Heej dames goede morgen. Vandaag voor de tweede ochtend een temp verhoging van o,3 graden. Het ziet er dus naar uit (morgen nog effe afwachten) dat mn ei is geweest. Effe een paar vraagjes waar ik nog niet helemaal uitkom. Na hoeveel tijd als je ei is geweest gaat je temp om hoog. Ik denk dat ik ergens de 25e (woensdag) mn ei heb gehad, al had ik toen nog wel van dat slijm. Maar de 24e heb ik niet geklust (meest vruchtbare dag) maar de 23e en de 22e wel. Blijven de zwemmertjes ook in theorie nog actief genoeg zodat er een bevruchting plaats kan vinden, ookal zit er een dag of 1,5 dag tussen? Sorry hoor voor dit lange verhaal maar ik ben er enthousiast over dat ik het voor de 1e keer zo heb kunnen volgen hoe mn lichaam werkt. het lijkt er dus zowiezo op dat ik, ondanks mn lange cyclus van de vorige keer (9 weken) nu dus eentje heb van ongeveer 4,5 a 5 weken. Super blij dus. Nou ik hoor wel van jullie...In iedergeval een super fijne dag allemaal. Liefs Shar
Kan me voorstellen dat het pas als een heel klein beetje voelt in vergelijking met wat je nog moet. Maar vele kleine beetjes maken samen... een hele boel. Je bent goed op weg, dit nu volhouden. Ik duim voor je.
Spannend! Ik zat echt met zweet handjes aan de telefoon. Overigens doen ze het in het ziekenhuis nog twee keer over! Kwaliteit kan erg verschillen van keer tot keer. Ik hoop voor je op goed nieuws. Volgens mij gaat je temp direct na je eisprong omhoog. Dus als je de 26e voor het eerst een hoge temp. had, was je eisprong de 25e. Hoe lang het zaad percies kan overleven weet ik ook niet. Ik heb deze maand hetzelfde patroon als jij: dinsdag en woensdag geklust, vrijdag eisprong gevoeld, zaterdag temp. verhoging. Ook ik hoop op een lange levensduur van zijn zwemmers
Zo is het maar net....ga de supermarkt in en doe 9 zakken suiker in je winkel mandje! (zwaar he!) Ha, dat ben je maar mooi kwijt! (soms moet je zoiets doen om jezelf wat op te beuren want roepen dat je nog 40 moet....werk niet echt motiveerend )
hahahahahaha Zorg je dat ie nog wel kan lopen?! Mannetje zei gister.. 'Collega heeft een kaartje over voor de zwarte kros, ik heb eigenlijk wel zin' ...Nou kijk ff naar me banner [-( ....dacht toch wel even dat hij thuis moet blijven!
Ja hoor, ik lees overal op internet dat ze zelfs wel een week kunnen blijven leven maar dat de meeste zwangerschappen ontstaan vanaf 4 dagen voor je ei! Dus wat dat betreft zit het wel goed! Nu maar hopen dat de zwemmertjes de goede afslag hebben genomen
hoi meiden, ik ben net ongi geworden, werd wel tijd na 14 dagen overtijd! dus verder in de volgende ronde! mijn NOD is op 27 augustus. liefs rebbel
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essiee & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas 02: Jelske1978 & Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Lise 03: Dimmel? & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Hster & Linda 05: mark en maria & Blondie & Kellox 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 & enomis 07: Happy1980 & Racebabe & Linda8i & oOMissCOo 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & Beastie & MissyZuilen 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & CynthiaB & Wies31 & Yvetje1982 & lauwtje & Amy82 & valhalla 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 & Essie downunder 12: Go4baby & Suzy28 & MarielleB & Kareltje 13: Lot23 & Marieke15 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe 15: Wieffie & Shartje & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko 16: Jessejaime & Floddertje 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 18: Danjo & Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi 20: Pluisje79 & Melanietje & Mari & miss butterfly & Sssassskia 21: Afina80 & Britt28,Twister 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 23: mamajanneke & Maudi 24: marieke1610 & Karine 25: Barbie79,Ice 26: martjemar & Lies & Jale & Derona 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel 28: 29: 30: 31: 116 passagiers voor de extra large ROZE BUS ongi.... zwanger.... negatief... twijfel.... Testmarathon 1 augustus 1. Droppie123 2. Essiee 3. Nikita23 4. sab85 6. Mss 7. Katsas Testmarathon 5 augustus 1. Mandarijn 2. Jeldou 3. Happy1980 4. Kellox 5. jes1 Testmarathon 10 augustus 1. Claire 2. Beastie 3. Adriana1982 4. Ilona21 5. Roxanne 6. mss Ace 7. Wies31 8. Silvana81 9. oOMissCOo 10. Groentje 11. Hster 12. Diana81 13. Linda 14. Amy82 15. Wieffie Testmarathon 15 augustus 1. Stef 2. Tijgertje23 3. Maria79 4. FunnyMe 5. Tirtilisko Testmarathon 20 augustus 1. Shartje 2. Jessejaime 3. Droom 4. prissys Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar 3. Lies 4. Talia @ Rebbel: je staat erbij. Kan me voorstellen dat je erg sip bent na 14 dagen overtijd! Succes deze ronde!
Knuf voor je rebbel. @Beastie, thuis blijven en aan de klus! We gaan gewoon lekker in het roze in Aug.
thanks meiden! ik ben blij dat we nu iig verder kunnen, 14 dagen over tijd en nega testen is helemaal niet fijn! ik duim ook voor jullie, augustus wordt onze maand! liefs rebbel
@ rebbel, gelukkig kan je weer aan een nieuwe cyclus beginnen meid! Ik had het vorige maand ook. Werd pas op dag 42 ongi! GRRR Maar nu wijst alles erop dat ik de eisprong op dag 15 had dus weer een normale cyclus! Hoop bij jou ook meid!
kijk dat is goed nieuws! ik heb nu ook ovulatietesten besteld omdat mijn cyclus steeds zo onregelmatig is, ik hoop dat het helpt om zwanger te raken!