NOD augustus 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lisje86, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    Kellox gefeliciteerd!

de rest heel veel succes ! :D

2. Shartje

Shartje Actief lid

1 jul 2007
    483
    0
    0
    Ik wil zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo graag misselijk zijn, zere (.) (.) hebben, steekjes en rommelende onderbuik hebben, moe zijn, veel moeten plassen, rare, en verwarde emoties hebben, hormonale huilbuien, en vooral een steeds dikker wordende buik, schopjes en mama worden.

Zo dat moest er effe uit :D

Ik heb mezelf vanochtend ook nog effe uitgelachen. Ik kreeg helemaal tranen in mn ogen van het intro liedje van de serie Gilmore girls (komedie) hihihihi waar slaat het op....

Zo dit waren even mijn uitspattingen en nu neem ik weer rustig (ahum) plaats op het houten roze wachtbankje. (afdruk staat in mn billen)

liefs en een dikke knuffel voor iedereen
    Shartje

3. Shartje

Shartje Actief lid

1 jul 2007
    483
    0
    0
    Heel veel succes met testen Hster. Wanneer ga je testen ? morgen of wacht je nog effe...

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik wil dat het de 10-augustus-marathon-test dag is! (en dat ik dan nog niet ongi ben natuurlijk!)

5. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    hey dames

wat een mooi weer en wat een drukte op het forum :D
    leuk als je zo even een paar daagjes ervan tussen bent, bezorgd me wel een hoop leeswerk

Kellox, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meid! ik hoop dat het een zorgeloze periode van 9 maand mag zijn voor je ;)

Voor de anderen die de :evil: :evil: op bezoek hebben, rot voor jullie maar over 2 weken ongeveer is er al een nieuwe kans, dus ga er volop voor terug!

Hier ook helemaal geen klachten, tja, wel gevoelige borsten maar die heb ik altijd tweede helft van mijn cyclus, en af en toe steekjes in mijn onderrug, maar dat kan ik me herrinneren als een ongi-kwaal :rolleyes: denk ik....
    nou ja, niet te veel hoop ook dus voor deze ronde....

geniet nog lekker van het mooie weer dames!

morgen staat er bij mij een huisbezoek op het programma en een les bodypump (tzal zweten worden), vrijdag werken en dan lekker weekend vrij terug en...het blijft mooi weer jippieiieieieie

aan de testers: heel veel suc6!

liefs
    claire

6. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi Butterfly1,

Ik heb regelmatig gebruik gemaakt van de matcare ovulatietesten. Ze werken prima (ik heb dit vergeleken met mijn temp. curve). Let wel op; je moet langer wachten op de uitslag dan bij een zw.test. Dus niet te gauw weggooien met het idee dat het nog niet zover is. Het staat ook duidelijk op de bijsluiter. Er staat ook dat je geen gebruik mag maken van ochtendurine, maar dat heb ik wel gedaan en dat ging prima. Anders mag je nl 4 uur van te voren niet plassen. En als het niet mag, moet je juist om het half uur.... Heel veel succes!

7. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hihi ja heb over 3 dagen mijn NOD! :oops:
    Maar omdat ik deze maand getemperatuurd heb en dus zeker wist wanneer mijn ei was (12 dagen geleden) WIST ik dat er een mogelijk was om positief te testen! dus ik had de stoute schoenen aangetrokken en dacht, nee heb je JA kun je krijgen! haha!

Toch best een duidelijke streep, probeer het straks met de webcam vast te leggen. (moet ff kijken hoe het werkt om daar foto's mee te maken)

Maar ben wel voorzichtig, meld me pas na mijn NOD (zondag) officieel bij de april mama's! (hihi wat klinkt dat leuk)

Hoop echt zo dat het nu zo mag blijven! [-o<

Dames allemaal bedankt voor de leuke en lieve reacties!

Hier alvast wat HCG-tje voor jullie:

8. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Proficiat! Eindelijk, veel geluk!

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

bannercheck

10. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Zo, ik heb weer even bijgelezen.
    Ik zit denk ik weer de hele avond achter de pc geplakt. Ben gewoon forum-verslaafd.
    Nee, moet ik niet doen! Heb hier binnen nog genoeg te doen, met een hond die behoooooorlijk in de rui is.
    Ach wat . . . . stofzuigen kan over een uurtje ook nog wel.

11. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Oh wat gaaf, weer een zwangere kellox gefeliciteerd

VANG VANG VANG VANG VANG VANG

Wil ook testen. Ben erg benieuwd. Maar denk dat het vrijdag wordt! Dan ben ik lekker vrij.

12. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Ik heb de neiging om 5 aug. mee te doen met de testmarathon. Maar ik moet (van mezelf) toch echt wachten tot de 10e.

13. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Meid jij liep gelijk met mij, hihi dus testen KAN wel met n beetje mazzel ;)

14. femmie1

femmie1 Lid

18 jul 2007
    86
    0
    0
    Nijmegen
    Gefeliciteerd! Hartstikke goed!

15. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    Ik kon dus niet wachten tot morgen met testen...
    Maar helaas de digitale test zegt niet zwanger :(

Misschien toch te vroeg...of misschien toch niet... :(

We wachten nog maar even af :(

16. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Zou zeker kunnen maar wacht echt tot vrijdag. Dan ben ik vrij. Anders moet ik meteen gaan werken en dat vind ik niks. Kan ik meteen mijn man verrassen als het zo mocht zijn.

Ben trouwens steeds misselijk. Heb veel puisten gevoelige borsten. Verder eigenlijk niks. Dus weet het verder niet!

17. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hier ook megapuisten maar ik heb gisteren een zak M&Ms leeg gegeten.

18. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hoi Dames,

Wat een ontzettend goed begin van deze maand. Op 1 aug. al 3 zwangere dames. Dat gaat helemaal goed komen. Aug. wordt vast ontzettendROZE!

Zwangere dames gefeliciteerd!

Groetjes Maranka

19. valhalla

valhalla Niet meer actief

Kellox van harte!

Iedereen veel succes en dat maar een roze maand mag wezen :D

20. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113