NOD augustus 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lisje86, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    dat is dus wel mooi dat rustige gevoel toch? Dat is je inner voice die tegen je zegt dat het goed komt, daar zou ik dan maar naar luisteren.

2. Adriana1982

Adriana1982 Actief lid

25 jun 2007
    488
    0
    0
    Essiee, ik heb je op de 30ste erbij gezet. Ik begrijp wat je bedoelt. In het begin is de teleurstelling groter omdat je er heel veel mee bezig bent. Maar op een gegeven moment ken je alle kwaaltjes en vraag je je niet gelijk af of het er mee te maken heeft.
    Als je het gevoel hebt dat het wel goed komt, zou ik dat gevoel volgen.. Ik denk dat het het beste is om er zo ontspannen mogelijk mee om te gaan. (is trouwens veel makkelijker gezegd dan gedacht)

xxxx

3. essiee

essiee Actief lid

28 aug 2006
    320
    0
    0
    Gelderland
    Daar heb je helemaal gelijk in, maar ga inderdaad proberen toch naar het rustige stemmetje te luisteren.

Dank jullie wel voor de lieve woorden.

Komt wel goed 1e dag is altijd kl*****te.

Liefs essiee

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hallo wie worden er allemaal april mama hier? ooh nikita jij bent al bij april mamas en staat ook al op de lijst ;) het is nog zo stil daar zijn pas 4 april mamas nou eigenlijk 5.. maak het roze deze maand meiden!

5. Adriana1982

Adriana1982 Actief lid

25 jun 2007
    488
    0
    0
    We doen ons best! Ik geloof dat we allemaal heel graag aan willen sluiten. Hoe gaat het met jou? Veel last van kwaaltjes?

Trouwens, wat heb jij een prachtig dochtertje!

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    dankjewel adriana.. ze is ooke en schatje maar heeft ook een sterk karakter hihihi

hopelijk kunnen jullie snel ook bij april mamas komen.. ben ook een lijst aanhet maken wie er in april bevalt. staat op pagina 5 :)

en kwaaltje missleijk. moe.. geen energie... vaak heel duizelig....borsten steken soms.. dus van alles wat

7. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Hoi Iedereen Zou je mij op de lijst willen zetten voor 29 augustus? Ik heb net bij matcare ovulatietesten gekocht ben benieuwd of die dingen echt goed helpen. Heeft iemand er ervaring mee?

Liefs

8. Adriana1982

Adriana1982 Actief lid

25 jun 2007
    488
    0
    0
    Maar het is voor het goede doel zullen we maar zeggen! Ik kan niet wachten totdat ik ook mag klagen over de kwaaltjes ;)

9. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    De zwangere gefeliciteerd!
    Allemaal die ongi zijn geworden :cry: balen.. :cry: hopelijk volgen jullie snel die roze wolk!

Hier best spannend vandaag is mijn nod..en er gebeurd nog niets..
    Nou ja er gebeurd eigenlijk heel veel.
    Vreselijk zere borsten, opgezetten buik en het goede gevoel..alleen durf ik na 21 maanden en een mk niet meer echt te hopen :(

Morgenochtend ga ik testen!

10. Adriana1982

Adriana1982 Actief lid

25 jun 2007
    488
    0
    0

Ik heb je toegevoegd. Wil je ook meedoen met de testmarathon?
    Ik persoonlijk heb geen ervaring met testen...

@mamafaye, spannend zeg! Ik zal voor je duimen. Laat je het even weten?

x

11. Butterfly1

Ach welja zet me er maar bij en wie weet he. Laten we de hele maand voor iedereen gaan DUIMen. Misschien helpt het....
    DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM zo het begin is er.

Liefs

12. Adriana1982

Adriana1982 Actief lid

25 jun 2007
    488
    0
    0
    Ik heb je toegevoegd aan de marathon van 30 aug.
    En inderdaad duimen is het enige wat we kunnen doen.
    duim duim duim duim duim duim

13. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    mamafaye spanned hopelijk mag ik je snel bij april mamas zetten wanneer ga je testen?

14. Butterfly1

Dank je wel Adriana.

Liefs

15. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    Morgenochtend ga ik testen!
    Hoop echt een april mama te worden, wachten al zolang...

16. Hster

Hster Actief lid

14 mei 2007
    481
    0
    0
    Amsterdam
    JOEPIE, weer een roze erbij: Kellox gefeliciteerd!

Voor mij is het einde van de wachtbank in zicht: nog geen bloed, maar ik denk toch echt dat ik ongi op vakantie ga. Heel gek, baal er eigenlijk niet eens echt van. :-s Had deze maand niet zo veel hoop.

17. Hster

Hster Actief lid

14 mei 2007
    481
    0
    0
    Amsterdam
    Heel veel succes!

18. Adriana1982

Adriana1982 Actief lid

25 jun 2007
    488
    0
    0
    Dat heb ik ook en ik moet zeggen, geen hoop hebben bevalt me eigenlijk wel. Is een stuk rustiger geestelijk...

19. Hster

Hster Actief lid

14 mei 2007
    481
    0
    0
    Amsterdam
    Precies, hoewel bij mij op vrijdag toch een klein stemmetje zei: misschien kan het toch nog wel deze maand. Had toen nl. wel last van ongikrampen en dacht dat het misschien een innesteling was. Maar eigenlijk geen hoop dus en dat is wel zo rustig.

Komt denk ik ook omdat wij deze ronde ons eerste bezoek aan de gyn hebben gebracht (en dus in de MMM?) Heb er door dat bezoek vertrouwen in dat het uiteindelijk allemaal wel gaat lukken, waardoor ik me er ook minder druk over maak.

20. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Wilt ook nog steeds graag mee met de roze bus (10-08)..
    en gefeliciteerd voor de zwangere onder ons..
    (en duimt voor de rest)

Deel Deze Pagina