Ja we lopen bij de gyneacoloog, bloed en zaadjes zijn al getest en volgende week een inwendige echo. Ik ben benieuwd!
Ben net ongi geworden, dus ik kom ook maar eens kijken bij de roze bus. 29e is mijn NOD, denk ik. Wil iemand mij daar op de passagierslijst zetten. En zet me dan ook maar bij de marathon van 30 aug. Liefs mij.
Ik ben ook ong. geworden... wil iemand mij bij 27 Augustus zetten?voor de NOD? Ga ik nu hier ook meepraten...leuk Iedereen suc6 met testen en klussen Liefs Bianca
wil er iemand mij bij de testmarathon van 25 aug plaatsen. Ik heb hier mijn NOD. Sab. ik hoop echt voor je dat je zwanger bent. Maar je weet wat ze zeggen hier: een streep = een streep. Toch zal ik voorzichtig feliciteren. Liefs, Bianca75
Mickey, ik hoop dat de onderzoeken je verder helpen! Sab, volgens mij zijn we gewoon zwanger! Ik heb vandaag samen met mijn man opnieuw getest, en mijn streep wordt stukje bij beetje donkerder! Ik durf toch wel te zeggen dat ik zwanger ben!
Heb even mijn banner aangepast. Heb deze maand wat vage klachten. Elke keer steekjes onderin mijn buik. Echt heel laag, bij schaambeen zeg maar. Verder heb ik soms dat het naar mijn been trekt. Eh iets gevoelige borsten, maar die had ik vorige maand ook. Verder had ik net even getemt, gewoon voor de grap. Had ik een temp van 37,4 terwijl ik nooit boven de 37 uit kom ook al ben ik nog zo beroet. Ben benieuwd deze maand!
ow jah thanks Ice.... Ja ik had ook veel verschijnselen, maar doe er nix meer op... okeey susan dacht al...hahaha..blond hé 8)
Hee! Het begint hier alweer redelijk spannend te worden! Overigens best wel weer wennen zo na mijn vakantie! ben alweer aan het werk en na een snikhete week, liep ik net door de regen! De vakantie is weer voorbij. Weer een jaar wachten, maar hopelijk dan met z'n 3en op vakantie! x
Nikita, jij gefeliciteerd! Wil iemand mij nogmaals in de lijst zetten? Mijn volgende NOD is 30-8. Lijkt iig dichterbij dan september
Zou er mij ook iemand in de lijst willen toevoegen. Mijn nod: 6augustus 3e ronde: 33-33-? Aan diegenen die zwanger zijn alvast proficiat.
ja bij mij ook ietsjes donkerder ik blijf er maar naar staren.... maar durf het woord nog niet in mijn mond te nemen hoor is zo onwerkelijk, waarschijnlijk omdat morgen pas mijn nod is, wanneer is /was jou nod? liefs sab
Vanaf wanneer zouden jullie testen? (nod6aug) Ik zou wachten tot het weekend erna? ( als ik mijn nieuwschierigheid zal kunnen bedwingen tenminste.)