Ja is wel beter he? om die reden ben ik ook gaan tempen. geeft toch wel een mooi overzicht en meer duidelijkheid! Vooral wanneer je niet van je cyclus op aan kunt!
@rebbel Kijk stiekum even mee bij augustus, kan ook niet echt van mijn cyclus op aan. Ben nu volgens de kortse cyclus 5 dagen overtij en voor de langste moet ik nog 6 wachten.... Ik las dat jij met ovu testen gaat beginne. Vanaf welke dag? als je van de kortse cyclus uit gaat wordt het zo'n dure aangelegenheid. groetjes Cait
hoi caitlin! ik heb de testen net binnen gehad, er staat in de gebruiksaanwijzing dat je het beste het gemiddelde van je cycli kan nemen, bij mij is dat 30 en dan staat er in de gebruiksaanwijzing een kolom met welke dag je dan moet beginnen. gemiddelde lengte van de cyclus. start met testen 21 dag 4 22 dag 5 23 dag 6 24 dag 7 25 dag 8 26 dag 9 27 dag 10 28 dag 11 29 dag 12 30 dag 13 31 dag 14 32 dag 15 33 dag 16 34 dag 17 35 dag 18 36 dag 19 37 dag 20 38 dag 21 liefs rebbel
@rebbel thankx voor de info! Ga ze zo ook maar eens bestellen. Kan het altijd een ronde proberen! groetjes, cait enne, succes deze ronde!
ja zoiets had ik ook, omdat ik een onregelmatige cyclus heb is het moeilijk om vast te stellen wanneer ik mijn ei heb, die voel ik ook niet. dus proberen we het zo een keer! jij ook veel succes!
hoi heb deze maand voor de eerste keer een ovulatie test gedaan. Ging uit van een cyclus van 32 of 28 dagen. Het was met de eerste test al raak. Weet nu dat ik deze keer een cyclus van 28 dagen heb. En ik heb goed kunnen klussen. MarielleB
Dank je voor jullie antwoorden go4baby en Hster, en wat grappig dat we hetzelfde patroon hebben. Fijn om te weten dat we alle kansen goed benut hebben of i.i.g. voldoende om een kans te maken op een hummeltje. Dus nu nog even de temperatuur in de gaten houden en dan maar op 't wachtbankje he... En i.d.d. Rebbel het is vreselijk als je zo lang overtijd bent en steeds negatieve testen in je handen hebt. Dat had ik vorige keer ook en ik kan je vertellen daar wordt je knap onzeker van. Dank je wel voor het duimen en ik duim ook voor jou...voor ons allemaal. Augustus word onze maand. Liefs Shar
wij hebben de uitslag van spermatest,was zeer slecht,weinig zaad,is maar sporadisch aanwezig...op een natuurlijke manier kunnen we niet we zwanger raken... binnenkort naar de gyn om te kijken of er nog wat uit te sorteren is en wat de mogelijkheden zijn.
Tjee marina, dat is zwaar k*t! ikhad echt zo voor jullie op goed nieuws gehoopt. ik hoop dat de gyn jullie snel wat meer kan vertellen over de mogelijkheden. ze kunnen tegenwoordig wel heel veel... weet je al wanneer je langs kan komen?
ik word binnenkort gebeld voor n afspraak,heb al bloed af laten nemen en de rest is door de ha doorgefaxt naar de gyn.
Marina: Wat K*T zeg. Je hoopt toch dat alles goed is. En nu is dat dus niet het geval. Echt balen zeg. Hopelijk kunnen jullie snel naar de Gyn en horen jullie meer! Dikke knuffel van mij!
Oh Marina, Damn, das geen goed nieuws Hoop dat ze jullie op een andere manier aan de een wondertje kunnen helpen! @Rebbel: fyn meis dat je weet waar je aan toe bent (al was een posi test natuurlyk nog fyner geweest ) we gaan ons best doen om aug rose te kleuren hè!
Jeetje Marina, das echt zwaar balen zeg. Kan me voorstellen dat jullie je super rot voelen hierover. Maar het is waar wat Danjo en Hster zeggen, ze kunnen zoveel tegnwoordig. Laat het allemaal even bezinken en dan met veel moed er tegenaan. Heel veel sterkte samen en ik hoop dat jullie, op welke manier dan ook, gauw een hummeltje mogen krijgen. dikke knuffel shar
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essiee & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas 02: Jelske1978 & Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Lise 03: Dimmel? & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Hster & Linda 05: mark en maria & Blondie & Kellox 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 & enomis 07: Happy1980 & Racebabe & Linda8i & oOMissCOo 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & Beastie & MissyZuilen 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & CynthiaB & Wies31 & Yvetje1982 & lauwtje & Amy82 & valhalla 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 & Essie downunder 12: Go4baby & Suzy28 & MarielleB & Kareltje 13: Lot23 & Marieke15 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe 15: Wieffie & Shartje & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko 16: Jessejaime & Floddertje 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 18: Danjo & Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi 20: Pluisje79 & Melanietje & Mari & miss butterfly & Sssassskia 21: Afina80 & Britt28 & Twister 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 23: mamajanneke & Maudi 24: marieke1610 & Karine 25: Barbie79 & Ice 26: martjemar & Lies & Jale & Derona 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel 28: 29: 30: 31: 117 passagiers voor de extra large ROZE BUS ongi.... zwanger.... 1 negatieve test... twijfel.... Testmarathon 1 augustus 1. Droppie123 2. Essiee 3. Nikita23 neg 4. sab85 6. Mss 7. Katsas Testmarathon 5 augustus 1. Mandarijn 2. Jeldou 3. Happy1980 4. Kellox 5. jes1 Testmarathon 10 augustus 1. Claire 2. Beastie 3. Adriana1982 4. Ilona21 5. Roxanne 6. mss Ace 7. Wies31 8. Silvana81 9. oOMissCOo 10. Groentje 11. Hster 12. Diana81 13. Linda 14. Amy82 15. Wieffie Testmarathon 15 augustus 1. Stef 2. Tijgertje23 3. Maria79 4. FunnyMe 5. Tirtilisko Testmarathon 20 augustus 1. Shartje 2. Jessejaime 3. Droom 4. prissys Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar 3. Lies 4. Talia up
ik mag me toevoegen aan de 25e van augustus tis nog niet helemaal doorgekomen maar ik voel het al goed... ronde 6 nu dus ....
Heb over 2 weken een weekendje weg geboekt. Mocht het deze ronde niet raak zijn dan kunnen we dan heerlijk aan de klus. Misschien wat te vroeg om raak te schieten maar van het oefenen weten we ook te genieten!