nhey hey meiden nikita van harte gefeliciteerd alle meiden die ongi zijn geworden heel veel succes hier is de vakantie weer voorbij nog een weekje op de wachtbank zitten wachten op een roze wolk meiden allemaal heel veel succes gr maria
ja ben bang dat je dan super teleurgesteld gaat zijn als de duivels je vinden maar laten we hopen van niet en de streep duidelijker gaat worden gr maria
Sab gefeliciteerd! Ik zie 2 duidelijke strepen. Plus dat je het waarschijnlijk niet met ochtendurine hebt getest. Zal deze morgen wel duidelijker zijn. Misschien heb je een vroege eisprong gehad
Nou volgens mij wel. Als jij je ei op dag 17 hebt gehad en je zit nu op dag 25, zal dit betekenen dat je 8 dagen na je ei al postitief test. Dat zijn wel heel veel hormonen in een korte tijd Zitten er 2 lingen in de familie? Of je ei is toch eerder geweest
had mijn ei niet op dag 17, maar op 17 juli, dus dag 12 van mijn cyclus, zit nu dus zon 12 dagen na mijn ei?
Ja ik zie ze ook. Maar waarom test je morgen niet nog eens maar dan met ochtendurine? Dan zou je test een stuk duidelijker moeten zijn
Ow sorry Sab...verkeerd gelezen....Nee dan hoef jij je nergens druk over te maken...je bent gewoon lekker zwanger Geniet ervan meis
nou misschien als mijn nod dag voorbij is en de hebben zich niet laten zien, dat ik dan dat woord in mijn mond durf te nemen.. is nog te onwerkelijk nu... iig bedankt
@Danjo is goed dat je me op de 25e heb gezet. Bedankt ik lees nu pas. Ben de hele dag aan het poesten geweest. Heel de woonkamer is weer lekker schoon. gelukkig heb ik over 5 weken eindelijk mijn lang verwachte vakantie. Ben er echt aan toe. gr. Bianca
Hoi Sab, Ik zie ook twee streepjes. Zou super zijn, en ook lekker snel! (ronde 3 is het toch?). Hoop dat je vannacht goed zult slapen....oooh, zo spannend! Laat je 't morgen weten? Marieke
ja ronde 3 voor mij... zou zeker snel zijn en had deze maand juist niet het gevoel dat het raak zou zijn. maar haal morgen een cb digitaal en laat het jullie meteen weten!
Hoi! Nikita23 : Gefeliciteerd!!!!!!! \/ jippie!!!!!!!! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn zeg! Sab85: ik zie echt twee streepjes! De cb dig moet je wel echt met ochtendurine doen hoor, althans dat zeggen ze van wel....die heeft vrij veel HCG nodig. Maar volgens mij ben je gewoon zwanger..grijnsssss, ik zal wachten met je feliciteren tot je het zelf gelooft Verder hier alles ok! Net bij afvegen iets bruinig slijm..dus dan toch duiveltjes op komst? of...... afwachten...ik zou zo verdrietig zijn als ze nou toch nog doorkomen, maar andere kant...dan kunnen we ook weer ervoor gaan..zit nu al twee weken continue in onzekerheid en dat is ook niks...
Sab, van my ook een voorzichtige felicitatie! Gaaf, strax dan al 2 rose namen in aug dat begint goed meiden!
Sab. Ook van mij alvast gefeliciteerd. Geniet van dit fijne nieuws en probeer toch echt wat te slapen vannacht