, de kansen zijn niet optimaal benut, al het gedoe (temp, ovtesten) was weer een maand voor niets. Bah! Ik voel me echt enorm teleurgesteld. :cry:

Sorry, ik moest het even kwijt. Deze maand was extra belangrijk, aangezien we donderdag voor het eerst naar de gyn gaan. Ik had zo gehoopt dat we voor de MMM gewoon zwanger zouden zijn geworden.

We hebben samen zaterdag hier nog wel lang over doorgepraat. Zijn frustratie, mijn frustratie, onze frustratie dat het al zo lang niet lukken wil, etc. En er op uit gekomen dat we er nog steeds allebei achter staan en na het gesprek van donderdag wel weer verder zien.

Wel nog een vraag voor jullie dames of jullie dit herkennen:
    Mijn vriendje heeft soms het gevoel dat als het ‘moet’ hij soms daardoor minder zin in heeft, terwijl ik er daardoor juist meer zin in heb: lekkere sex én de kans op een kindje, terwijl hij dan soms het gevoel heeft dat hij alleen maar zijn zaad moet ‘donderen’ en het niet om het genieten gaat.

Nou, dat was een heel verhaal op de vroege morgen.
    Moest het even kwijt voordat ik aan het werk kon gaan.

X

15. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Hee Hster,
    Ik herken het wel ja. Dat hij het gevoel heeft dat het 'moet', en dat hij daardoor minder zin heeft. Maar dat ík er nu meer zin in heb kan ik niet zegggen. Het lijkt wel zo, maar dan voel ik me schuldig dat ik waarschijnlijk alleen maar wil vanwege de kinderwens.
    Beetje een dubbel gevoel eigenlijk.
    Als ik wat alcohol op heb gaat het vaak lekker spontaan, maar dat is dan weer slecht voor de eitjes en de zaadjes.

16. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    hster, ik herken de situatie van jou volledig in mijn verhaal! echt waar
    het is voor mij de laatste keer geweest dat ik ook maar iets los over mijn cyclus, gisterenavond ook zowat de laatste kans benut die we hadden, maar erg, hij kreeg hem niet eens overeind, het wou gewoon niet lukken omdat de druk voor hem veel te hoog lag
    hij wil het daarop niet steken terwijl ik maar al te goed weet dat het wel daaraan ligt
    het is uiteindelijk met veel moeite toch gelukt, maar vind dit helemaal niet leuk meer
    ik heb nu aangegeven aan hem dat ik niets meer kwijt wil tegenover hem over mijn cyclus omdat het voor hem toch natuurlijker zou zijn
    ik heb er zelf helemaal geen probleem mee dat het van te moeten is, integendeel, ik geniet er nog meer van dan anders
    wij hadden ook het laatst woensdag geklust en gisteren of vandaag mijn eisprong dus we hopen maar dat dit voldoende is geweest, alhoewel ik er mijn hoop niet helemaal durf op te vestigen

ik heb ook al gelezen dat, als een man niet geniet van de seks, er zowieso minder zaad meekomt of zo?
    nou ja, het is geen drama maar het is wel een beetje teleurstellend idd dat wij als vrouwen de moeite doen met tempen en testen en noem maar op, maar dat dit in feite door onze mannen geen zak scheelt of we dit nu doen of niet...

ik had het er gisteren enorm moeilijk mee dat het op die manier moest gebeuren
    dan heb ik liever dat het niet gebeurd en dat we gewoon de natuur zijn gang laten gaan

sommige mannen kunnen blijkbaar niet presteren als ze onder druk staan, en mijn vriend voelt hem nog slechter als ik denk ik want die voelt zich helemaal niet lekker dat hij op zijn leeftijd al 'impotent' zou zijn en dat hij er niet eens kan van genieten
    ook de zin is bijna volledig weg

wat moet ik hier nu mee? pffff
    :( :(

moeilijk is het wel

17. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Passagierslijst voor de bus

01: Marleen1979 & Essievld & Essiee & Sab85 & Mickey06
    02: Jelske1978 & Nikita23 & Jendo & Yuntje & Kellox & Pendrag
    03: Dimmel? & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje
    04: Mss & oOMissCOo & Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Hster
    05: mark en maria & Blondie
    06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 & enomis
    07: Happy1980 & Racebabe & Linda81
    08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973
    09: Mielenl & Beastie
    10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & CynthiaB & Wies31 & Yvetje1982 & lauwtje
    11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 & Essie downunder
    12: Go4baby & Suzy28 & MarielleB
    13: Lot23 & Marieke15
    14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud
    15: Wieffie & Shartje & Stef & Julita & FunnyMe & marina99
    16: Jessejaime & Floddertje
    17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17
    18: Danjo
    19: naomi33
    20: Pluisje79 & Melanietje & Mari
    21: Afina80
    22: Saar & WishfulDreaming
    23: mamajanneke & Maudi
    24:
    25:
    26: martjemar
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

85 passagiers voor de extra large ROZE BUS
    ongi.... zwanger.... negatief... twijfel....

Testmarathon 1 augustus
    1. Droppie123
    2. Essiee
    3. Nikita23
    4. Kellox
    5. sab85

Testmarathon 5 augustus
    1. Mandarijn
    2. Jeldou

Testmarathon 10 augustus
    1. Claire
    2. Beastie
    3. Adriana1982
    4. Ilona21
    5. Roxanne
    6. mss Ace
    7. Wies31
    8. Silvana81
    9. oOMissCOo
    10.Groentje
    11. Hster
    12. Diana81

Testmarathon 15 augustus
    1. Stef
    2. Tijgertje23
    3. Maria79

Testmarathon 20 augustus
    1. Shartje
    2. Jessejaime
    3. Droom
    4. prissys

Testmarathon 25 augustus
    1. Pluisje79
    2. Saar

18. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Ik heb mezelf bij de testmarathon even verzet van 5 naar 10 augustus, omdat ik nog geen eisprong heb gehad en waarschijnlijk mijn nod dus later is.

19. Mss Ace

Mss Ace Actief lid

19 mrt 2007
    256
    0
    0
    Zaanstad
    Ik heb mijn ei denk ik donderdag gevoeld dus dan zou mijn NOD ipv de 6e op de 2e zijn, maar ik blijf liever op de 6e staan en hou mijn banner ook zo, dan ben ik in ieder geval goed overtijd (als de :evil: :evil: weg blijven natuurlijk).

Toen ik donderdag zei dat ik wat gerommel in mijn buik had riep mijn mannetje gelijk, toch niet je eisprong. Ik zei vervolgens dat het wel zo voelde en zijn leuke reactie was dat hij mij vanavond dan nog maar even zwanger moest maken.

20. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    @ Mss Ace,
    Ik hoop voor jullie dat dat dan ook gelukt is, dat hij je dan ook echt zwanger heeft gemaakt. We zijn benieuwd!

Deel Deze Pagina