Meiden, ook ik heb ff een vraagje, hoe lang voor je mogelijke eisprong ga je effectief klussen om het zo maar eens te noemen Zat ff te kijken naar m'n eigen banner en ik denk echt zo van we hebben nog even, of niet?
@Lafo: wij klussen echt alleen als we zin hebben. Nu gaat dat makkelijker dan voor de geboorte van Jarissa. Maar toen ook zoveel mogelijk alleen als we zin hadden. Ik heb zelf vaak de tweede helft van mn cyclus meer zin.
Pendrag, dank voor je reactie. Zo blijkt maar weer, het elementje geluk hebben, is wellicht wel het belangrijkste! Lafo, omdat dit pas de 2e ronde is, ben ik eigenlijk een beetje aan het uitvogelen wat het meest effectieve zal zijn, ik neig zelf meer naar een week voor de eisprong (als je al weet wanneer die precies is) starten en dan om de dag, maar gelet op mijn vorige reactie, ook al weet je wanneer het klussen het meest effectief kan zijn, dan heb je niet altijd de puf (ik in ieder geval niet vorige week) en dan komt het elementje geluk weer de hoek om kijken. En het klussen moet natuurlijk wel leuk blijven! Veel plezier en succes toegewenst! Leuk dat er gereageerd wordt!
ff klagen hoor, zijn we net gezellig een avondje naar ikea... Nou het leek wel de 9maandenbeurs! Iedereen was zwanger daar of liep met de kinderwagen. Ik zit weer aan de hormonen dus dat werkt ook niet. Heb ff geen zin om te praten. Zou wel heel graag met vanalles willen gooien... Beetje vaag berichtje misschien, sorry. Voel me gewoon heel emotioneel.
funnyme, knuffel van me lieverd hoop dat jij ook snel aan de beurt komt hoor hier ook al 2 dagen op rij vet positieve ovutesten, snap er geen reet meer van heb al 3 dagen krampen in mijn onderbuik, precies ook een eitje dat niet wil springen of niet kan springen, ik weet het niet en aangezien gisterenavond met mijn manneke zo moeizaam ging alles, zal het 'klussen' niet meer voor deze maand zijn het geluk zal hier ook moeten meespelen deze maand, en weinig hoop heb ik... liefs claire
@ Claire ik had dat altijd en ook de laatste keer. 3 dagen steken. waarschijnlijk is het eitje de derde dag ofzo Duim voor je!
Hallo FunnyMe & Claire, klagen mag altijd! En zeker op dit forum, alles mag om de onzekerheid wat dragelijker te maken. Hoop dat jullie het positief kunnen blijven inzien, eens moet toch de dag komen! Sterkte and keep wishfull thinking! Weltrusten allemaal!
Pooh en Groentje, dank jullie wel voor de lieve woorden ik hou de moed er zeker wel in hoor, ooit komt de dag idd... hoop eigenlijk wel stiekem dat die dag dit jaar nog komt zodat ik voor mijn 28 ste verjaardag voor de eerste keer mama mag zijn
hoi meiden, wij gaan ook voor onze eerste, bedenk me dat we volgende maand een jaar bezig zijn (tenzij.....) zucht had nooit gedacht daar bij te horen, ik moet blij zijn omdat ik inmiddels clomid slik en het er op lijkt dat het aanslaat maar soms kan ik zo depri zijn, daarvoor is dit forum zo fijn.
Hey Claire, Komt allemaal goed meid......... Misschien piep ik ook wel anders een paar rondes verder, maar iedereen heeft wel iets waar hij/zij bang voor is zoals je op dit forum wel kunt lezen. Ook ik heb m'n beklag gedaan vandaag en vele anderen zullen volgen. En ik sluit me helemaal aan bij Linda, zo fijn dit forum
dank je lafo het komt zeker met iedereen goed hier, en ons beklag eens doen, tja, daar zijn we vrouwen voor toch? ik vind dit ook een supertof forum, ben hier niet meer weg te slaan
Mooi zo meid, ik ook niet Ik ga zo eens lekker slapen, heb namelijk een tijdelijke nieuwe functie op m'n werk maar het is erg inspannend dus ben een beetje moe...... Liefs,
welterusten lafo en we lezen elkaar morgen vast weer hier best een saaie dag gehad op het werk, de tijd sloop voorbij en zat met mijn gedachten er niet bij ben zelfs een uur eerder vertrokken omdat ik het niet meer hield...saaaaaai morgen een dagje vrij : lekker sporten en de overige tijd zit ik wel terug op het net, voor de verandering liefs claire
Hoi, Mag ik ook mee met de bus ? Mijn NOD is op 27 aug. Duurt nog heel lang, weet ook helemaal niet wanneer mij eisprong is. Deze maand begin ik met ovu testen, ben benieuwd of ik daar iets wijzer van word. Het is voor ons eerste kindje en we zitten in ronde 4.
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essiee & Sab85 & Mickey06 & Mss 02: Jelske1978 & Nikita23 & Jendo & Yuntje & Kellox & Pendrag 03: Dimmel? & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje 04: oOMissCOo & Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Hster & Linda 05: mark en maria & Blondie 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 & enomis 07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & Beastie & MissyZuilen 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & CynthiaB & Wies31 & Yvetje1982 & lauwtje & Amy82 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 & Essie downunder 12: Go4baby & Suzy28 & MarielleB 13: Lot23 & Marieke15 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe 15: Wieffie & Shartje & Stef & Julita & marina99 & roos80 16: Jessejaime & Floddertje 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 18: Danjo 19: naomi33 & Pebbles & regi 20: Pluisje79 & Melanietje & Mari & miss butterfly 21: Afina80 22: Saar & WishfulDreaming & Talia 23: mamajanneke & Maudi 24: 25: Barbie79 26: martjemar & Lies 27: Yaya1 28: 29: 30: 31: 95 passagiers voor de extra large ROZE BUS ongi.... zwanger.... negatief... twijfel.... Testmarathon 1 augustus 1. Droppie123 2. Essiee 3. Nikita23 4. Kellox 5. sab85 6. Mss Testmarathon 5 augustus 1. Mandarijn 2. Jeldou 3. Happy1980 Testmarathon 10 augustus 1. Claire 2. Beastie 3. Adriana1982 4. Ilona21 5. Roxanne 6. mss Ace 7. Wies31 8. Silvana81 9. oOMissCOo 10.Groentje 11. Hster 12. Diana81 13. Linda 14. Amy82 Testmarathon 15 augustus 1. Stef 2. Tijgertje23 3. Maria79 4. FunnyMe Testmarathon 20 augustus 1. Shartje 2. Jessejaime 3. Droom 4. prissys Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar 3. Lies 4. Talia