Kellox gefeliciteerd! Heerlijk meis! Geniet ervan.. Hoop dat wij je allemaal snel achterna gaan! Misschien alvast even wat strooien? xxx
Kellox gefeliciteerd! Wil iemand mij ook in de bus zetten, ik kan op zeven augustus testen, dank je wel!
hey meis ten eerste wat enrom klote zeg Maar IUI wordt gewoon vergoed door je ziekenfonds hoor alleen de IFV worden 2 of 3 behandelingen vergoed en daarna zelf betalen
Mij laatste ongi was op 03.07.2007 maar omdat ik al een jaar lang onregelmatig ben had ik gewoon ver geschat en zou ik op de 15de testen. Het is nu meer dan gisteren dus volgens mij kunnen jullie mij gewoon tussen de ongi meiden zetten Mijn cyclussen zijn waren al een jaar lang erg onregelmatig en ik had dan alleen maar bruin verlies. Maar nu heb ik mijn laatste ongi op 03.07.2007 gehad en afgelopen maandag dus de 30ste is het begonnen met bruin verlies maar sinds gisteren is het meer volgens mij is het gewoon een ongi Maar ik ben wel blij dat het gewoon echt bloed is en niet alleen bruine vlekken Ik vind het ehct heel erg Op internet heb ik berekend wat mijn gemiddelde cyclus is als ik da laatste 3 ongi's bekijk dan is dat 24 dagen. Ik vind het zo erg dat we nu al 15 maanden bezig zijn dus dat we aan de 15de maand gaan beginnen Ik heb er gewoon geen moed meer in.........
Tirtilisko, allereerst wat rot dat je je zo rot voelt! Ik kan me voorstellen dat het ontmoedigend is als je al 15 maanden bezig bent. Is het misschien niet een idee om eens contact op te nemen met de huisarts? Wellicht kan hij/zij je wat verder helpen?
tirtilisko: Een dikke knuffel van mij. Ik kan me goed voorstellen dat je je nu ontzettend verdrietig voelt. Maar probeer wel te onthouden dat nu je hormoontjes natuurlijk ook lekker opspelen en dat er een nieuwe ronde voor je aanbreekt met nieuwe kansen. Ik lees dat je cyclussen onregelmatig waren, misschien heeft je lichaam tijd nodig om te herstellen. . . en ben je op de goede weg. Praat maar lekker van je af hier op 't forum. Daar zijn we toch voor Nogmaals een dikke knuffel....shartje
Bedankt meiden... Ik ben een tijdtje terug wel naar de gyn geweest. Zij heeft een paar testen gedaan en heeft ook inwendig gekeken alles zag er goed uit zei ze. EN ze zei ook dat het zo lang zou kunnen duren omdat ik zo een enorm overgewicht heb. DUs heb ik maar besloten om een maagband te laten plaatsen.... Met alleen al de HOOP dat ik zwanger zou kunnen raken. Na 9 kilo afvallen heb ik eindelijk na een jaar lang gemenstrueerd met ECHT bloed geen bruine vlekjes. Maar toch ik zit er echt heel erg mee....
En ow ja sorry ik ben Nikita vergeten te feliciteren..... Sorry komt echt omdat ik nu een rot gevoel heb, omdat het WEER niet is gelukt EN ik had ook gelezen dat Kellox ook zwanger is meid jij ook van harte
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essiee & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas & yolandabenny 02: Jelske1978 & Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Lise & Hster 03: Dimmel? & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Linda & bloempje79 05: mark en maria & Blondie & Kellox 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 & enomis & Leentie & Diddl 07: Happy1980 & Racebabe & Linda8i & oOMissCOo & Marian26 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & MissyZuilen & Shartje & isabeau 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & Wies31 & Yvetje1982 & lauwtje & Amy82 & valhalla & Essie downunder 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 12: Go4baby & Suzy28 & MarielleB & Kareltje & Beastie & vlinder79 13: Lot23 & Marieke15 & Pluys & Melanietje & CynthiaB 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & Luna73 15: Wieffie & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko 16: Jessejaime & Floddertje 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 18: Danjo & Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi & Fairy Tale 20: Pluisje79 & Mari & miss butterfly & Sssassskia 21: Afina80 & Britt28 & Twister 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 & HoopGeluk 23: mamajanneke & Maudi & Fenne1985 24: marieke1610 & Karine 25: Barbie79 & Ice & Brenda1976 & Bianca75 & LadyZorra & Katsas & Nicootje 26: martjemar & Lies & Jale & Derona & Moedergans 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel & Gerda1975 & Bianca24 28: Jent & Loesje77 29: Susanbenjamins & Symoen 30: fiona23 & Taby & Nina1983 & Nouky 31: guusje30 & Daantje86 & anastasia & Mickey06 146 passagiers voor de extra large ROZE BUS 5 ongi.... 3 zwanger.... 2 negatieve test... 0 twijfel.... Testmarathon 1 augustus 1. Droppie123 neg 2. Essiee 3. Nikita23 ZWANGER! 4. sab85 ZWANGER! 6. Mss neg 7. Katsas ongi Testmarathon 5 augustus 1. Mandarijn 2. Jeldou 3. Happy1980 4. Kellox ZWANGER!! 5. jes1 Testmarathon 10 augustus 1. Claire 2. Beastie 3. Adriana1982 4. Ilona21 5. Roxanne 6. mss Ace 7. Wies31 8. Silvana81 9. oOMissCOo 10. Groentje 11. Hster 12. Diana81 13. Linda 14. Amy82 15. Wieffie Testmarathon 15 augustus 1. Stef 2. Tijgertje23 3. Maria79 4. FunnyMe 5. Tirtilisko 6. Roos80 Testmarathon 20 augustus 1. Shartje 2. Jessejaime 3. Droom 4. prissys Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar 3. Lies 4. Talia 5. Bianca75 6. HoopGeluk Testmarathon 30 augustus 1. Ice 2. Rebbel 3. Susanbenjamins 4. Katsas 5. Bianca24 6. Moedergans 7. Symoen @ Kellox super tof dat het weer raak is! Gefeliciteerd! @ mss hele dikke knuffel meid!
Ik kan me goed voorstellen dat je er down van raakt, maar geef de moed niet op! Onder- en overgewicht doet een hoop met je lichaam, en soms heeft dat nare gevolgen. Stap 1 is gezet, je hebt een maagband laten plaatsen, en hoewel ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is, toch zou ik proberen je een paar maanden niet te focussen op zwangerschap. Ik zou me focussen op het afvallen en het op gang brengen van mijn menstruatie. Ik denk dat je dan wat meer kan ontspannen wat een eventuele bevruchting straks ook weer ten goede komt. Eigenlijk dus misschien wel voor een aantal maanden je kinderwens even in de ijskast zetten. Misschien zit ik er helemaal naast, maar misschien heb je er iets aan! Ik wens je veel sterkte!
Ik wil het ook heel erg opzij zetten. Maar toch zit ik er zonder dat ik het wil steeds aan te denken. Op tv, op straat op foto's de zoontje van mijn man overal zie ik hele mooie beebjes en dan zit ik er toch weer aan te denken. En dan kom ik thuis begin ik weer te huilen.... Ik weet niet hoe ik het moet vertellen Maar ik denk dat jullie wel begrijpen wat ik bedoel en hoe ik me van diep binnen voel
hallo allemaal. Weet iemand ook of de dagen na je ei ook je temp. zo kan verschillen? ik temp precies om 8 uur 's ochtends. Ik had de 25 of 26 mn ei en ging mijn temp omhoog naar 36, 3 (ik heb altijd 36,0/ 36,1) daarna bleef jij drie dagen zo. Daarna ging ie omhoog de 29 en 30 omhoog naar 36,5 En 31 en vandaag weer naar 36, 4. hahaha ik heb dus een wispelturig tempje. maar hij blijf we hoger dan anders hoor. Ik heb wel eens gehoord dat bij sommige vrouwen, wanneer ze ongi worden de temp een eens weer omlaag gaat vlak van tervoren. Hoe lang is dat dan van tervoren en is dat meteen weer ongeveer tot je normale basistemp? Whaaaaaa ik vind het zo soannend allemaal. Duurt best lang dat wachtbankje Heb vanaf de 27 e (dus maar 1 a 2 dagen naar mn ei) wel steeds steken in mn onder buik en lage rugpijn gehad. Verder probeer ik niet al teveel op mogelijke symptonen te letten omdat ik bang ben dat mn gedachten me in de maling gaan nemen. mn nod is dus 9 aug dus..... fijne dag allemaal.
@tirtilisko! Kop op meid! Hele dikke knuffel van mij.. @ Shartje, ja die wachtbank duurt veel te lang! Ben sowieso van mijn langste cyclus uitgegaan. Maar ik heb zo'n gevoel dat het deze maand echt niet raak is. Heb daar eigenlijk ook wel weer vrede mee... Heb wel veel geklust tijdens ei, maar mijn gevoel is sterker dan ooit die denkt dat het niet raak is.