nou wat hadden we gezegd meiden, we gaan augustus eens roze maken! goed bezig nikita, het begin is gemaakt! van harte gefeliciteerd meid! liefs rebbel
@Nikita; gefeliciteerd! Geniet ervan! Vraagje aan jullie allemaal; sinds 3 maanden heb ik een cyclus van 21 dagen, best kort. Kan dit? Eigenlijk zou mijn NOD gisteren zijn, maar ik heb hem expres op 2 augustus gezet, zodat ik niet te vroeg zou testen. Ahum, ik heb net dus getest; negatief Ik ben nog niet ongi, zou het kunnen zijn dat er nog niet genoeg Hcg in mijn systeem zit om fatsoenlijk te kunnen testen? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! XX Lise
Hey dames, Ik verwacht mijn eerste ongi na gestopt te zijn met de pil op 12 augustus. Deze wacht ik af voordat we echt gaan starten. Hoop dan ook dat ik dan ongi wordt. Mag ik dan toch op de lijst. Vind het wel leuk om alvast een beetje mee te doen. Volgens mij zou ik dit weekend mijn ei moeten hebben. Ik voel echter niets aparts, maar iedereen heeft dit toch ook niet door? Verder had ik afgelopen dinsdag wel heel veel "vocht" heeft dat nog ergens mee te maken? Verder eigenlijk geen ontpilverschijnselen. Ik vind het allemaal erg spannend worden en hoop in september voor het echie mee te doen. Ik wens jullie allemaal heel veel succes en hoop dat jullie mij niet hoeven te vergezellen in september natuurlijk! Groetjes, Vlinder 79
Nikita23 van harte zeg. Wat super nieuws is dat zeg. Hopelijk blijft alles goed gaan en heb je dalijk 1 augustus een dikke roze streep!
Bij de vorige post zag ik er inderdaad twee. Ik heb net ergens gepost en er staat helemaal geen banner onder...en nu weer wel.
Dank jullie wel allemaal! Omdat het nog voor NOD is kan er natuurlijk van alles misgaan, maar de hcg-tjes zitten er wel. dussss: ****************************** ***************************************** ***************************************** ***************************************** ****************************************** ***************************************** ***************************************** ***************************************** *********************************************** Vang ze maar! Dat het maar een hele roze maand mag worden!
hallo meiden, Mijn NOD is 7 augustus.. heb de 23e een vet positieve ovulatietest gehad, en hopen dat het dit keer raak mag zijn! we zitten in ronde 16.. liefs marian26
Super, super, super gefeliciteerd nikita ! Geniet ervan samen met je mannetje. (vang vang vang vang hahaha) En Lise. Het kan i.d.d dat iemand nog niet genoeg hcg aanmaakt. Ik was vorige keer ook zolang overtijd (niet zwanger, maar lange cyclus) en ben toen naar de huisarts gegaan. Hij vertelde aan de hand van een schema dat in het begin de ene vrouw meer hcg aanmaakt dan de ander. Komt gewoon wat later duidelijk in beeld. Mocht je nou over een week of anderhalve week nog niet ongi zijn geworden zou ik er voor de zekerheid nog een testje tegenaan gooien. Nu een vraagje aan iedereen: Kan ook na een aantal dagen wanneer je je ei hebt gehad en je temp omhoog is gegaan, je temp nog verder omhoog gaan. mijn basale temp in ongeveer 36,0 ik had drie dagen achtereen 36,3 en nu dus 36,5. Ook verloor ik na mn ei nog wat van dat rekbare slijm. (wel wat troebeler maar nog steeds rekbaar.) Veel steekjes onderin mn buik hoop dat dat voor het goede doel is hihihi. Ik ga wel pas laat testen. Als ik na mn nod nog steeds over een week of 1,5 niet ongi ben doe ik een test. (nog steeds mn vorige cyclus en veel vergooide testen in mn achterhoofd ) Heej dames, een hele fijne dag en ik kom af en toe nog wel effe kijken vandaag. liefs shar.
he nikita gefeliciteerd meid super de eerste hier dat er maar heel veel mogen volgen. zo nu even wat hcgtjes gaan vangen.... vang vang vang vang vang vang vang vang vang. bedankt voor het strooien. vlinder 79 het kan zijn dat je je ei eerder hebt gehad want vaak is het zo als je last hebt van slijm komt je ei eraan. dus kan het nu ook zijn dat je eerder ongi wordt. xxx miss butterfly
Hey miss buterfly bedankt voor je reactie! Zou misschien kunnen ik voelde alleen dit weekend met het "klussen" wel een pijtje onderin mijn buik. Duidt dat ook niet op de eisprong? Het is allemaal nog erg nieuw voor me. Nou ja mijn eerste ongi maar eens afwachten. Fijne zondag nog! Groetjes, Vlinder79
ja het zou kunnen dat je toen je ei had, maar iedereen voelt dat anders. zelf heb ik een paar dagen voor mijn ei al last van mijn buik dus ja. even afwachten dus . meestal wordt je 14 dagen na je ei ongi. jij ook een prettige zondag nog hihi xxx miss butterfly
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essiee & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas 02: Jelske1978 & Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Lise 03: Dimmel? & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Hster & Linda 05: mark en maria & Blondie & Kellox 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 & enomis 07: Happy1980 & Racebabe & Linda8i & oOMissCOo & Marian26 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & Beastie & MissyZuilen 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & CynthiaB & Wies31 & Yvetje1982 & lauwtje & Amy82 & valhalla & Essie downunder 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 12: Go4baby & Suzy28 & MarielleB & Kareltje 13: Lot23 & Marieke15 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & Luna73 15: Wieffie & Shartje & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko 16: Jessejaime & Floddertje 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 18: Danjo & Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi 20: Pluisje79 & Melanietje & Mari & miss butterfly & Sssassskia 21: Afina80 & Britt28 & Twister 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 23: mamajanneke & Maudi 24: marieke1610 & Karine 25: Barbie79 & Ice & Brenda1976,Bianca75 26: martjemar & Lies & Jale & Derona 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel 28: 29: 30: fiona23 31: guusje30 & Daantje86 123 passagiers voor de extra large ROZE BUS ongi.... 1 zwanger.... 0 negatieve test... 0 twijfel.... Testmarathon 1 augustus 1. Droppie123 2. Essiee 3. Nikita23 ZWANGER! 4. sab85 6. Mss 7. Katsas Testmarathon 5 augustus 1. Mandarijn 2. Jeldou 3. Happy1980 4. Kellox 5. jes1 Testmarathon 10 augustus 1. Claire 2. Beastie 3. Adriana1982 4. Ilona21 5. Roxanne 6. mss Ace 7. Wies31 8. Silvana81 9. oOMissCOo 10. Groentje 11. Hster 12. Diana81 13. Linda 14. Amy82 15. Wieffie Testmarathon 15 augustus 1. Stef 2. Tijgertje23 3. Maria79 4. FunnyMe 5. Tirtilisko Testmarathon 20 augustus 1. Shartje 2. Jessejaime 3. Droom 4. prissys Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar 3. Lies 4. Talia Testmarathon 30 augustus 1. Ice 2. Rebbel Marian26, je staat erby
Ha, hier wil ik meer over weten. Mijn ei is waarschijnlijk vandaag en dinsdag/woensdag willen we lekker sauna arrangement doen. Ik hoopte dat dat geen kwaad kon... Iemand meer info hierover?
Ik heb wel ergens gelezen dat het in de eerste drie maanden na de bevruchting niet goed is om naar de sauna te gaan voor de onwtikkeling voor het embryo. Groeten, Vlinder79