ice: daar gaan we zeker ons best voor doen meid! @kellox: ik wil ook graag bij de testmarathon van 30 aug!
He Kellox, Lief dat je eraan denkt... Ik ben 30 aug. nog op vakantie en kom 1 sept. terug. Ik heb besloten het testen tot dan uit te stellen. Als het me lukt tenminste.... Ik heb afgelopen cyclus wel 10x getest en je ziet het resultaat... Ik baal er echt zo van! Ik hoop dat ik weer een wat normalere cyclus krijg nu.
Hé meiden, gister mooie ovu-test gehad.En natuurlijk goed geklust.Vandaag nopg 1tje doen om te kijken of ie weer weg is.En dan wachten!Jullie ook succes!Liefs Yvette
Heej meiden. Vanochtend voor de derde dag achtereenvolgend weer een mooie temp verhoging gehad van 0,3 graden. Dus ik ga er maar van uit, aangezien temp een slijm, dat ik mn ei heb gehad. Daarom dus effe mn banner aangepast. Weten jullie of je na dat je je ei hebt gehad ook nog rekbaar slijm kan hebben ? Dit had ik namelijk gisteren nog wat. x shar
oja...en laat me maar gewoon bij de testmarathon van 20 aug. Staan. Dan zou ik (als mn ongi niet komt) 1, 5 week overtijd zijn. Dat vind ik wel een mooi moment om te testen. De vorige keer had ik zo vaak getest dat ik er helemaal kriegel van werd. liefs Shar
Hoi Meiden, Ik ben ongi geworden maar ga de maand augustus gezien mijn lange cyclus helaas overslaan. Liefs, Noa
hoi hoi, Nou, mijn zijn bijna voorbij en we gaan volgende week een paar dagen weg, lekker in een hotelletje en ons laten verwennen in de sauna. We zijn al een hele tijd niet meer geweest, omdat het funest is voor eitjes en zaadjes..... ook wel een beetje dubbel dus, we hebben het echt even nodig maar.... we hoeven deze maand niet in de zenuwen te zitten of het wel of niet gelukt is, gaan er gewoon vanuit van niet.
Zie net pas dat ik niet op lijst Augustus sta...maar mijn NOD zou 7 Augustus zijn maar helaas ben nu alweer ongi(niet heel erg maar toch)...dus wederom maar 18 dgn...kan er echt geen touw aan vastknopen... Op naar ronde 12... Is nog steeds gemiddelde van 28 dgn dus mijn volgende valt ook in Augustus, op de 25e
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essiee & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas 02: Jelske1978 & Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Lise 03: Dimmel? & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Hster & Linda 05: mark en maria & Blondie & Kellox 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 & enomis 07: Happy1980 & Racebabe & Linda8i & oOMissCOo 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & Beastie & MissyZuilen 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & CynthiaB & Wies31 & Yvetje1982 & lauwtje & Amy82 & valhalla 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 & Essie downunder 12: Go4baby & Suzy28 & MarielleB & Kareltje 13: Lot23 & Marieke15 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe 15: Wieffie & Shartje & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko 16: Jessejaime & Floddertje 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 18: Danjo & Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi 20: Pluisje79 & Melanietje & Mari & miss butterfly & Sssassskia 21: Afina80 & Britt28 & Twister 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 23: mamajanneke & Maudi 24: marieke1610 & Karine 25: Barbie79 & Ice & Brenda1976 26: martjemar & Lies & Jale & Derona 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel 28: 29: 30: fiona23 31: guusje30 120 passagiers voor de extra large ROZE BUS ongi.... zwanger.... 1 negatieve test... twijfel.... Testmarathon 1 augustus 1. Droppie123 2. Essiee 3. Nikita23 neg 4. sab85 6. Mss 7. Katsas Testmarathon 5 augustus 1. Mandarijn 2. Jeldou 3. Happy1980 4. Kellox 5. jes1 Testmarathon 10 augustus 1. Claire 2. Beastie 3. Adriana1982 4. Ilona21 5. Roxanne 6. mss Ace 7. Wies31 8. Silvana81 9. oOMissCOo 10. Groentje 11. Hster 12. Diana81 13. Linda 14. Amy82 15. Wieffie Testmarathon 15 augustus 1. Stef 2. Tijgertje23 3. Maria79 4. FunnyMe 5. Tirtilisko Testmarathon 20 augustus 1. Shartje 2. Jessejaime 3. Droom 4. prissys Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar 3. Lies 4. Talia Testmarathon 30 augustus 1. Ice 2. Rebbel @ Brenda: je staat erbij hoor op de 25e. Wat vervelend van die gekke cycli. Met jou erbij: 120 passagiers! Dat moet wel een heeeeeeeeele grote bus zijn
Dames augustus moet echt heel roze worden! Hier alvast wat hcgtjes! ******************** ********************
Ik wist wel dat het slecht was voor de zaadjes, maar is het ook slecht voor de eitjes? (krijg je dan scrambled eggs Wij willen volgende week ook lekker paar daagjes weg en heerlijk van de sauna genieten! (mn ei is dit weekend, dus ik dacht, dan kan dat toch geen kwaad?)
VANG VANG VANG VANG Ja wil heel veel HCGtjes vangen! Weet niet maar heb nu al elke keer last van scheutjes onder in mijn buik. Of het nou van mijn darmen of van de baarmoeder/eierstokken/eierlijders komt weet ik niet. Is altijd lastig te zeggen. Heb wel vaak last van mijn darmen, maar denk toch dat dit lager is! Ben benieuwd! Vannacht nog een nacht werken, dan heb ik de nachten er weer opzitten. Ben echt mors kapot. Heb er dan weer vier gehad. En dan lekker een paar dagen vrij! Heerlijk heb er al zin in!