Oh wat moeilijk zeg. Lijkt me ook echt moeilijk om het los te laten. Want in neem aan dat jullie toch verder klussen! Succes er mee. En hopelijk is het niet nodig! En ben je nu zwanger! Hier gaat verder alles zijn gangetje. Weet alleen echt niet wanneer ik mijn ei nou gehad heb. Dacht eerst zaterdag, wat iedeaal zou zijn. Maar het zou ook zo nog gisteren geweest kunnen zijn, dat is dan weer minder. We zien wel. Kan er toch niks aan veranderen. En nu dus op de wachtbank. Gelukkig vind ik de dagen snel gaan. Dus dat is wel lekker.
Passagierslijst voor de bus www.peteykins.com/sparklepics3/BusPink2Small.jpg 01: Marleen1979 & Essievld & Essiee & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas 02: Jelske1978 & Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag 03: Dimmel? & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Hster & Linda 05: mark en maria & Blondie & Kellox 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 & enomis 07: Happy1980 & Racebabe & Linda8i & oOMissCOo 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & Beastie & MissyZuilen 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & CynthiaB & Wies31 & Yvetje1982 & lauwtje & Amy82 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 & Essie downunder 12: Go4baby & Suzy28 & MarielleB 13: Lot23 & Marieke15 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe 15: Wieffie & Shartje & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 16: Jessejaime & Floddertje 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 18: Danjo & Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi 20: Pluisje79 & Melanietje & Mari & miss butterfly 21: Afina80 & Britt28 22: Saar & WishfulDreaming & Talia 23: mamajanneke & Maudi 24: marieke1610 25: Barbie79 26: martjemar & Lies & Jale 27: Yaya1 & Lafemme 28: 29: 30: 31: 105 passagiers voor de extra large ROZE BUS ongi.... zwanger.... negatief... twijfel.... Testmarathon 1 augustus 1. Droppie123 2. Essiee 3. Nikita23 4. sab85 6. Mss 7. Katsas Testmarathon 5 augustus 1. Mandarijn 2. Jeldou 3. Happy1980 4. Kellox Testmarathon 10 augustus 1. Claire 2. Beastie 3. Adriana1982 4. Ilona21 5. Roxanne 6. mss Ace 7. Wies31 8. Silvana81 9. oOMissCOo 10. Groentje 11. Hster 12. Diana81 13. Linda 14. Amy82 Testmarathon 15 augustus 1. Stef 2. Tijgertje23 3. Maria79 4. FunnyMe Testmarathon 20 augustus 1. Shartje 2. Jessejaime 3. Droom 4. prissys Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar 3. Lies 4. Talia
mss, wat naar nieuws hier kan me voorstellen dat de druk soms te veel is, dat merk ik nu al na 5 rondes bij mijn vriend ook... wil je heel veel succes wensen in deze ronde en hopelijk mag je positief testen! hier ben ik zeker van mijn eisprong, temp is gestegen dus nu op de wachtbank...als ik mijn LF van 12 dagen aanhou moet ik nog 10 dagen wachten dus... we gaan zo ons eerste koophuis een bezoekje gaan brengen, eens kijken hoe het eruit ziet liefs claire
mss- vindt het naar voor je zeg , ik hoop dat je dan toch deze maand positief test . succes meid. hier is de ongi echt doorgebroken vandaag had al bijna zoiets van ga dadelijk nog test doen zo weinug, maar was weer te vroeg gejuicht. hoop wel dat het maandag over is (ben het altjd 8 dagen) want dan gaan we een midweek weg en wil wel kunnen zwemmen. Qua werk hoef ik niet veel te veranderen, ik maar drie ochtende schoon bij mensen thuis dus dat moet allemaal goed te doen zijn. diana -mooie site en aparte siraden zeg daar hou ik wel van woon alleen niet echt in de buurt helaas. ook een apart trouwkaartje zeg als ik die aan mijn man laat zien vindt die hem vast en zeker mooi is namelijk liefhebber van de m uziek van airon maiden. xxx miss butterfly
Haha, nee, ik heb verhalen gehoord over toiletten... Dus vandaar ook dat ik de gok nam niet te gaan! Heb even snel wat door je foto's gekeken! Vooral die vier op de begin pagina zijn wel erg mooi! Complimenten! Jullie zijn wel een lekker reislustig stel zeg! Leuk! net terug uit China en alweer zin in Nieuw Zeeland! Hoop dat je toch snel zwanger wordt en dan met Beeb naar NZ kunt! Camper huren en go! Vrienden van mij hebben dat ook gedaan en ging prima!
Hee Mss even een hart onder je riem en een dikke knuffel! Misschien helpt het als jullie wat minder gepland klussen zeg maar. (dus niet klussen maar gewoon de liefde bedrijven als jullie willen). Heb geen idee hoe lang jullie bezig zijn en hoe gericht (met ovu testen, temp bijv). Afstand nemen kan helpen hoor! Sterkte!
Hmmm, die eerste 4 plaatjes zijn voor de vakantie van het internet geplukt, dus niet van ons.. Och we hebben veel meer gedaan, Canada, australie, nog een keer china, madeira en nog meer in europa.. Reizen doen we erg graag maar geef het op voor een beeb! In het begin naar nz lijkt me niet heel goed idee 24 uur vliegtuigen met een beeb vind ik een beetje zielig....dan maar dichter bij huis!
Hallo allemaal! Ik ga zo naar een vriendin die net 13 weken zwanger is! We gaan samen shoppen. Leuk maar wel even slikken, ze is gestopt met de pil en was meteen zwanger, niet eens ongesteld geweest! Ik gun het haar van harte hoor, maar wel even slikken! Kus
Hey meiden, Ook ik kom me aanmelden voor Augustus. Kan iemand me op 24 aug. zetten? Thanx! @ Britt: Dat kan ik me voorstellen dat het even slikken is. Maar inderdaad wel erg leuk voor haar. Succes en veel plezier vandaag Liefs.
Hallo dames, mag ik ook op de NOD lijst van augustus? Ik heb mijn temp bijgehouden en ik heb als het goed is vorige week donderdag mijn ei gehad. Mijn NOD houd ik dus maar aan op 2 augustus.
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essiee & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas 02: Jelske1978 & Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje 03: Dimmel? & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Hster & Linda 05: mark en maria & Blondie & Kellox 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 & enomis 07: Happy1980 & Racebabe & Linda8i & oOMissCOo 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & Beastie & MissyZuilen 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & CynthiaB & Wies31 & Yvetje1982 & lauwtje & Amy82 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 & Essie downunder 12: Go4baby & Suzy28 & MarielleB 13: Lot23 & Marieke15 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe 15: Wieffie & Shartje & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 16: Jessejaime & Floddertje 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 18: Danjo & Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi 20: Pluisje79 & Melanietje & Mari & miss butterfly 21: Afina80 & Britt28 22: Saar & WishfulDreaming & Talia 23: mamajanneke & Maudi 24: marieke1610 & Karine 25: Barbie79 26: martjemar & Lies & Jale 27: Yaya1 & Lafemme 28: 29: 30: 31: 107 passagiers voor de extra large ROZE BUS ongi.... zwanger.... negatief... twijfel.... Testmarathon 1 augustus 1. Droppie123 2. Essiee 3. Nikita23 4. sab85 6. Mss 7. Katsas Testmarathon 5 augustus 1. Mandarijn 2. Jeldou 3. Happy1980 4. Kellox Testmarathon 10 augustus 1. Claire 2. Beastie 3. Adriana1982 4. Ilona21 5. Roxanne 6. mss Ace 7. Wies31 8. Silvana81 9. oOMissCOo 10. Groentje 11. Hster 12. Diana81 13. Linda 14. Amy82 Testmarathon 15 augustus 1. Stef 2. Tijgertje23 3. Maria79 4. FunnyMe Testmarathon 20 augustus 1. Shartje 2. Jessejaime 3. Droom 4. prissys Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar 3. Lies 4. Talia @ Mimitje en Karine: jullie staan erbij!
Meiden ik wens jullie allemaal heel veel geluk! Ik kan een tijdje niet checken want ik ga op vakantie! (heel naar allemaal hihi) Ik hoop dat ik op vakantie niet ongi word! Dat lijkt me erg prettig! Jullie horen het wel! Liefs Jen
Heej mss en Britt, Wat vervelend voor jullie, Ik wil jullie allebei succes wensen. Maar niet opgeven hoor ! Vanlaatst weer een verhaal gehoord over een stel dat al jaren (echt al een aantal jaren) bezig was op een kindje te krijgen en het wilde steeds maar niet lukken. Ze waren ook aan de mm in en hadden zelfs daarin nog een laatste optie. Daar is zij volgens mij toen één keer zwanger geraakt maar dat ging toen niet goed en kreeg ze een mk. Ze hadden eigenlijk al de moed helemaal opgegeven en toen bleek ze dus spontaan zwanger te zijn geworden. ..en dit gaat tot heden dus goed. Ik hoop zo ontzettend voor jullie dat jullie er uitkomen. Héél véél sterkte maar geniet vooral van je man en blijf dromen. liefs Shartje
Mijn moeder raakte na 10 jaar pas in verwachting. Wel zonder medisch gedoe allemaal. Ze was toen 31 jaar en vond zichzelf te oud worden en gaf de moed dus op. Haar gedachten ergens anders op gezet, en hoppa, twee tegelijk! Op ons geboortekaartje stond ook: Na 10 jaar gepongel en gekloot, kwamen ze met tweeën uit de schoot.
Heej allemaal... Even een vraagje. Net toen ik naar de wc ging ontdekte ik dus dat (vruchtbare) draderige slijm. (waar een mens al niet blij mee kan zijn ) Nu is het zo dat ik eergisteren en die dag ervoor geklust heb. Stel dat het er vanavond niet van komt (visite) heb ik dan nog kans dat er zeg maar raak geschoten wordt. Had vanochtend wel een temp verhoging van 0,1 graden maar nu het meeste slijm. Afgelopen dagen een beetje... Wie o wie weet raad... liefs Shartje
Goodmorning allemaal! @Shartje: De kans wordt er natuurlijk wel wat kleiner op. Het vruchtbare slijm helpt de spermacellen ook overleven. Maar misschien had je al iets van vruchtbaar slijm, maar kwam het nog niet echt naar buiten. Dan is de kans weer wel aanwezig. Ik zou er voor de zekerheid toch wel een klusssie tegenaan gooien hoor, vanavond