De spannende tijden beginnen hier wel weer aan te breken zeg 8) Marianna99 ik duim voor een goede uitslag lijkt me ook heel spannend Shartje bij mij is de klus periode bijn de hele maand weet ook niet meer wat ik moet denken dus nu hoort het er gewoon wat meer bij Ben een stuk rustiger deze maand omdat ik mijn uitgerekende datum voorbij ben. Had gister trouwens een slijmprop (beste omschrijving denk ik) toen ben ik eens na gaan kijken die had ik vorige maand ook op precies dezelfde dag. er is in ieder geval iets regelmatig oja en mischien een beetje hoop voor meiden met wat langere cyclus, toen ik die had werd ik wel zwanger
hoi, kom ook weer eens kijken. Heb gister voor de eerste keer een ovulatie test gedaan. Het was meteen raak. Dus als het goed is heb ik deze keer een cylus van 28 dagen ipv 32 zoals de vorige maand. Hopelijk is het deze maand eindelijk wel raak. Ben al dit wachten en hopen een beetje beu. groetjes MarielleB
Wij hebben er strouwens een win win situatie ervan gemaakt... Ik heb al vanaf 2004 heimwee naar nieuw zeeland, vorrig jaar weer geweest....op huwelijksreis. Maar we hebben besloten als ik in November niet zwanger ben dat we tickets boeken voor feb/mrt 2008....heerlijk! (ben ik dan al zwanger ook goed...raak ik in de tussen tijd van de tickets en vliegen zwanger dan is het ook niet erg nieuw zeeland heeft een goed gezondheids systeem..en dan ben ik ook nog niet zo groot..) Heerlijk het geeft me een soort van rust..
hoi Beastie, Zou ook wel mee willen. wij zijn in 2004 geweest, voor 6 weken. Ik zou zo terug gaan. is er geen plek in jullie koffers
Daar zou ik nou ook echt een keer heen willen. Ik vind het alleen jammer dat het zover weg is. Ik hou niet van zo lang in het vliegtuig zitten.
Ik heb op dit moment zo'n pijn onderin m'n buik, richting m'n lies. Als dit het gevoel van een eisprong is, dan heb ik nog nooit eerder een eisprong gehad!
Dit is echt een hele goede aanpak! Ik kon een half jaar geleden ook een mooie reis boeken naar China (voor in sept) maar durfde dat niet omdat ik dacht: straks ben ik zwanger... Nou, helaas niet en nu baal ik dat ik niet toch had geboekt. Nu zit het vol. Maar goed, ik denk nu maar zo: als ik zwanger ben boek ik wel een last minute als ik niet misselijk ben! Ik wordt normaal al misselijk achter in de auto, in de bus en altijd in een boot... Dus ... Hoop dat je dan eigenlijk net na het boeken zwanger wordt! Dan heb je 2x feest! Ik duim voor je
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essiee & Sab85 & Mickey06 & Mss 02: Jelske1978 & Nikita23 & Jendo & Yuntje & Kellox & Pendrag 03: Dimmel? & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Hster & Linda 05: mark en maria & Blondie 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 & enomis 07: Happy1980 & Racebabe & Linda8i & oOMissCOo 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & Beastie & MissyZuilen 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & CynthiaB & Wies31 & Yvetje1982 & lauwtje & Amy82 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 & Essie downunder 12: Go4baby & Suzy28 & MarielleB 13: Lot23 & Marieke15 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe 15: Wieffie & Shartje & Stef & Julita & marina99 & roos80 16: Jessejaime & Floddertje 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 18: Danjo,Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi 20: Pluisje79 & Melanietje & Mari & miss butterfly 21: Afina80 22: Saar & WishfulDreaming & Talia 23: mamajanneke & Maudi 24: marieke1610 25: Barbie79 26: martjemar & Lies 27: Yaya1 28: 29: 30: 31: 97 passagiers voor de extra large ROZE BUS ongi.... zwanger.... negatief... twijfel.... Testmarathon 1 augustus 1. Droppie123 2. Essiee 3. Nikita23 4. Kellox 5. sab85 6. Mss Testmarathon 5 augustus 1. Mandarijn 2. Jeldou 3. Happy1980 Testmarathon 10 augustus 1. Claire 2. Beastie 3. Adriana1982 4. Ilona21 5. Roxanne 6. mss Ace 7. Wies31 8. Silvana81 9. oOMissCOo 10. Groentje 11. Hster 12. Diana81 13. Linda 14. Amy82 Testmarathon 15 augustus 1. Stef 2. Tijgertje23 3. Maria79 4. FunnyMe Testmarathon 20 augustus 1. Shartje 2. Jessejaime 3. Droom 4. prissys Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar 3. Lies 4. Talia puzzcat24 je staat er bij. Wat vervelend dat je ongi bent geworden. Stertke er mee. Knuffel! oOMissCOo heb je verplaatst!
Hallo Dames, Zo dag twee van de werkweek zit er weer op Nu nog wachten op m'n mannetje die nog thuis moet komen en ik heb ontzettende honger dus hij moet maar eens opschieten Dat krijg je van dat Sonja Bakkeren enorme honger als je niet op tijd eet Zo weer wat nieuwe aanmeldingen voor de bus, gezellig Welkom allemaal. Mijn dag was weer eens hectisch op het werk, sinds gister zit ik op een andere afdeling waar het heel erg druk is. ff bijspringen alleen ze zoeken op die afdeling mensen voor vast, het werk is best wel leuk alleen kan je nagaan hoe ik nu al denk; parttime kan het niet en m'n normale werk waarschijnlijk wel. Dus iedere keer vragen ze aan me blijf nou hier op deze afdeling maar ik kan gewoon niet daar werken. Toevallig liet die chef zich uit vandaag over parttimers dat ze niet welkom zijn op zijn afdeling, zo'n onzin Ze kunnen geen mensen krijgen, wel parttimers maar die wil die niet. Die mogen geen lopend werk doen, zo ouderwets allemaal. Eerlijk gezegd heeft mijn werk me heel lang tegen gehouden om zwanger te worden, eigenlijk bezopen. Ik wilde graag carriere maken, alleen toen ik erachter kwam dat een collega van me 400 euro meer verdiend dan ik heb ik die gedachte laten vallen (natuurlijk een man) (Mindere functie) Dit moest ik ff kwijt, ik vraag me af wannabe moeders op dit forum wat jullie gaan doen met je werk als jullie evt zwanger raken?
Ik blijf gewoon werken. Heb mn uren aangepast van 40 naar 32. Bevalt erg goed. Verder weinig nieuws te melden. Komt volgende week wel.
Lafo ik werk nu 5 dagen van 4 uur mocht ik straks een kindje krijgen wil ik 1 of 2 dagen minder gaan werken die 4 uur per dag bevalt me wel heel erg goed moet ik zeggen
Ik heb een eigen zaak. Maar als ik kinderen heb wil ik wel minder gaan werken. Dus dat wordt personeel aannemen. Ik hoop dat de zaak dat dan op kan brengen.
Ik ga in sept een opleiding starten. Ga dan 32 uur werken. Als ik zwanger raak blijf ik zo lang mogelijk doorgaan. En na het verlof moet ik tot de opleiding af is 32 uur blijven werken. Gelukkig is er een opvang bij het werk dus kan mijn kindje meenemen. Na de opleiding kijk ik hoe het loopt en ga ik denk ik 24 uur werken ofzo. (de opleiding duurt 2 jaar) Xxx