@Kel Gefeliciteerd meid! Ik sla helaas de maand augustus over 3 sept is mijn nieuw NOD, maar omdat het bij september (gelukkig) nog een beetje rustig is, kom ik hier wel hangen.. Ff inlezen wat er zich hier allemaal heeft afgespeeld. (geef me ff de tijd )
Ja die digitale zijn super he? Het geeft zo'n goed gevoel als dat ding "zwanger" zegt! Je kunt er dan gewoon niet meer omheen hihi.
Ja! Ik ga met je mee! Lekker in de bushalte zitten! Mijn ei is nu echt geweest (gister, want vanochtend was mn temp eindelijk gestegen) dus duurt zeker 13 dagen! (vorige DPO was ook 13 dagen). Mijn NOD mag dus op 16 aug!
Sab en nikita: Lekker genieten dames! Nogmaals gefeliciteerd! En straks lusten we hier nog wel wat hcg'tjes!!!
Jaha! Die van mij ook ongeveer! (ik vind de 15e net te vroeg om te testen dus heb er maar de 16e van gemaakt. Nu nog even in balk veranderen!) Ohh zo spannend deze keer! (we hebben ons heelmaal suf geklust omdat ik mn ei eerder verwachtte... Ben erg benieuwd! Ook naar jou!
bij deze: *****************STROOI*************** STROOI******************STROOI***************** STROOI***************************STROOI******** ********************STROOI********************** *****STROOI******************STROOI************ *************STROOI********************STROOI** ************************STROOI***************** STROOI*********STROOI************STROOI******* genoeg voor jullie allemaal
mmm ja, bijna wel. Omdat ik steeds dacht: maar nu komt mn ei echt vanavond! (maar das dus helemaal neit goed voor 't zaad ) Nou, ja! Nu waren we in elk geval op de goede dag (alle voorgaande kerren veels te vroeg en dat werkte ook niet!) En jullie? als ik vragen mag? Iets verstandiger geweest?
ik vang ik vang. sab, ja dat zullen we nooit weten of het nou wel of niet ddardoor kwam. wij hebben het deze maand ook om de dag gedaa, dus wie weet.. go4baby, ik weet wat je bedoelt dan denk je elke avond ah de eisprong, nu klussen!