Effe een vraagje voor de meiden die ook tempen. Tempen jullie de hele cyclus door, dus ook na je ei? Aan de ene kant lijkt mij het heel interessant om te zien hoe mijn tempen zullen gaan verlopen. Is er werkelijk een dip voor mijn ongi komt of blijft de temp hoog. Aan de andere kant ben ik bang dat ik er te onrustig van word. Ik ben nog maar net begonnen, dit is pas ronde twee maar ook de eerste echte serieuze ronde. Ik vind het zo spannend allemaal en ik ben niet van dit forum af te slaan. Op dit moment lijkt alles rustig. wel wat slijm en wat buikpijn en rugpijn. Maarja dat had ik vorige maand ook dus ... als er al een innesteling zou zijn is dat morgen, overmorgen of ergens daar in de buurt. hahaha ik weet het ook niet meer. Toch maar rustig op t wachtbankje dan. Een fijne avond allemaal. x
Effe een vraagje voor de meiden die ook tempen. Tempen jullie de hele cyclus door, dus ook na je ei? Aan de ene kant lijkt mij het heel interessant om te zien hoe mijn tempen zullen gaan verlopen. Is er werkelijk een dip voor mijn ongi komt of blijft de temp hoog. Aan de andere kant ben ik bang dat ik er te onrustig van word. Ik ben nog maar net begonnen, dit is pas ronde twee maar ook de eerste echte serieuze ronde. Ik vind het zo spannend allemaal en ik ben niet van dit forum af te slaan. Op dit moment lijkt alles rustig. wel wat slijm en wat buikpijn en rugpijn. Maarja dat had ik vorige maand ook dus ... als er al een innesteling zou zijn is dat morgen, overmorgen of ergens daar in de buurt. hahaha ik weet het ook niet meer. Toch maar rustig op t wachtbankje dan. Een fijne avond allemaal. x
Zeg Sab, volgens mij ben jij hartstikke zwanger hoor, als ik die foto's zo bekijk! Van harte! Lekker op je wolk kruipen dus! Op naar APRIL !
Nikita gefeliciteerd! Sab ik hoop het heel erg voor je dat het zo is, ik wacht nog met feliciteren tot je volgende test, succes
Mijn NOD is als het goed is 31 augustus. Ik ben nu ongesteld 2e dag.... Nadat de duivels weg zijn kan er tenminste geklust worden.
hoi! Sab: alweer getest? Shartje: ja ik temp de hele cyclus door, ook om te kijken wat het verloop is. Mijn temp is vanmorgen weer gezakt dus ik ga er daarom vanuit dat ik vandaag of uiterlijk morgen ongi word... nou vandaag druk dagje op het werk en dus waarschijnlijk en op bezoek....zuchtttttttttttttttttt
Goedemorgen meiden, Ik kom ook maar weer eens mee loeren hier hihihi Zit weer netjes op de wachtbank Liefss Daantje
Even een vaagje: ik had de vorige keer een cyclus van 22 dagen. Deze maand ben ik daar al overheen. Zal ik wachten tot 28 dagen met testen? (met de pil had ik altijd 28 dagen). Groetjes!
Goede morgen dames, Durk weekend gehad dus net even bijgelezen. Al 1 echte zwangere \/ en een dame in grote spanning vanochend... Sab heel veel succes met testen. Ik hoop dat het streepje een duidelijke JA wordt! (ik zie er overigens ook duidelijk twee) Ik heb de eerste drie maanden ook na mijn ei getempt. Dat vond ik wel fijn zodat je een goed inzicht krijgt in hoe jouw cyclus in elkaar zit. Bij mij blijft mijn temp bijv. hoog tot de derde/vierde dag van mijn menstruatie! Geen daling dus om mijn ongi aan te kondigen. Nu zit ik weer na mijn ei en temp af en toe nog even. Ik had trouwens vrijdag (8 dagen na ei) duidelijke ongi krampen en daarna niets meer. Innesteling? [-o<
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essiee & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas 02: Jelske1978 & Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Lise 03: Dimmel? & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Hster & Linda 05: mark en maria & Blondie & Kellox 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 & enomis 07: Happy1980 & Racebabe & Linda8i & oOMissCOo & Marian26 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & MissyZuilen 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & CynthiaB & Wies31 & Yvetje1982 & lauwtje & Amy82 & valhalla & Essie downunder 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 12: Go4baby & Suzy28 & MarielleB & Kareltje & Beastie 13: Lot23 & Marieke15 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & Luna73 15: Wieffie & Shartje & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko 16: Jessejaime & Floddertje 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 18: Danjo & Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi 20: Pluisje79 & Melanietje & Mari & miss butterfly & Sssassskia 21: Afina80 & Britt28 & Twister 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 23: mamajanneke & Maudi & Fenne1985 24: marieke1610 & Karine 25: Barbie79 & Ice & Brenda1976,Bianca75 26: martjemar & Lies & Jale & Derona 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel & Gerda1975 28: 29: 30: fiona23 31: guusje30 & Daantje86 125 passagiers voor de extra large ROZE BUS ongi.... 1 zwanger.... 0 negatieve test... 0 twijfel.... Testmarathon 1 augustus 1. Droppie123 2. Essiee 3. Nikita23 ZWANGER! 4. sab85 6. Mss 7. Katsas Testmarathon 5 augustus 1. Mandarijn 2. Jeldou 3. Happy1980 4. Kellox 5. jes1 Testmarathon 10 augustus 1. Claire 2. Beastie 3. Adriana1982 4. Ilona21 5. Roxanne 6. mss Ace 7. Wies31 8. Silvana81 9. oOMissCOo 10. Groentje 11. Hster 12. Diana81 13. Linda 14. Amy82 15. Wieffie Testmarathon 15 augustus 1. Stef 2. Tijgertje23 3. Maria79 4. FunnyMe 5. Tirtilisko Testmarathon 20 augustus 1. Shartje 2. Jessejaime 3. Droom 4. prissys Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar 3. Lies 4. Talia Testmarathon 30 augustus 1. Ice 2. Rebbel Ik heb me NOD aangepast naar 12 aug.....maaaar denk dat ik de 10de evengoed zal gaan testen, ken mezelf!
hallo, het word spannend he? Met Aug om de hoek! Ik ben nog aan het klussen en al bijn a op de wachtbank!